Geen zorgen, ik denk dat andere clubs hierna niks meer van zich laten horen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil voorlopig niks meer horen over transfer of contractzaken.
Dat als Feyenoord twee keer won de kans groot was dat we tweede werden.quote:
Die PSV-Kneusjes houden zich zeer druk bezig met de media en vinden dat Koeman teveel met PSV bezig is.quote:
de kans groot??? hahahaha hij wist het zeker.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat als Feyenoord twee keer won de kans groot was dat we tweede werden.
De winnaar van Feyenoord - Vitesse zou 2e worden. PSV telde niet meer mee, want zij hadden last van druk.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks 'de kans groot', je verdraait nu woorden.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet jij niet in 't stadion zitten of desnoods in het Ajax-topic?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
de kans groot??? hahahaha hij wist het zeker.
Die kan niet eens een heel seizoen aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie slechtste man van het veld omdat hij een grote bakkes heeft en niet thuisgeeft als belangrijke speler op 't middenveld.
Knap hoor. Club kampioen en dan nog bezig houden met Feyenoord. Ik zou trots op jezelf zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks 'de kans groot', je verdraait nu woorden.
Kom je hier nu ook weer tof doen?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM ondanks alles. Feli met het kampioenschap.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit. Is heel het seizoen al bezig met Feyenoord, sneu gedrag.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Knap hoor. Club kampioen en dan nog bezig houden met Feyenoord. Ik zou trots op jezelf zijn.
Bedankt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
GGMM ondanks alles. Feli met het kampioenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |