Achteraf gezien is het makkelijk lachen. Toentertijd werd Feyenoord gewoon als titelkandidaat gezien. Daar was niks geks aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.
Maar komen wel. En het is niet alleen maar kopen, maar ook verkopen. Dat dat beleid niet waterdicht is, en er verkeerder keuzes zijn gemaakt, is een gegeven.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het beleid van kopen, kopen, kopen en geen prestaties in Eindhoven is echter ook niet waterdicht. De CL miljoenen zijn nog lang niet binnen hoor.
Heb je de competitie en de club een klein beetje gevolgd de laatste 7/8 jaar?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Feyenoord dit seizoen gewoon een goede prestatie heeft geleverd, alleen ik begrijp niet precies wat je bedoelt met ''waar we vandaan komen'', Feyenoord werd vorig jaar toch tweede en dit jaar eindigen ze één plaats lager.
Dit inderdaad. Koeman met z'n debiele uitspraken de afgelopen maand helpen daarbij ook niet echt mee natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.
Een coach die gelooft in z'n team. 't is wat zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Koeman met z'n debiele uitspraken de afgelopen maand helpen daarbij ook niet echt mee natuurlijk.
Zijn laatste voorronde hoogstwaarschijnlijk ook gewoon ongeplaatst. Nou, veel succes tegen Arsenal.quote:
Een coach die in de kracht van herhaling gelooft. Daar gaat het om, dat die vertrouwen heeft in z'n team is wat anders.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een coach die gelooft in z'n team. 't is wat zeg.
Koeman lult wel vaker uit zijn nek.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Doublepain het volgende:
Wat jammer nou, Koeman wist het al zo zeker.
Vorig jaar zat ook een factor geluk bij natuurlijk, ook met Guidetti. Op daarna vertrokken op bijna elke linie dragende spelers die een belangrijke factor waren in die tweede plaats.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Feyenoord dit seizoen gewoon een goede prestatie heeft geleverd, alleen ik begrijp niet precies wat je bedoelt met ''waar we vandaan komen'', Feyenoord werd vorig jaar toch tweede en dit jaar eindigen ze één plaats lager.
Inderdaad. Met watjes als Toivonen en Mertens zul je het heel moeilijk krijgen + die gammele defensie.quote:
Dat klopt maar dat geldt ook voor Vitesse....en hebben die zich ooit zó uitgesproken over een mogelijk kampioenschap? Hebben die supporters tattoo's gezet? Er waren weken dat Feyenoorders hier continu spraken over de schaal en over de Coolsingel die vol zou staan, etc. Dan is het logisch dat er hier nu een paar om lachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achteraf gezien is het makkelijk lachen. Toentertijd werd Feyenoord gewoon als titelkandidaat gezien. Daar was niks geks aan.
Ik zie het probleem niet zo. Je kunt je er maar druk om maken zeg. Achteraf is het altijd makkelijk lachen. Zo kun je niks zeggen tot het beslist is.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een coach die in de kracht van herhaling gelooft. Daar gaat het om, dat die vertrouwen heeft in z'n team is wat anders.
Zijn er uberhaupt supporters van Vitesse dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat geldt ook voor Vitesse....en hebben die zich ooit zó uitgesproken over een mogelijk kampioenschap? Hebben die supporters tattoo's gezet? Er waren weken dat Feyenoorders hier continu spraken over de schaal en over de Coolsingel die vol zou staan, etc. Dan is het logisch dat er hier nu een paar om lachen.
Dit jaar zat er voor Feyenoord ook een factor geluk bij en Pelle, als je zoveel wedstrijden met maar 1 goal verschil wint, mag je over geluk niet klagen tenminstequote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ook een factor geluk bij natuurlijk, ook met Guidetti. Op daarna vertrokken op bijna elke linie dragende spelers die een belangrijke factor waren in die tweede plaats.
Hoe is dit relevant?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat geldt ook voor Vitesse....en hebben die zich ooit zó uitgesproken over een mogelijk kampioenschap? Hebben die supporters tattoo's gezet? Er waren weken dat Feyenoorders hier continu spraken over de schaal en over de Coolsingel die vol zou staan, etc. Dan is het logisch dat er hier nu een paar om lachen.
Klopt. Wat dat betreft gewoon niks te klagen met die derde plek.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit jaar zat er voor Feyenoord ook een factor geluk bij en Pelle, als je zoveel wedstrijden met maar 1 goal verschil wint, mag je over geluk niet klagen tenminste
Ik vond het een beetje een zielige vertoning. Iedere week meerdere malen bijna wanhopig verkondigen dat PSV echt wel punten gingen verspelen, en dat de winnaar van Feyenoord-Vitesse wel 2de ging worden. Enfin, je weet wat er allemaal gezegd is.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Je kunt je er maar druk om maken zeg. Achteraf is het altijd makkelijk lachen. Zo kun je niks zeggen tot het beslist is.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kunnen we felicitaties in de Ajax-topics houden?
Acht jaar geleden was Shreyas twee jaar oud dus dat denk ik niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je de competitie en de club een klein beetje gevolgd de laatste 7/8 jaar?
Joh internetneus ga lekker een feestje vieren ipv hier lopen te gallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar voor sommige (vooral PSV-ers trouwens) een reden om te lachen om Feyenoord. De meeste trolls hier zijn ditmaal trouwens PSV-ers heb ik het idee.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Acht jaar geleden was Shreyas twee jaar oud dus dat denk ik niet.
Domme persoonlijke aanval, gaat nergens over ditmaalquote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh internetneus ga lekker een feestje vieren ipv hier lopen te gallen.
90% van de Ajacieden op dit forum moet je niet serieus nemen, kampioenschap vieren op het internetquote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh internetneus ga lekker een feestje vieren ipv hier lopen te gallen.
Ajacieden hebben zich al uitgeleefd in het PSV-topic, dus wij moeten ons ook even afreagerenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar voor sommige (vooral PSV-ers trouwens) een reden om te lachen om Feyenoord. De meeste trolls hier zijn ditmaal trouwens PSV-ers heb ik het idee.
Het was een tip.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Domme persoonlijke aanval, gaat nergens over ditmaal
valt toch ook wel meequote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn laatste voorronde hoogstwaarschijnlijk ook gewoon ongeplaatst. Nou, veel succes tegen Arsenal.
't is wat allemaal zeg, iemand die zegt wat hij denkt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een zielige vertoning. Iedere week meerdere malen bijna wanhopig verkondigen dat PSV echt wel punten gingen verspelen, en dat de winnaar van Feyenoord-Vitesse wel 2de ging worden. Enfin, je weet wat er allemaal gezegd is.
Vooral omdat een beetje Ajacied nu niet achter zijn computer zit op een enkele sneuneus na gok ik zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar voor sommige (vooral PSV-ers trouwens) een reden om te lachen om Feyenoord. De meeste trolls hier zijn ditmaal trouwens PSV-ers heb ik het idee.
Zo volgens mij een first zijn. Al moeten we natuurlijk niet tegen een Kopenhagen aan lopen. Of wie was die andere tegenstander een jaar ervoor of erna?quote:
Je hebt bij elke club debielen die dat soort fratsen uithalen, ik zie echt totaal niet waarom dat een relevant argument zou moeten zijn ter onderbouwing van de stelling dat Feyenoord zichzelf belachelijk heeft gemaakt dit seizoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verschil is dat je nu twee voorrondes hebt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo volgens mij een first zijn. Al moeten we natuurlijk niet tegen een Kopenhagen aan lopen. Of wie was die andere tegenstander een jaar ervoor of erna?
Feyenoord heeft zichzelf niet belachelijk gemaakt, dat heb ik ook niet beweerd.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt bij elke club debielen die dat soort fratsen uithalen, ik zie echt totaal niet waarom dat een relevant argument zou moeten zijn ter onderbouwing van de stelling dat Feyenoord zichzelf belachelijk heeft gemaakt dit seizoen.
Je voert het als argument aan waarom mensen nu lachen om Feyenoord. Ik zie totaal niet hoe het relevant is dat 1 of 2 mensen een voorbarige kampioenstattoo zetten.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zichzelf niet belachelijk gemaakt, dat heb ik ook niet beweerd.
Ok. Was inderdaad even vergeten dat onze competitie zo treurig was dat dit een gegeven is. Maar dan nog moet dat geen probleem zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschil is dat je nu twee voorrondes hebt.
4e voorrondequote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef SomebodyReal het volgende:
Hoe werkt dat nou? Als Feyenoord 3e wordt zitten ze dan standaard in de Europa League of bepaalde voorronde? Hoe werkt dat nou?
Laatste voorronde. We stromen dus in dezelfde ronde in als vorig seizoen tegen Praag.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef SomebodyReal het volgende:
Hoe werkt dat nou? Als Feyenoord 3e wordt zitten ze dan standaard in de Europa League of bepaalde voorronde? Hoe werkt dat nou?
Ik zou dat maar niet te hard roepen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Was inderdaad even vergeten dat onze competitie zo treurig was dat dit een gegeven is. Maar dan nog moet dat geen probleem zijn.
Maar wel met een beter elftal als vorig jaarquote:Op zondag 5 mei 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste voorronde. We stromen dus in dezelfde ronde in als vorig seizoen tegen Praag.
En ook dit keer zijn we ongeplaatst uiteraard dus wederom een pittige tegenstander.
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk ironisch dat Feyenoorders klagen over andere mensen in hun topic:
Ik neem een random topic van vorig jaar:
VBL / Het grote PSV topic #575: Laat gaan joh.
HI HA HO
FEYENOORD
Zo
quote:
Denk je.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:14 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Maar wel met een beter elftal als vorig jaar
Omdat hier veel meer off-topic is. Alleen spreek je daar niemand op aan.quote:
Ja en je hebt een extra trippiequote:Op zondag 5 mei 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
Misschien is derde voorronde beter. Als je dan een makkelijkere tegenstander krijgt kun je punten scoren.
Het is toch ook hypocrietquote:
Uh, oke.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat hier veel meer off-topic is. Alleen spreek je daar niemand op aan.
Ja een stuk of 40-45.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:17 schreef SomebodyReal het volgende:
Is het al bekend of we nog nieuwe spelers krijgen voor volgend seizoen?
Waarom achterlijk? Ik ben daar niet zo bekend mee. Dus daarom een vraag of er misschien nieuwe spelers transfervrij naar Feyenoord komen etc.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Achterlijke vragen, achterlijke antwoorden.
Dat zal de transferperiode moeten uitwijzen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:19 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Waarom achterlijk? Ik ben daar niet zo bekend mee. Dus daarom een vraag of er misschien nieuwe spelers transfervrij naar Feyenoord komen etc.
Omdat je het daar over dit topic hebt. Omdat je gewoon heel erg treurig bezig bent. Al een hele tijd. Gewoon dat constante trollen en zuigen. Gefeliciteerd, het is je gelukt. Ik erger me aan je, en meer users met mij.quote:
Bedankt, dat wou ik namelijk alleen even weten.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal de transferperiode moeten uitwijzen.
Niemand huilt hoor, wat mij betreft post iedereen hier lekker in dit topic. Ik zie ook helemaal geen Feyenoorders die lopen te janken dat anderen hier posten?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is toch ook hypocrietVorig jaar topic diarree en honderden posts in ons topic. Nu huilie doen
Is meestal zo he.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Bedankt, dat wou ik namelijk alleen even weten.
Oke.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je het daar over dit topic hebt. Omdat je gewoon heel erg treurig bezig bent. Al een hele tijd. Gewoon dat constante trollen en zuigen. Gefeliciteerd, het is je gelukt. Ik erger me aan je, en meer users met mij.
Mwah. Half mislukte sneren, zeuren over mensen die in het stadion moeten zitten, enz.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand huilt hoor, wat mij betreft post iedereen hier lekker in dit topic. Ik zie ook helemaal geen Feyenoorders die lopen te janken dat anderen hier posten?
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:23 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Dus in de zomer en de winterstop zijn de transferperiode. Hopen op wat betere spitsen.
Ik vind het allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah. Half mislukte sneren, zeuren over mensen die in het stadion moeten zitten, enz.
Vrij logische reply op trolls. Zie daar geen gejank in eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah. Half mislukte sneren, zeuren over mensen die in het stadion moeten zitten, enz.
Na constant met de 10-0 geconfronteerd geweest te zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is ook niet zo erg als vorig jaar Feyenoord fans bezig waren
volgens mij zijn jullie de enige die er over janken, over iets dat maanden geleden aan de gang wasquote:Op zondag 5 mei 2013 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Oh, geen idee. Stond toen te pilsen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig helemaal niet meer voor Nederlandse clubs, je moet altijd kwalificatie spelen. Het kan dus zomaar zijn dat we uiteindelijk weer niet aan het echte toernooi mogen meedoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef SomebodyReal het volgende:
Niet per se enkel na de wedstrijd. Ook de 24 uur daarna, misschien zelfs wel langerquote:Op zondag 5 mei 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Stond toen te pilsen.
Maar dat zogenaamde Ajacieden 5 minuten nadat ze kampioen zijn hier komen posten is wel een heel klein beetje treurig toch? Mag best benoemd worden imo.
Ben ik het mee eens. Als Feyenoord kampioen zou worden had ik al een krat bier leeg en was ik in mn blote lul over straat gaan rennen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Stond toen te pilsen.
Maar dat zogenaamde Ajacieden 5 minuten nadat ze kampioen zijn hier komen posten is wel een heel klein beetje treurig toch? Mag best benoemd worden imo.
Als je dat al een volksfeest noemt ben je weinig gewend.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet per se enkel na de wedstrijd. Ook de 24 uur daarna, misschien zelfs wel langer![]()
Is ook treurig. Maar was vorig jaar wederom niet anders bij Feyenoord en jullievolksfeest
Gast, wat is je punt eigenlijk?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet per se enkel na de wedstrijd. Ook de 24 uur daarna, misschien zelfs wel langer![]()
Is ook treurig. Maar was vorig jaar wederom niet anders bij Feyenoord en jullievolksfeest
Zeer terecht ja. Toch nog een hoogtepuntje voor Den Haag dit seizoen. Graag gedaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben wij toch even terecht 3 punten afgesnoept van jullie vandaag
Btw, wat een triestheid die supporters in het kids vak van ado. Echt op en top triest!
Ik vond het sowieso achterlijk om een huldiging te houden voor plek 2. Maar blijkbaar waren er genoeg mensen die er behoefte aan hadden. En die taferelen bij de bus komen wat mij betreft toch wel redelijk richting een volksfeest, niet met tienduizenden mensen, maar op een kleinere schaal.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat al een volksfeest noemt ben je weinig gewend.
Wat was er aan de hand? We kregen het niet goed mee.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben wij toch even terecht 3 punten afgesnoept van jullie vandaag
Btw, wat een triestheid die supporters in het kids vak van ado. Echt op en top triest!
Huldigen doe je op de Coolsingel.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso achterlijk om een huldiging te houden voor plek 2. Maar blijkbaar waren er genoeg mensen die er behoefte aan hadden. En die taferelen bij de bus komen wat mij betreft toch wel redelijk richting een volksfeest, niet met tienduizenden mensen, maar op een kleinere schaal.
Waarvan akte.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso achterlijk om een huldiging te houden voor plek 2. Maar blijkbaar waren er genoeg mensen die er behoefte aan hadden. En die taferelen bij de bus komen wat mij betreft toch wel redelijk richting een volksfeest, niet met tienduizenden mensen, maar op een kleinere schaal.
Dat je niet zo moet zeuren over fans van andere clubs in je topic als vorig jaar precies hetzelfde door 99% van de Feyenoorders is gedaan. En aangezien je dat uit de SC quote, ga ik er vanuit dat je er een probleem mee hebt. Anders begrijp ik niet waarom je dat doet.quote:
Ik heb geen zin om dat weer uit te leggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waren een paar personen ik dacht 3/4 ofzo die stormde het kidsvak op en begonnen om zich heen te slaan. Van wat ik heb kunnen zien.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? We kregen het niet goed mee.
Het was geen huldiging, maar misschien begrijp je dat zinnetje niet gezien dat nu al heel het jaar gezegd wordt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Idiotenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waren een paar personen ik dacht 3/4 ofzo die stormde het kidsvak op en begonnen om zich heen te slaan. Van wat ik heb kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |