quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk ironisch dat Feyenoorders klagen over andere mensen in hun topic:
Ik neem een random topic van vorig jaar:
VBL / Het grote PSV topic #575: Laat gaan joh.
HI HA HO
FEYENOORD
Zo
quote:
Denk je.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:14 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Maar wel met een beter elftal als vorig jaar
Omdat hier veel meer off-topic is. Alleen spreek je daar niemand op aan.quote:
Ja en je hebt een extra trippiequote:Op zondag 5 mei 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
Misschien is derde voorronde beter. Als je dan een makkelijkere tegenstander krijgt kun je punten scoren.
Het is toch ook hypocrietquote:
Uh, oke.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat hier veel meer off-topic is. Alleen spreek je daar niemand op aan.
Ja een stuk of 40-45.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:17 schreef SomebodyReal het volgende:
Is het al bekend of we nog nieuwe spelers krijgen voor volgend seizoen?
Waarom achterlijk? Ik ben daar niet zo bekend mee. Dus daarom een vraag of er misschien nieuwe spelers transfervrij naar Feyenoord komen etc.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Achterlijke vragen, achterlijke antwoorden.
Dat zal de transferperiode moeten uitwijzen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:19 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Waarom achterlijk? Ik ben daar niet zo bekend mee. Dus daarom een vraag of er misschien nieuwe spelers transfervrij naar Feyenoord komen etc.
Omdat je het daar over dit topic hebt. Omdat je gewoon heel erg treurig bezig bent. Al een hele tijd. Gewoon dat constante trollen en zuigen. Gefeliciteerd, het is je gelukt. Ik erger me aan je, en meer users met mij.quote:
Bedankt, dat wou ik namelijk alleen even weten.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal de transferperiode moeten uitwijzen.
Niemand huilt hoor, wat mij betreft post iedereen hier lekker in dit topic. Ik zie ook helemaal geen Feyenoorders die lopen te janken dat anderen hier posten?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is toch ook hypocrietVorig jaar topic diarree en honderden posts in ons topic. Nu huilie doen
Is meestal zo he.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Bedankt, dat wou ik namelijk alleen even weten.
Oke.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je het daar over dit topic hebt. Omdat je gewoon heel erg treurig bezig bent. Al een hele tijd. Gewoon dat constante trollen en zuigen. Gefeliciteerd, het is je gelukt. Ik erger me aan je, en meer users met mij.
Mwah. Half mislukte sneren, zeuren over mensen die in het stadion moeten zitten, enz.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand huilt hoor, wat mij betreft post iedereen hier lekker in dit topic. Ik zie ook helemaal geen Feyenoorders die lopen te janken dat anderen hier posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |