quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Acht jaar geleden was Shreyas twee jaar oud dus dat denk ik niet.
Domme persoonlijke aanval, gaat nergens over ditmaalquote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh internetneus ga lekker een feestje vieren ipv hier lopen te gallen.
90% van de Ajacieden op dit forum moet je niet serieus nemen, kampioenschap vieren op het internetquote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh internetneus ga lekker een feestje vieren ipv hier lopen te gallen.
Ajacieden hebben zich al uitgeleefd in het PSV-topic, dus wij moeten ons ook even afreagerenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar voor sommige (vooral PSV-ers trouwens) een reden om te lachen om Feyenoord. De meeste trolls hier zijn ditmaal trouwens PSV-ers heb ik het idee.
Het was een tip.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Domme persoonlijke aanval, gaat nergens over ditmaal
valt toch ook wel meequote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn laatste voorronde hoogstwaarschijnlijk ook gewoon ongeplaatst. Nou, veel succes tegen Arsenal.
't is wat allemaal zeg, iemand die zegt wat hij denkt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een zielige vertoning. Iedere week meerdere malen bijna wanhopig verkondigen dat PSV echt wel punten gingen verspelen, en dat de winnaar van Feyenoord-Vitesse wel 2de ging worden. Enfin, je weet wat er allemaal gezegd is.
Vooral omdat een beetje Ajacied nu niet achter zijn computer zit op een enkele sneuneus na gok ik zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar voor sommige (vooral PSV-ers trouwens) een reden om te lachen om Feyenoord. De meeste trolls hier zijn ditmaal trouwens PSV-ers heb ik het idee.
Zo volgens mij een first zijn. Al moeten we natuurlijk niet tegen een Kopenhagen aan lopen. Of wie was die andere tegenstander een jaar ervoor of erna?quote:
Je hebt bij elke club debielen die dat soort fratsen uithalen, ik zie echt totaal niet waarom dat een relevant argument zou moeten zijn ter onderbouwing van de stelling dat Feyenoord zichzelf belachelijk heeft gemaakt dit seizoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verschil is dat je nu twee voorrondes hebt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo volgens mij een first zijn. Al moeten we natuurlijk niet tegen een Kopenhagen aan lopen. Of wie was die andere tegenstander een jaar ervoor of erna?
Feyenoord heeft zichzelf niet belachelijk gemaakt, dat heb ik ook niet beweerd.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt bij elke club debielen die dat soort fratsen uithalen, ik zie echt totaal niet waarom dat een relevant argument zou moeten zijn ter onderbouwing van de stelling dat Feyenoord zichzelf belachelijk heeft gemaakt dit seizoen.
Je voert het als argument aan waarom mensen nu lachen om Feyenoord. Ik zie totaal niet hoe het relevant is dat 1 of 2 mensen een voorbarige kampioenstattoo zetten.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zichzelf niet belachelijk gemaakt, dat heb ik ook niet beweerd.
Ok. Was inderdaad even vergeten dat onze competitie zo treurig was dat dit een gegeven is. Maar dan nog moet dat geen probleem zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschil is dat je nu twee voorrondes hebt.
4e voorrondequote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef SomebodyReal het volgende:
Hoe werkt dat nou? Als Feyenoord 3e wordt zitten ze dan standaard in de Europa League of bepaalde voorronde? Hoe werkt dat nou?
Laatste voorronde. We stromen dus in dezelfde ronde in als vorig seizoen tegen Praag.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef SomebodyReal het volgende:
Hoe werkt dat nou? Als Feyenoord 3e wordt zitten ze dan standaard in de Europa League of bepaalde voorronde? Hoe werkt dat nou?
Ik zou dat maar niet te hard roepen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Was inderdaad even vergeten dat onze competitie zo treurig was dat dit een gegeven is. Maar dan nog moet dat geen probleem zijn.
Maar wel met een beter elftal als vorig jaarquote:Op zondag 5 mei 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste voorronde. We stromen dus in dezelfde ronde in als vorig seizoen tegen Praag.
En ook dit keer zijn we ongeplaatst uiteraard dus wederom een pittige tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |