Achteraf gezien is het makkelijk lachen. Toentertijd werd Feyenoord gewoon als titelkandidaat gezien. Daar was niks geks aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.
Maar komen wel. En het is niet alleen maar kopen, maar ook verkopen. Dat dat beleid niet waterdicht is, en er verkeerder keuzes zijn gemaakt, is een gegeven.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het beleid van kopen, kopen, kopen en geen prestaties in Eindhoven is echter ook niet waterdicht. De CL miljoenen zijn nog lang niet binnen hoor.
Heb je de competitie en de club een klein beetje gevolgd de laatste 7/8 jaar?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Feyenoord dit seizoen gewoon een goede prestatie heeft geleverd, alleen ik begrijp niet precies wat je bedoelt met ''waar we vandaan komen'', Feyenoord werd vorig jaar toch tweede en dit jaar eindigen ze één plaats lager.
Dit inderdaad. Koeman met z'n debiele uitspraken de afgelopen maand helpen daarbij ook niet echt mee natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.
Een coach die gelooft in z'n team. 't is wat zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Koeman met z'n debiele uitspraken de afgelopen maand helpen daarbij ook niet echt mee natuurlijk.
Zijn laatste voorronde hoogstwaarschijnlijk ook gewoon ongeplaatst. Nou, veel succes tegen Arsenal.quote:
Een coach die in de kracht van herhaling gelooft. Daar gaat het om, dat die vertrouwen heeft in z'n team is wat anders.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een coach die gelooft in z'n team. 't is wat zeg.
Koeman lult wel vaker uit zijn nek.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Doublepain het volgende:
Wat jammer nou, Koeman wist het al zo zeker.
Vorig jaar zat ook een factor geluk bij natuurlijk, ook met Guidetti. Op daarna vertrokken op bijna elke linie dragende spelers die een belangrijke factor waren in die tweede plaats.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Feyenoord dit seizoen gewoon een goede prestatie heeft geleverd, alleen ik begrijp niet precies wat je bedoelt met ''waar we vandaan komen'', Feyenoord werd vorig jaar toch tweede en dit jaar eindigen ze één plaats lager.
Inderdaad. Met watjes als Toivonen en Mertens zul je het heel moeilijk krijgen + die gammele defensie.quote:
Dat klopt maar dat geldt ook voor Vitesse....en hebben die zich ooit zó uitgesproken over een mogelijk kampioenschap? Hebben die supporters tattoo's gezet? Er waren weken dat Feyenoorders hier continu spraken over de schaal en over de Coolsingel die vol zou staan, etc. Dan is het logisch dat er hier nu een paar om lachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achteraf gezien is het makkelijk lachen. Toentertijd werd Feyenoord gewoon als titelkandidaat gezien. Daar was niks geks aan.
Ik zie het probleem niet zo. Je kunt je er maar druk om maken zeg. Achteraf is het altijd makkelijk lachen. Zo kun je niks zeggen tot het beslist is.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een coach die in de kracht van herhaling gelooft. Daar gaat het om, dat die vertrouwen heeft in z'n team is wat anders.
Zijn er uberhaupt supporters van Vitesse dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat geldt ook voor Vitesse....en hebben die zich ooit zó uitgesproken over een mogelijk kampioenschap? Hebben die supporters tattoo's gezet? Er waren weken dat Feyenoorders hier continu spraken over de schaal en over de Coolsingel die vol zou staan, etc. Dan is het logisch dat er hier nu een paar om lachen.
Dit jaar zat er voor Feyenoord ook een factor geluk bij en Pelle, als je zoveel wedstrijden met maar 1 goal verschil wint, mag je over geluk niet klagen tenminstequote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ook een factor geluk bij natuurlijk, ook met Guidetti. Op daarna vertrokken op bijna elke linie dragende spelers die een belangrijke factor waren in die tweede plaats.
Hoe is dit relevant?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat geldt ook voor Vitesse....en hebben die zich ooit zó uitgesproken over een mogelijk kampioenschap? Hebben die supporters tattoo's gezet? Er waren weken dat Feyenoorders hier continu spraken over de schaal en over de Coolsingel die vol zou staan, etc. Dan is het logisch dat er hier nu een paar om lachen.
Klopt. Wat dat betreft gewoon niks te klagen met die derde plek.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit jaar zat er voor Feyenoord ook een factor geluk bij en Pelle, als je zoveel wedstrijden met maar 1 goal verschil wint, mag je over geluk niet klagen tenminste
Ik vond het een beetje een zielige vertoning. Iedere week meerdere malen bijna wanhopig verkondigen dat PSV echt wel punten gingen verspelen, en dat de winnaar van Feyenoord-Vitesse wel 2de ging worden. Enfin, je weet wat er allemaal gezegd is.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Je kunt je er maar druk om maken zeg. Achteraf is het altijd makkelijk lachen. Zo kun je niks zeggen tot het beslist is.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kunnen we felicitaties in de Ajax-topics houden?
Acht jaar geleden was Shreyas twee jaar oud dus dat denk ik niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je de competitie en de club een klein beetje gevolgd de laatste 7/8 jaar?
Joh internetneus ga lekker een feestje vieren ipv hier lopen te gallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar voor sommige (vooral PSV-ers trouwens) een reden om te lachen om Feyenoord. De meeste trolls hier zijn ditmaal trouwens PSV-ers heb ik het idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |