Strawberry_Hill ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:19 schreef Id_do_her het volgende:
Of die apocalypsmeet met die ene die in een uur een hele fles wodka had leeggezopen. Systemoverload of zoiets?
En ook een stel SC's dichtgegooid en weet ik het.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was prachtig.
Wel een hoop bans uitgedeeld die avond.
Moet je nog wat extra doen ofzo trouwens, heb die horn allang maar hij blijft op 100 lp/secquote:Op zondag 5 mei 2013 04:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
met horn of plenty kan je 300 pls.
hvj xxquote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.tumblr.com/tagged/breaking%20bad%20comics
zac efron en john mayerquote:Op zondag 5 mei 2013 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Conclusie: bijna alle vrouwen zijn hoeren. Ken trouwens geen enkele naam uit die lijst.
Goed zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Conclusie: bijna alle vrouwen zijn hoeren. Ken trouwens geen enkele naam uit die lijst.
Julliequote:
Vraag me nog steeds af welk percentage van de vrouwen professioneel hoer is en welk percentage van de vrouwen met hun blote kut en/of tieten op internet staatquote:
Dat weten ze zelf ook niet altijd.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af welk percentage van de vrouwen professioneel hoer is en welk percentage van de vrouwen met hun blote kut en/of tieten op internet staan.
het staat niet bij production maar kijk eens hoeveel lp je er elke keer bij krijgt.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je nog wat extra doen ofzo trouwens, heb die horn allang maar hij blijft op 100 lp/sec.
Had 'm trouwens ook de nacht aan laten staan.
Lekker gekquote:Op zondag 5 mei 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die kop.
Die kleding.
Die gare actie.
Patat zonder saus.
Godmiljaar, verrek. Wat is jouw status?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het staat niet bij production maar kijk eens hoeveel lp je er elke keer bij krijgt.
Net de draak genakt :quote:Op zondag 5 mei 2013 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godmiljaar, verrek. Wat is jouw status?
dit niet wetenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godmiljaar, verrek. Wat is jouw status?
crazy shitquote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ik mijn zwaard nu wil upgraden heb ik echt kaolo veel Lollipops nodig
[ afbeelding ]
You have 333522 candies!quote:Op zondag 5 mei 2013 14:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net de draak genakt :
You have 1192550 candies!
You have 6412403 lollipops!
You have 0 chocolate bars
You have eaten 348515 candies!
You threw 110 candies on the ground...? (;_;)
Ja, heb ik dus ookquote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ik mijn zwaard nu wil upgraden heb ik echt kaolo veel Lollipops nodig
[ afbeelding ]
446quote:Op zondag 5 mei 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, heb ik dus ook. Hoeveel is jouw hp?
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
446
[ afbeelding ]
bij welke quest ben je nu?
Idem dito, schijtlevel zegquote:
Gvd, nog een keer dat level? Wanneer zie je die dan? Heb dat level al 10x gedaan ofzo voor die luktequote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito, schijtlevel zeg
Je moet trouwens de keep nog een paar keer grinden tot je unicorns tegenkomt.
Is een random spawn, gewoon dat level doen en als je ze niet tegenkomt vóór je bij de draak bent gewoon een escape potion gebruiken.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, nog een keer dat level? Wanneer zie je die dan? Heb dat level al 10x gedaan ofzo voor die lukte.
Ghost Reconquote:Op zondag 5 mei 2013 14:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Echt achterlijk, ik heb een prima keuze aan toffe games op mijn PC die ik kan spelen.
[ afbeelding ]
Maar wát speel ik op mijn dure game pc? Een browsergame met ASCII art.
Ooh, die uni's gewoon, die had ik volgens mij net ook al? Staat wel onderin dat ik een horn heb gevonden idd, maar dan moet ik dus weer die draak beaten op het eind ook?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is een random spawn, gewoon dat level doen en als je ze niet tegenkomt vóór je bij de draak bent gewoon een escape potion gebruiken.
GVD HAD IK M BIJNAquote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ghost Recon! Die allereerste helemaal kapotgespeeld op de eerste Xbox.
Helaas wel, zoonquote:Op zondag 5 mei 2013 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ooh, die uni's gewoon, die had ik volgens mij net ook al? Staat wel onderin dat ik een horn heb gevonden idd, maar dan moet ik dus weer die draak beaten op het eind ook?
You have eaten 2906731 candies!quote:Op zondag 5 mei 2013 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, 426 @ You have eaten 300535 candies!
Heb de Devil verslagen met mijn buikquote:
Gelukkig heb ik er 50 euro voor betaald.quote:
EAT THEMquote:
You have eaten 405033 candies! Net nog 36k gekocht bij die sorceress. Ga maar eens aan Hell beginnenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt zeker alles x109?
Hier de leuke kleurtjes voor Chai btw.
Welke realm zit je? Horde of elf?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt zeker alles x109?
Hier de leuke kleurtjes voor Chai btw.
lollernoob bn al veel vrder ahahah lol noobquote:
't Interesseart mah nie ;pquote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lollernoob bn al veel vrder ahahah lol noob
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Modus het volgende:
watVorige maand beldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Modus het volgende:
watInterview met Heleentje nog gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar het bleef allemaal een beetje op de vlakte. Ze leeft gewoon nogal in haar eigen wereldje. En zolang ze 80K twittervolgers houdt en die boeken als een tiet blijven verkopen heeft ze natuurlijk ook weinig reden om te veranderen.quote:
Ik las het al ja, maar dat is echt lamequote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
lol
Chrome: F12
typ:
candies.nbrOwned=3248929834892;
candies.candiesPerSecond=100000;
Ik zou d'r zwaar hèquote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar het bleef allemaal een beetje op de vlakte. Ze leeft gewoon nogal in haar eigen wereldje. En zolang ze 80K twittervolgers houdt en die boeken als een tiet blijven verkopen heeft ze natuurlijk ook weinig reden om te veranderen.
Snap echt niet dat die boeken zo goed verkopen. Net zoals die boeken van Saskia Noort.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar het bleef allemaal een beetje op de vlakte. Ze leeft gewoon nogal in haar eigen wereldje. En zolang ze 80K twittervolgers houdt en die boeken als een tiet blijven verkopen heeft ze natuurlijk ook weinig reden om te veranderen.
Tja de meerderheid van de mensen heeft nu eenmaal geen behoefte aan zwaardere kost.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap echt niet dat die boeken zo goed verkopen. Net zoals die boeken van Saskia Noort.
Ik ook niet per se hoor, maar het is gewoon een beetje een gemixte herhaling van het vorige verhaal.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Tja de meerderheid van de mensen heeft nu eenmaal geen behoefte aan zwaardere kost.
Oh dus je leest ze wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet per se hoor, maar het is gewoon een beetje een gemixte herhaling van het vorige verhaal.
Echt hequote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las het al ja, maar dat is echt lame.
Maar zij hebben al iets.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, zo hosselde ik ook simpele chicks.
Ik heb een groter voorhoofd en een kleinere kinquote:Op zondag 5 mei 2013 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB maakt guest appearance met Paris Hilton in de nieuwe clip van Birdman/Lil Wayne/Nicki Minaj.
[ afbeelding ]
Nog tips voor Hell?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Candybox uitgespeeld, back to RL
[ afbeelding ]
invuln poppen zodra je die muur raakt. Tweede wave imp gebruiken in een ghost lane. Weer invuln gebruiken bij de duivel.quote:
Fokken in Vegas.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
Ik kom hier in de hoop allemaal toffe festival verhalen te lezen, en dan krijg je dit
Festivals zijn voor stinkende hippies, en in plaats van stoere verhalen uit Vegas te posten heb jij het over FOK!meetsquote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
Ik kom hier in de hoop allemaal toffe festival verhalen te lezen, en dan krijg je dit
Ik ben alweer terug in Chicago. Maar ik heb Steve Angello zien optreden in club XS, dat was wel bizar awesome.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Festivals zijn voor stinkende hippies, en in plaats van stoere verhalen uit Vegas te posten heb jij het over FOK!meets
die heb ik ook gezienquote:Op zondag 5 mei 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug in Chicago. Maar ik heb Steve Angello zien optreden in club XS, dat was wel bizar awesome.
Blijf je wel ver weg Parkway Gardens en omstreken?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug in Chicago. Maar ik heb Steve Angello zien optreden in club XS, dat was wel bizar awesome.
Haha uiteraard. Maar ik bevind me vlakbij Northwestern, daar doen ze niet aan gangsters.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijf je wel ver weg Parkway Gardens en omstreken?
[ afbeelding ]
hjb ;squote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Festivals zijn voor stinkende hippies, en in plaats van stoere verhalen uit Vegas te posten heb jij het over FOK!meets
kom maar even kroelenquote:
Het leven van minder mooie mensen zit niet mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:43 schreef Braddie het volgende:
Bel iemand op, en vraag of dit persoon zin heeft om uittegaan "Nee man sorry, ik heb geen tijd, heb het druk"
Dezelfde avond zie ik heel leuk op twitter staan dat die gast gewoon uitgaat met vrienden..
Vandaag zie ik weer op twitter " Hele huis zit vol met vrienden, lekker feestje aan het geven hier "
Dan denk ik... ja, ik nodig je áltijd uit als ik een feestje geef, als je wilt chillen dan kan dat altijd.. maar als jij een feestje geeft of iets leuks organiseert dan word ik niet uitgenodigd.
Hehe.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het leven van minder mooie mensen zit niet mee.
In US zou je een ban krijgen voor dit soort opmerkingen.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardmode RL Unlocked.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Censuurbeleid daar sowieso.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In US zou je een ban krijgen voor dit soort opmerkingen.
Hahaha ja druk.. uhhuhquote:
nee bijna roffaquote:Op zondag 5 mei 2013 18:22 schreef Dqod het volgende:
Kut fok.. test
[..]
Hahaha ja druk.. uhhuh
waar ben je?![]()
in de trein van amersfoort richting zwolle die ineens vol op de rem ging zeker
knnnnnggggrrrtquote:
Oeh. Pijnlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
10000 chicks gespot op festival. Niks geraakt. Deprimerend
Naar wageningen komenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
10000 chicks gespot op festival. Niks geraakt. Deprimerend
Same here, maar ik zal het nu halen ookquote:Op zondag 5 mei 2013 18:22 schreef krioro het volgende:
Weet niet of ik zin heb om Hell te doen, kost ogenschijnlijk veel moeite.
SPOILER: walkthrough voor HellOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je eenmaal weet wat je moet doen wel ja, zonder hulp was het me nooit geluktquote:Dragon was echt easy trouwens. En ik heb maar 239 HP..
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here, maar ik zal het nu halen ook.
Voor jullie noobsSPOILER: walkthrough voor HellOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Als je eenmaal weet wat je moet doen wel ja, zonder hulp was het me nooit gelukt.
First wave: Avoid the demons as much as you can, navigating away from them. You're aiming for the wall, and you'll need to turn invulnerable almost as soon as you touch it. So use your health potions wisely and with good timing.
Once you reach the wall, stick to one point. You'll break through and be sent back to the left of the screen. If you can, pick a point to break through near the top or the bottom.
Second wave: There's a line of ghosts at the top and another at the bottom. Line up with them and call an imp.
Phew! Get ready to go through the hole you made in the first wall, into another hurting wall which will call for more invulnerability.
As you go through, you'll be teleported back left again.
Third wave: Your imp might still be around, so get behind it, avoiding all you can as you get there. You might get a whole wall of ghosts, or of fireballs, or a mix of those and some others. Again, going through ghosts with your imp is the safest route.
Now the wall has a hole through all of it: you'll go straight to the DEVil! He packs a mean punch, but if you manage to become invulnerable just before you reach him, he's not that hard to kill.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zieke memories.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
BAILANDOOO BAILANDOOOOOOO AMIGOS ADIOSSSSS
Illuminati.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
ex-topvrouw van een of ander internationaal octrooi- en patentgebeuren.
No man, ze was kaolorijk. Ook intelligent dat je er bang van werd en uitstekende posities gehad in bedrijfsleven, was ze erg trots op en had ze nog shit van in haar portemonnee.quote:
Jij had zo vroeg in de ochtend de tijd om dat allemaal aan te horen?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, ze was kaolorijk. Ook intelligent dat je er bang van werd en uitstekende posities gehad in bedrijfsleven, was ze erg trots op en had ze nog shit van in haar portemonnee.
Het begon heel onschuldig met opmerking over een paar Duitsers die lagen te slapen in die tent, vanaf daar naar drugs en alcohol, de jeugd, de toekomst, opleidingen, toen naar haar kleinkind, en omdat we zo goed konden praten vertelde ze steeds meer en meer. Wel met gedempt stemvolume, maar uiteindelijk zat ze meerdere keren te snotteren en doen daar. Feltbadman, maar ze bleef maar praten. Was ook zo fascinerend en creepy allemaal dat ik er niet bij weg kon of wilde lopen.
Moet een raar gezicht zijn geweest, zo'n leuke muis die om 7:30 zijn granny-date aan het huilen maakt in een pasta-zaakje op het station.
Met haar kutvochtquote:
Hehehe, timingquote:
Stil nou :$quote:
Hoezo dan?quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon meteen waarom, bespaart iemand een " Hoezo dan? " post.
Nogal een heftige nacht/dag gehad, (in negatieve zin trouwens). 1,5 uur geslapen vannacht, dan wel echt iemand zijn leven gered diep in de nacht. Maar heb mij never zo kut gevoeld als begin febuari, toen was er ook een vrij heftige gebeurtenis waar ik bij betrokken was. Ik heb i.i.g. geen zin om te slapen nu, misschien kunnen jullie mij iets leuks vertellen.quote:
Dat klinkt allesbehalve tof iddquote:Op zondag 5 mei 2013 22:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Nogal een heftige nacht/dag gehad, (in negatieve zin trouwens). 1,5 uur geslapen vannacht, dan wel echt iemand zijn leven gered diep in de nacht. Maar heb mij never zo kut gevoeld als begin febuari, toen was er ook een vrij heftige gebeurtenis waar ik bij betrokken was. Ik heb i.i.g. geen zin om te slapen nu, misschien kunnen jullie mij iets leuks vertellen.
Maakt niet uit hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klinkt allesbehalve tof idd.. Glaasje melk nemen zo
En ja, ik heb wel een leuke nacht achter de rug en nu nog aan het nagenieten, maar wel helemaal kapot.. Maar of je daar op zit te wachten
Nja, hopelijk komt t allemaal op een bepaalde manier wel goed indien mogelijk en kun je later wel een beetje slapenquote:
Nou, wat heb je gedaanquote:
meisje wat k al tijdje leuk vind aan de haak geslagenquote:
Hoop het ook, thanks.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, hopelijk komt t allemaal op een bepaalde manier wel goed indien mogelijk en kun je later wel een beetje slapen
You go manquote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
meisje wat k al tijdje leuk vind aan de haak geslagen
dusja was wel prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
You go man
1 applausje voor jouThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Moet je ook geen kat nemen, maar een man.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
Kusjekroelmodus over here, moet niet gekker worden
Zo ben ik normaal nooit![]()
En die stomme kat van me wil nu natuurlijk niet
Smooth mawfakka dat je er rondloopt :$quote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je ook geen kat nemen, maar een man.
Jij ook uit het niets aangerand op Rembrandplein?quote:
Ik nam het vrij letterlijk op en dus wat CY zegt: respect.. Ook wanneer figuurlijk natuurlijkquote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Gridlok het volgende:
Is dit nu figuurlijk iemand het leven redden ofwat, allemaal zo vaag.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:54 schreef CristinaYang het volgende:
Kusjekroel voor Dqod en een knuffel voor Missblackhairhighheels. Respect dat je iemand het leven gered hebt
Ik woon in Eindhovenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij ook uit het niets aangerand op Rembrandplein?
Deed nog mijn Oslo-act (doen alsof je uit Oslo komt en geen Nederlands spreekt, red.) maar het mocht niet baten: de lustige woorden en handelingen van een enigszins aangeschoten del waren niet voor de poes. Er werd gehandeld voor ik er erg in had.
Mooi is ook dat je dan het Nederlandstalige gesprek met haar en haar vriendin (die haar wegtrok) kan afluisteren. Heb nog nooit geweten dat vrouwen zo over mij denken.
Bedankt.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:54 schreef CristinaYang het volgende:
Kusjekroel voor Dqod en een knuffel voor Missblackhairhighheels. Respect dat je iemand het leven gered hebt
Kijkzequote:
watquote:Op zondag 5 mei 2013 23:08 schreef Dqod het volgende:
Don’t chase ghosts, don’t get too close, don’t get caught, don’t get spent, don’t get bought.
Don’t sell out, don’t get bent, don’t fuck your best friend tudum tudum
I’m not your slave, I’m not the one who burnt you out, fucked you up and put you on,quote:
Curry laten aanbranden?quote:
Vertel, wat dachten ze?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij ook uit het niets aangerand op Rembrandplein?
Deed nog mijn Oslo-act (doen alsof je uit Oslo komt en geen Nederlands spreekt, red.) maar het mocht niet baten: de lustige woorden en handelingen van een enigszins aangeschoten del waren niet voor de poes. Er werd gehandeld voor ik er erg in had.
Mooi is ook dat je dan het Nederlandstalige gesprek met haar en haar vriendin (die haar wegtrok) kan afluisteren. Heb nog nooit geweten dat vrouwen zo over mij denken.
3DG?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef CristinaYang het volgende:
I must be running out of luck, 'cause you're just not drunk enough to fuck
Ohquote:
suikerpopjequote:
Goeien Vas quote heb je daar.quote:
Om te janken weerquote:
Die's welquote:
Ik moet huilen omdat je niet bij me bent :$quote:
kanker......quote:
Waarom wil je dat ik bij je ben?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet huilen omdat je niet bij me bent :$
RIP (srs)quote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef CristinaYang het volgende:
M'n oudtante is eergisteren overleden aan kanker. (srs)
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef CristinaYang het volgende:
M'n oudtante is eergisteren overleden aan kanker. (srs)
gwnquote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kanker......
[..]
Waarom wil je dat ik bij je ben?
kroelenquote:
quote:
Thanks. Het was wel heel droog. Zat al een halfuur met m'n moeder te skypen, zegt ze "ja ik moet gaan slapen, kusknuf hvj blabla. Oh trouwens, tante Diet is eergisteren overleden."quote:
Heette ze Dietquote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Het was wel heel droog. Zat al een halfuur met m'n moeder te skypen, zegt ze "ja ik moet gaan slapen, kusknuf hvj blabla. Oh trouwens, tante Diet is eergisteren overleden."
Als je kamer maar niet te warm is, dan kan ik nie goed kroelequote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Het was wel heel droog. Zat al een halfuur met m'n moeder te skypen, zegt ze "ja ik moet gaan slapen, kusknuf hvj blabla. Oh trouwens, tante Diet is eergisteren overleden."
Als je last hebt van kutcassis moet je die nieuwe libresse proberen, schijnen comfortabel te zitten.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
Verdomme, wil drank, maar mag niet van mezelf
Kutcassis
is je kamer nou warm of nie?quote:
Vertel mij watquote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ze kwam uit Drenthe, daar is dat soort shit normaal
Libresse heeft wel goeie slogan.. Always daarentegenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je last hebt van kutcassis moet je die nieuwe libresse proberen, schijnen comfortabel te zitten.
Aw yiss, kom kroelenquote:
Momentje, ik moet even mijn hoofd bedekken omdat ik te hard lach nuquote:Op zondag 5 mei 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat je dezelfde naam hebt als m'n oma?
Beter verzin ik een bijnaam voor je, ik wil niet aan m'n oma denken als ik bij je benquote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Momentje, ik moet even mijn hoofd bedekken omdat ik te hard lach nu
Lompe Boerboy flikkert er inquote:
brb 1 biertje en lamquote:
Heb je destijds al een hele shitload aan nicks gegeven, dus je kunt kiezen.. Of er zelf een verzinnen.. Ook leuk, al een tijdje geen nieuwequote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beter verzin ik een bijnaam voor je, ik wil niet aan m'n oma denken als ik bij je ben
lekker gaan heet datquote:
Sowieso door een marronkaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Godverdehoerenkakteringtyfusfuckiingkutzooi mijn telefoon is gejat
Hoezo post jij hier ineens, dat doe je normaal nooitquote:Op zondag 5 mei 2013 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo staat dit onder centraal nuof is dat altijd zo?
Kan best wel zijn ja.... Mensen hebben geen medelijden meer als ik iets jat wat van iemand anders is heb ik altijd een verschrikkelijke schuldgevoel van "En nu nu is die gast best triest"quote:
Wil iedereen in elkaar slaan nu.quote:
Nacht van vrijdag op zaterdag veel gepost en vond het gezelligquote:Op zondag 5 mei 2013 23:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoezo post jij hier ineens, dat doe je normaal nooit
Wat mij betreft is iedereen welkom hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nacht van vrijdag op zaterdag veel gepost en vond het gezellig
Mag ik blijven of moet ik opzouten
Ja.quote:
"Vind ik leuk" :$quote:Op maandag 6 mei 2013 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat mij betreft is iedereen welkom hoor
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Waarom heb je een fok aboquote:Op zondag 5 mei 2013 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan best wel zijn ja.... Mensen hebben geen medelijden meer als ik iets jat wat van iemand anders is heb ik altijd een verschrikkelijke schuldgevoel van "En nu nu is die gast best triest"
Dit is gothiccynthia muziek.quote:
Dit is goa, GC is into EBM bitchquote:Op maandag 6 mei 2013 00:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit is gothiccynthia muziek.
Lijk jij op gothiccynthia?
Kom niet stoer doen want ben echt fucking agressief.quote:
Vind die kleurtjes in dat haar altijd zo lelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is goa, GC is into EBM bitch
Maar.. Ja :$Problem?
Ik mag geen kleurtjes in m'n haar, dan zwelt m'n hoofd op en ga ik lekken (nee, niet bij m'n puniquote:Op maandag 6 mei 2013 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vind die kleurtjes in dat haar altijd zo lelijk
pics van je haarquote:Op maandag 6 mei 2013 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mag geen kleurtjes in m'n haar, dan zwelt m'n hoofd op en ga ik lekken (nee, niet bij m'n puni)
Doe eens pic van jouw haar.quote:
wromquote:
Donequote:
Wil weten of je nog steeds dood rattenvachtje op je kop hebt.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil weten of je nog steeds dood rattenvachtje op je kop hebt.
Zal ik bellen, hem/haar opsporen en afmaken?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Godverdehoerenkakteringtyfusfuckiingkutzooi mijn telefoon is gejat
Ja, doe. Ben intens verdrietig.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal ik bellen, hem/haar opsporen en afmaken?
Mijn haar is prachtig en sterkquote:Op maandag 6 mei 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil weten of je nog steeds dood rattenvachtje op je kop hebt.
Ik niet.quote:
Oh, jij gebruikt ook Andrélon dus.quote:
Neemt niemand op, gaat wel over en naar de voicemail. Wat voor een retard haalt de simkaart er niet uit als ie een telefoon jat.quote:
Shampoo is voor stinkende mensen. Ik was mijn haar met kattentesticles.quote:
Confirmed: Marokkaan dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Neemt niemand op, gaat wel over en naar de voicemail. Wat voor een retard haalt de simkaart er niet uit als ie een telefoon jat.
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Neemt niemand op, gaat wel over en naar de voicemail. Wat voor een retard haalt de simkaart er niet uit als ie een telefoon jat.
Spannend.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Shampoo is voor stinkende mensen. Ik was mijn haar met kattentesticles.
iPhone heeft zo'n tracking dinges, had je die niet ingeschakeld? (ik niet) (inb4 mijne gejat)quote:Op maandag 6 mei 2013 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Mja, zit een doorzichtige hardcase om en misschien is diegene wel totally in de war daardoor en weet niet hoe die simkaart eruit moet..?
Nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
iPhone heeft zo'n tracking dinges, had je die niet ingeschakeld? (ik niet) (inb4 mijne gejat)
katjequote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom niet stoer doen want ben echt fucking agressief.
Geilquote:Op maandag 6 mei 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom niet stoer doen want ben echt fucking agressief.
Oh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |