Goeien Vas quote heb je daar.quote:
Om te janken weerquote:
Die's welquote:
Ik moet huilen omdat je niet bij me bent :$quote:
kanker......quote:
Waarom wil je dat ik bij je ben?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet huilen omdat je niet bij me bent :$
RIP (srs)quote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef CristinaYang het volgende:
M'n oudtante is eergisteren overleden aan kanker. (srs)
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef CristinaYang het volgende:
M'n oudtante is eergisteren overleden aan kanker. (srs)
gwnquote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kanker......
[..]
Waarom wil je dat ik bij je ben?
kroelenquote:
quote:
Thanks. Het was wel heel droog. Zat al een halfuur met m'n moeder te skypen, zegt ze "ja ik moet gaan slapen, kusknuf hvj blabla. Oh trouwens, tante Diet is eergisteren overleden."quote:
Heette ze Dietquote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Het was wel heel droog. Zat al een halfuur met m'n moeder te skypen, zegt ze "ja ik moet gaan slapen, kusknuf hvj blabla. Oh trouwens, tante Diet is eergisteren overleden."
Als je kamer maar niet te warm is, dan kan ik nie goed kroelequote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Het was wel heel droog. Zat al een halfuur met m'n moeder te skypen, zegt ze "ja ik moet gaan slapen, kusknuf hvj blabla. Oh trouwens, tante Diet is eergisteren overleden."
Als je last hebt van kutcassis moet je die nieuwe libresse proberen, schijnen comfortabel te zitten.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
Verdomme, wil drank, maar mag niet van mezelf
Kutcassis
is je kamer nou warm of nie?quote:
Vertel mij watquote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ze kwam uit Drenthe, daar is dat soort shit normaal
Libresse heeft wel goeie slogan.. Always daarentegenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je last hebt van kutcassis moet je die nieuwe libresse proberen, schijnen comfortabel te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |