Curry laten aanbranden?quote:
Vertel, wat dachten ze?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij ook uit het niets aangerand op Rembrandplein?
Deed nog mijn Oslo-act (doen alsof je uit Oslo komt en geen Nederlands spreekt, red.) maar het mocht niet baten: de lustige woorden en handelingen van een enigszins aangeschoten del waren niet voor de poes. Er werd gehandeld voor ik er erg in had.
Mooi is ook dat je dan het Nederlandstalige gesprek met haar en haar vriendin (die haar wegtrok) kan afluisteren. Heb nog nooit geweten dat vrouwen zo over mij denken.
3DG?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef CristinaYang het volgende:
I must be running out of luck, 'cause you're just not drunk enough to fuck
Ohquote:
suikerpopjequote:
Goeien Vas quote heb je daar.quote:
Om te janken weerquote:
Die's welquote:
Ik moet huilen omdat je niet bij me bent :$quote:
kanker......quote:
Waarom wil je dat ik bij je ben?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet huilen omdat je niet bij me bent :$
RIP (srs)quote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef CristinaYang het volgende:
M'n oudtante is eergisteren overleden aan kanker. (srs)
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef CristinaYang het volgende:
M'n oudtante is eergisteren overleden aan kanker. (srs)
gwnquote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kanker......
[..]
Waarom wil je dat ik bij je ben?
kroelenquote:
quote:
Thanks. Het was wel heel droog. Zat al een halfuur met m'n moeder te skypen, zegt ze "ja ik moet gaan slapen, kusknuf hvj blabla. Oh trouwens, tante Diet is eergisteren overleden."quote:
Heette ze Dietquote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Het was wel heel droog. Zat al een halfuur met m'n moeder te skypen, zegt ze "ja ik moet gaan slapen, kusknuf hvj blabla. Oh trouwens, tante Diet is eergisteren overleden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |