You go manquote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
meisje wat k al tijdje leuk vind aan de haak geslagen
dusja was wel prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
You go man
1 applausje voor jouThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Moet je ook geen kat nemen, maar een man.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
Kusjekroelmodus over here, moet niet gekker worden
Zo ben ik normaal nooit![]()
En die stomme kat van me wil nu natuurlijk niet
Smooth mawfakka dat je er rondloopt :$quote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je ook geen kat nemen, maar een man.
Jij ook uit het niets aangerand op Rembrandplein?quote:
Ik nam het vrij letterlijk op en dus wat CY zegt: respect.. Ook wanneer figuurlijk natuurlijkquote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Gridlok het volgende:
Is dit nu figuurlijk iemand het leven redden ofwat, allemaal zo vaag.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:54 schreef CristinaYang het volgende:
Kusjekroel voor Dqod en een knuffel voor Missblackhairhighheels. Respect dat je iemand het leven gered hebt
Ik woon in Eindhovenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij ook uit het niets aangerand op Rembrandplein?
Deed nog mijn Oslo-act (doen alsof je uit Oslo komt en geen Nederlands spreekt, red.) maar het mocht niet baten: de lustige woorden en handelingen van een enigszins aangeschoten del waren niet voor de poes. Er werd gehandeld voor ik er erg in had.
Mooi is ook dat je dan het Nederlandstalige gesprek met haar en haar vriendin (die haar wegtrok) kan afluisteren. Heb nog nooit geweten dat vrouwen zo over mij denken.
Bedankt.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:54 schreef CristinaYang het volgende:
Kusjekroel voor Dqod en een knuffel voor Missblackhairhighheels. Respect dat je iemand het leven gered hebt
Kijkzequote:
watquote:Op zondag 5 mei 2013 23:08 schreef Dqod het volgende:
Don’t chase ghosts, don’t get too close, don’t get caught, don’t get spent, don’t get bought.
Don’t sell out, don’t get bent, don’t fuck your best friend tudum tudum
I’m not your slave, I’m not the one who burnt you out, fucked you up and put you on,quote:
Curry laten aanbranden?quote:
Vertel, wat dachten ze?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij ook uit het niets aangerand op Rembrandplein?
Deed nog mijn Oslo-act (doen alsof je uit Oslo komt en geen Nederlands spreekt, red.) maar het mocht niet baten: de lustige woorden en handelingen van een enigszins aangeschoten del waren niet voor de poes. Er werd gehandeld voor ik er erg in had.
Mooi is ook dat je dan het Nederlandstalige gesprek met haar en haar vriendin (die haar wegtrok) kan afluisteren. Heb nog nooit geweten dat vrouwen zo over mij denken.
3DG?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef CristinaYang het volgende:
I must be running out of luck, 'cause you're just not drunk enough to fuck
Ohquote:
suikerpopjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |