No man, ze was kaolorijk. Ook intelligent dat je er bang van werd en uitstekende posities gehad in bedrijfsleven, was ze erg trots op en had ze nog shit van in haar portemonnee.quote:
Jij had zo vroeg in de ochtend de tijd om dat allemaal aan te horen?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, ze was kaolorijk. Ook intelligent dat je er bang van werd en uitstekende posities gehad in bedrijfsleven, was ze erg trots op en had ze nog shit van in haar portemonnee.
Het begon heel onschuldig met opmerking over een paar Duitsers die lagen te slapen in die tent, vanaf daar naar drugs en alcohol, de jeugd, de toekomst, opleidingen, toen naar haar kleinkind, en omdat we zo goed konden praten vertelde ze steeds meer en meer. Wel met gedempt stemvolume, maar uiteindelijk zat ze meerdere keren te snotteren en doen daar. Feltbadman, maar ze bleef maar praten. Was ook zo fascinerend en creepy allemaal dat ik er niet bij weg kon of wilde lopen.
Moet een raar gezicht zijn geweest, zo'n leuke muis die om 7:30 zijn granny-date aan het huilen maakt in een pasta-zaakje op het station.
Met haar kutvochtquote:
Hehehe, timingquote:
Stil nou :$quote:
Hoezo dan?quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon meteen waarom, bespaart iemand een " Hoezo dan? " post.
Nogal een heftige nacht/dag gehad, (in negatieve zin trouwens). 1,5 uur geslapen vannacht, dan wel echt iemand zijn leven gered diep in de nacht. Maar heb mij never zo kut gevoeld als begin febuari, toen was er ook een vrij heftige gebeurtenis waar ik bij betrokken was. Ik heb i.i.g. geen zin om te slapen nu, misschien kunnen jullie mij iets leuks vertellen.quote:
Dat klinkt allesbehalve tof iddquote:Op zondag 5 mei 2013 22:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Nogal een heftige nacht/dag gehad, (in negatieve zin trouwens). 1,5 uur geslapen vannacht, dan wel echt iemand zijn leven gered diep in de nacht. Maar heb mij never zo kut gevoeld als begin febuari, toen was er ook een vrij heftige gebeurtenis waar ik bij betrokken was. Ik heb i.i.g. geen zin om te slapen nu, misschien kunnen jullie mij iets leuks vertellen.
Maakt niet uit hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klinkt allesbehalve tof idd.. Glaasje melk nemen zo
En ja, ik heb wel een leuke nacht achter de rug en nu nog aan het nagenieten, maar wel helemaal kapot.. Maar of je daar op zit te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |