Ik heb een groter voorhoofd en een kleinere kinquote:Op zondag 5 mei 2013 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB maakt guest appearance met Paris Hilton in de nieuwe clip van Birdman/Lil Wayne/Nicki Minaj.
[ afbeelding ]
Nog tips voor Hell?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Candybox uitgespeeld, back to RL
[ afbeelding ]
invuln poppen zodra je die muur raakt. Tweede wave imp gebruiken in een ghost lane. Weer invuln gebruiken bij de duivel.quote:
Fokken in Vegas.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
Ik kom hier in de hoop allemaal toffe festival verhalen te lezen, en dan krijg je dit
Festivals zijn voor stinkende hippies, en in plaats van stoere verhalen uit Vegas te posten heb jij het over FOK!meetsquote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
Ik kom hier in de hoop allemaal toffe festival verhalen te lezen, en dan krijg je dit
Ik ben alweer terug in Chicago. Maar ik heb Steve Angello zien optreden in club XS, dat was wel bizar awesome.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Festivals zijn voor stinkende hippies, en in plaats van stoere verhalen uit Vegas te posten heb jij het over FOK!meets
die heb ik ook gezienquote:Op zondag 5 mei 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug in Chicago. Maar ik heb Steve Angello zien optreden in club XS, dat was wel bizar awesome.
Blijf je wel ver weg Parkway Gardens en omstreken?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug in Chicago. Maar ik heb Steve Angello zien optreden in club XS, dat was wel bizar awesome.
Haha uiteraard. Maar ik bevind me vlakbij Northwestern, daar doen ze niet aan gangsters.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijf je wel ver weg Parkway Gardens en omstreken?
[ afbeelding ]
hjb ;squote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Festivals zijn voor stinkende hippies, en in plaats van stoere verhalen uit Vegas te posten heb jij het over FOK!meets
kom maar even kroelenquote:
Het leven van minder mooie mensen zit niet mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:43 schreef Braddie het volgende:
Bel iemand op, en vraag of dit persoon zin heeft om uittegaan "Nee man sorry, ik heb geen tijd, heb het druk"
Dezelfde avond zie ik heel leuk op twitter staan dat die gast gewoon uitgaat met vrienden..
Vandaag zie ik weer op twitter " Hele huis zit vol met vrienden, lekker feestje aan het geven hier "
Dan denk ik... ja, ik nodig je áltijd uit als ik een feestje geef, als je wilt chillen dan kan dat altijd.. maar als jij een feestje geeft of iets leuks organiseert dan word ik niet uitgenodigd.
Hehe.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het leven van minder mooie mensen zit niet mee.
In US zou je een ban krijgen voor dit soort opmerkingen.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardmode RL Unlocked.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Censuurbeleid daar sowieso.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In US zou je een ban krijgen voor dit soort opmerkingen.
Hahaha ja druk.. uhhuhquote:
nee bijna roffaquote:Op zondag 5 mei 2013 18:22 schreef Dqod het volgende:
Kut fok.. test
[..]
Hahaha ja druk.. uhhuh
waar ben je?![]()
in de trein van amersfoort richting zwolle die ineens vol op de rem ging zeker
knnnnnggggrrrtquote:
Oeh. Pijnlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
10000 chicks gespot op festival. Niks geraakt. Deprimerend
Naar wageningen komenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
10000 chicks gespot op festival. Niks geraakt. Deprimerend
Same here, maar ik zal het nu halen ookquote:Op zondag 5 mei 2013 18:22 schreef krioro het volgende:
Weet niet of ik zin heb om Hell te doen, kost ogenschijnlijk veel moeite.
SPOILER: walkthrough voor HellOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je eenmaal weet wat je moet doen wel ja, zonder hulp was het me nooit geluktquote:Dragon was echt easy trouwens. En ik heb maar 239 HP..
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here, maar ik zal het nu halen ook.
Voor jullie noobsSPOILER: walkthrough voor HellOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Als je eenmaal weet wat je moet doen wel ja, zonder hulp was het me nooit gelukt.
First wave: Avoid the demons as much as you can, navigating away from them. You're aiming for the wall, and you'll need to turn invulnerable almost as soon as you touch it. So use your health potions wisely and with good timing.
Once you reach the wall, stick to one point. You'll break through and be sent back to the left of the screen. If you can, pick a point to break through near the top or the bottom.
Second wave: There's a line of ghosts at the top and another at the bottom. Line up with them and call an imp.
Phew! Get ready to go through the hole you made in the first wall, into another hurting wall which will call for more invulnerability.
As you go through, you'll be teleported back left again.
Third wave: Your imp might still be around, so get behind it, avoiding all you can as you get there. You might get a whole wall of ghosts, or of fireballs, or a mix of those and some others. Again, going through ghosts with your imp is the safest route.
Now the wall has a hole through all of it: you'll go straight to the DEVil! He packs a mean punch, but if you manage to become invulnerable just before you reach him, he's not that hard to kill.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zieke memories.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
BAILANDOOO BAILANDOOOOOOO AMIGOS ADIOSSSSS
Illuminati.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
ex-topvrouw van een of ander internationaal octrooi- en patentgebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |