't Interesseart mah nie ;pquote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lollernoob bn al veel vrder ahahah lol noob
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Modus het volgende:
watVorige maand beldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Modus het volgende:
watInterview met Heleentje nog gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar het bleef allemaal een beetje op de vlakte. Ze leeft gewoon nogal in haar eigen wereldje. En zolang ze 80K twittervolgers houdt en die boeken als een tiet blijven verkopen heeft ze natuurlijk ook weinig reden om te veranderen.quote:
Ik las het al ja, maar dat is echt lamequote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
lol
Chrome: F12
typ:
candies.nbrOwned=3248929834892;
candies.candiesPerSecond=100000;
Ik zou d'r zwaar hèquote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar het bleef allemaal een beetje op de vlakte. Ze leeft gewoon nogal in haar eigen wereldje. En zolang ze 80K twittervolgers houdt en die boeken als een tiet blijven verkopen heeft ze natuurlijk ook weinig reden om te veranderen.
Snap echt niet dat die boeken zo goed verkopen. Net zoals die boeken van Saskia Noort.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar het bleef allemaal een beetje op de vlakte. Ze leeft gewoon nogal in haar eigen wereldje. En zolang ze 80K twittervolgers houdt en die boeken als een tiet blijven verkopen heeft ze natuurlijk ook weinig reden om te veranderen.
Tja de meerderheid van de mensen heeft nu eenmaal geen behoefte aan zwaardere kost.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap echt niet dat die boeken zo goed verkopen. Net zoals die boeken van Saskia Noort.
Ik ook niet per se hoor, maar het is gewoon een beetje een gemixte herhaling van het vorige verhaal.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Tja de meerderheid van de mensen heeft nu eenmaal geen behoefte aan zwaardere kost.
Oh dus je leest ze wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet per se hoor, maar het is gewoon een beetje een gemixte herhaling van het vorige verhaal.
Echt hequote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las het al ja, maar dat is echt lame.
Maar zij hebben al iets.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, zo hosselde ik ook simpele chicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |