Ja, dat dacht ik ook al.. maargoed, het is toch lullig als jij veel voor hun doet, en hun jou vervolgens bij inprincipe alle leuke dingen laten stikken.quote:
Ja inderdaad. Voorheen ging ik ook met zulke mensen om, en dat was alleen leuk als het hen uitkwam.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al.. maargoed, het is toch lullig als jij veel voor hun doet, en hun jou vervolgens bij inprincipe alle leuke dingen laten stikken.
Krijg nog foto's van jouquote:Op zondag 5 mei 2013 00:05 schreef Keskin58 het volgende:
Achja, je krijgt dan geen slechte naam in iedergeval
Dat is waar.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:05 schreef Keskin58 het volgende:
Achja, je krijgt dan geen slechte naam in iedergeval
ga jij hem anders even gezelschap houdenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
Braddie, dan zit je alleen thuis. Wat is daar erg aan?
Liever dat, dan fake vrienden.
Why?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga jij hem anders even gezelschap houden
weet die boi ook eens hoe het is om aandacht van kuikens te krijgenquote:
Sorry. Braddie is niet m'n type.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet die boi ook eens hoe het is om aandacht van kuikens te krijgen
Wie dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:23 schreef Mriya het volgende:
Zijn retards man. Je kunt veel leukere mensen vinden om mee te chillen.
kom maar bij mij dan dushii ik breng je naar de zevende hemelquote:
Zou kunnen ja..quote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef Bucketlist het volgende:
Zou het toch eens bij jezelf zoeken. Misschien mix je niet zo goed met die andere vrienden?
Ik heb ook wel van dat soort types als vriend. Prima om 1 op 1 mee om te gaan maar nodig ze zeker niet uit voor een feestje. Het is gewoon leuker/gezelliger zonder hun.
Wel eerlijk toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:25 schreef Braddie het volgende:
Kreeg ik laatst ook te horen. Ja, ik nodig je niet bij me uit om te chillen wánt je bent niet m`n omgangs type
Ik heb liever wat gezelschap om me heen.. fake of niet, dan dat ik elk weekend maar alleen thuis zit..quote:Op zondag 5 mei 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
Braddie, dan zit je alleen thuis. Wat is daar erg aan?
Liever dat, dan fake vrienden.
Ja, dat is zo.. maar dit was dus een persoon die ik nog niet zo lang ken.quote:
ja snap ik als je halve familie in jilla zitquote:Op zondag 5 mei 2013 00:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb liever wat gezelschap om me heen.. fake of niet, dan dat ik elk weekend maar alleen thuis zit..
quote:Op zondag 5 mei 2013 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja snap ik als je halve familie in jilla zit
Doe eens niet...quote:
komen de van dijkjes me anders pakken?quote:
Ga wow spelen, mijn clan-matties hebben altijd klaargestaan bij een raid.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb liever wat gezelschap om me heen.. fake of niet, dan dat ik elk weekend maar alleen thuis zit..
Als ik met vrienden ben zeik ik niet. Zeik alleen op het internet. Hoe raar/ongeloofwaardig dit ook klinkt.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien zijn mensen je gezanik en negatieve instelling zat. Zomaar een idee.
quote:
Ja... dat is dan weer het andere punt.quote:
Ja.. nieuwe contacten op doen kan via uitgaan bijvoorbeeld, maar als niemand je vraagt om mee uit te gaan..quote:Op zondag 5 mei 2013 00:47 schreef britneycheers het volgende:
Het laatste wat je moet doen is thuis zitten achter Fok! en zelfmedelijden hebben dat niemand met je wilt omgaan voor jouw gevoel.
Alleen uitgaan komt nogal triest overquote:Op zondag 5 mei 2013 00:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja.. nieuwe contacten op doen kan via uitgaan bijvoorbeeld, maar als niemand je vraagt om mee uit te gaan..
En ergens ben ik wat "Socially Awkward" dus alleen uitgaan zit er niet in, want dan houd dat waarschijnlijk in * Hoekje.. Colatje... Telefoon.. Wachten... Weggaan" En dat binnen 1 uur of zo
Als ik zelf iets onderneem is dat meestal een stuk lopen, maar dat is elke keer dezelfde route.. dus dat schiet ook niet op.
Realistisch planquote:Op zondag 5 mei 2013 00:50 schreef Braddie het volgende:
Er zijn wel een paar vrienden die mij echt mogen.. 1 woont in Haarlem, de ander woont in Heemskerk, en nog een ander woont in Blokker.
Als ik m`n rijbewijs heb dan ga ik daar het contact maar weer echt mee aansterken.. En laat ik die gasten hier in de buurt stikken..
Dan zegt iedereen af met een smoesje.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Alleen uitgaan komt nogal triest over
Heb een keer meegemaakt dat een jongen naar me toe kwam "He ik heb geen vrienden ik ben hier alleen kan ik bij jullie staan ".
Niet doen dus.
Misschien is de Fok!meet een idee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |