Mensen lijken alleen met mij af te willen spreken als het hun uitkomt..
Paar weken geleden:
Bel iemand op, en vraag of dit persoon zin heeft om uittegaan "Nee man sorry, ik heb geen tijd, heb het druk"
Dezelfde avond zie ik heel leuk op twitter staan dat die gast gewoon uitgaat met vrienden..
Vandaag zie ik weer op twitter " Hele huis zit vol met vrienden, lekker feestje aan het geven hier "
Dan denk ik... ja, ik nodig je áltijd uit als ik een feestje geef, als je wilt chillen dan kan dat altijd.. maar als jij een feestje geeft of iets leuks organiseert dan word ik niet uitgenodigd.
Vind ik altijd zo jammer, van die mensen die alleen maar van mij profiteren, en mij vervolgens stikken als hun iets leuks gaan doen, en met smoesjes komen..
Ben de sleur zat, elke dag hetzelfde gezeik.. dan gaan vrienden allemaal leuke dingen doen met elkaar, en ik word niet gebeld/gewhatsapped. En ik zit hier maar een beetje in m`n hokkie achter de computer.. Wil ook leuke dingen doen, wil er ook uit.
Als ik mensen bel word ik altijd afgewimpeld met smoesjes, maar andersom moet ik wel voor hun klaar staan...
Klacht: Mensen die mij laten stikken.