Als je kamer maar niet te warm is, dan kan ik nie goed kroelequote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Het was wel heel droog. Zat al een halfuur met m'n moeder te skypen, zegt ze "ja ik moet gaan slapen, kusknuf hvj blabla. Oh trouwens, tante Diet is eergisteren overleden."
Als je last hebt van kutcassis moet je die nieuwe libresse proberen, schijnen comfortabel te zitten.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
Verdomme, wil drank, maar mag niet van mezelf
Kutcassis
is je kamer nou warm of nie?quote:
Vertel mij watquote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ze kwam uit Drenthe, daar is dat soort shit normaal
Libresse heeft wel goeie slogan.. Always daarentegenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je last hebt van kutcassis moet je die nieuwe libresse proberen, schijnen comfortabel te zitten.
Aw yiss, kom kroelenquote:
Momentje, ik moet even mijn hoofd bedekken omdat ik te hard lach nuquote:Op zondag 5 mei 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat je dezelfde naam hebt als m'n oma?
Beter verzin ik een bijnaam voor je, ik wil niet aan m'n oma denken als ik bij je benquote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Momentje, ik moet even mijn hoofd bedekken omdat ik te hard lach nu
Lompe Boerboy flikkert er inquote:
brb 1 biertje en lamquote:
Heb je destijds al een hele shitload aan nicks gegeven, dus je kunt kiezen.. Of er zelf een verzinnen.. Ook leuk, al een tijdje geen nieuwequote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beter verzin ik een bijnaam voor je, ik wil niet aan m'n oma denken als ik bij je ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |