Momentje, ik moet even mijn hoofd bedekken omdat ik te hard lach nuquote:Op zondag 5 mei 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat je dezelfde naam hebt als m'n oma?
Beter verzin ik een bijnaam voor je, ik wil niet aan m'n oma denken als ik bij je benquote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Momentje, ik moet even mijn hoofd bedekken omdat ik te hard lach nu
Lompe Boerboy flikkert er inquote:
brb 1 biertje en lamquote:
Heb je destijds al een hele shitload aan nicks gegeven, dus je kunt kiezen.. Of er zelf een verzinnen.. Ook leuk, al een tijdje geen nieuwequote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beter verzin ik een bijnaam voor je, ik wil niet aan m'n oma denken als ik bij je ben
lekker gaan heet datquote:
Sowieso door een marronkaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Godverdehoerenkakteringtyfusfuckiingkutzooi mijn telefoon is gejat
Hoezo post jij hier ineens, dat doe je normaal nooitquote:Op zondag 5 mei 2013 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo staat dit onder centraal nuof is dat altijd zo?
Kan best wel zijn ja.... Mensen hebben geen medelijden meer als ik iets jat wat van iemand anders is heb ik altijd een verschrikkelijke schuldgevoel van "En nu nu is die gast best triest"quote:
Wil iedereen in elkaar slaan nu.quote:
Nacht van vrijdag op zaterdag veel gepost en vond het gezelligquote:Op zondag 5 mei 2013 23:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoezo post jij hier ineens, dat doe je normaal nooit
Wat mij betreft is iedereen welkom hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nacht van vrijdag op zaterdag veel gepost en vond het gezellig
Mag ik blijven of moet ik opzouten
Ja.quote:
"Vind ik leuk" :$quote:Op maandag 6 mei 2013 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat mij betreft is iedereen welkom hoor
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Waarom heb je een fok aboquote:Op zondag 5 mei 2013 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan best wel zijn ja.... Mensen hebben geen medelijden meer als ik iets jat wat van iemand anders is heb ik altijd een verschrikkelijke schuldgevoel van "En nu nu is die gast best triest"
Dit is gothiccynthia muziek.quote:
Dit is goa, GC is into EBM bitchquote:Op maandag 6 mei 2013 00:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit is gothiccynthia muziek.
Lijk jij op gothiccynthia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |