nee nu niet man ga hardquote:Op zondag 5 mei 2013 01:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hjb, ga maar een gourmet schotel kopen ofzo.
ja.. jij?quote:
ik weet t niet zo goed.. enjoyingquote:
met horn of plenty kan je 300 pls.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat is (voorlopig) het maximum.
Hoop dat je wel kan saven straks.(spel liep gewoon door voor ik het afsloot, alleen saven was lastig)
deze allochtoonquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 03:54 schreef EricOscuro het volgende:
Hahahahaha.... je wilt niet weten hoe vaak ik mijn voormalige stiefkinderen een koekje van eigen deeg had willen geven.
Ja hoor, die pubers vonden het bij tijd en wijle leuk om de oudjes af te schilderen als grijze idioten.... die niet met hun tijd mee zouden gaan.
Maar wees blij dat ik niet een van jouw ouders ben, nadat je me als een seksloos (en zelfs een spinneweb wezen hebt neergezet).
Want echt, dan zou ik zelden een kans voorbij laten gaan om (als jij met jouw vrienden thuis kwam) te noemen dat ik jouw moeder de vorige nacht nog geswaffeld had, of jou en jouw vrienden te vertellen dat ik jouw moeder de afgelopen nacht nog snoeihard doggy style genomen had... terwijl ik haar poeperd ook nog helemaal schoongelikt heb.
Dat hoeft totaal niet de waarheid te zijn, het hoeft alleen jouw schaamte net zo hard te raken, als dat je jouwzelf schaamt voor jouw ouders.
Want echt... pubers kennen 100 keer meer schaamte dan ouders... Gun de ouders deze generatiekloof... want andersom kun je het niet aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |