Pics van je zusje.quote:
Vriend heeft zijn vinger gebroken met snowboarden. M'n pa, HEY HEB JE EEN WALRUS GEVINGERD OF ZO WHUAHAHAHAquote:
Inderdaad een lompe opmerking van je pa, woon je op het kamp?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vriend heeft zijn vinger gebroken met snowboarden. M'n pa, HEY HEB JE EEN WALRUS GEVINGERD OF ZO WHUAHAHAHA
Ik begin bijna te vermoeden dat zijn roots daar wel liggen ja. En mijn roots dus ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Inderdaad een lompe opmerking van je pa, woon je op het kamp?
Dat's gewoon regelrecht cockblocken. Je pa is mij er eentje.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
Of laatst een Aziatisch meisje mee genomen van de uni.
HEY KOM JE LOEMPIAS BRENGEN HAHA
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vriend heeft zijn vinger gebroken met snowboarden. M'n pa, HEY HEB JE EEN WALRUS GEVINGERD OF ZO WHUAHAHAHA
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor debiele ouders heb jij?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
Sowjetunie?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
Dit ja, ik zou echt stuk gaan. Niet perse om die grappen maar omdat ik de schaamte van TS voelquote:Op zondag 5 mei 2013 01:31 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet ook niet of ik moet lachen om de opmerking ansich of om de plaatsvervangende schaamte/herkenbaarheid die ik voel bij dit verhaal.
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
Pics van je moeder?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:34 schreef SpecialK het volgende:
Even serieus, TS.
Mijn moeder is door een hele heftige hersenontsteking een jaar lang in revalidatie geweest. In het begin zo erg dat ik eigenlijk niet verwachtte ooit nog een normaal gesprek met haar te kunnen voeren.
Wat ik heb geleerd is hoe snel al die trekjes waar jij je nu oh zo kapot aan het ergeren bent veranderen in dingen die je gewoon keihard mist. Dingen waarvoor je jezelf wel voor je kop kan slaan dat je er ooit zo'n probleem van maakte. Dingen waar je bijna alles voor zou geven om het nog eens te horen of zien gebeuren.
Voor verreweg de meeste mensen geldt: Je ouders ga je pas waarderen als ze er niet meer zijn. Doe hiermee wat je wil.
Je suggereert nu dus dat hij ze om moet leggen?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:34 schreef SpecialK het volgende:
Voor verreweg de meeste mensen geldt: Je ouders ga je pas waarderen als ze er niet meer zijn. Doe hiermee wat je wil.
Ik ga vanaf nu zo min mogelijk klagen om opmerkingen van mijn vader (serieusquote:Op zondag 5 mei 2013 01:34 schreef SpecialK het volgende:
Even serieus, TS.
Mijn moeder is door een hele heftige hersenontsteking een jaar lang in revalidatie geweest. In het begin zo erg dat ik eigenlijk niet verwachtte ooit nog een normaal gesprek met haar te kunnen voeren.
Wat ik heb geleerd is hoe snel al die trekjes waar jij je nu oh zo kapot aan het ergeren bent veranderen in dingen die je gewoon keihard mist. Dingen waarvoor je jezelf wel voor je kop kan slaan dat je er ooit zo'n probleem van maakte. Dingen waar je bijna alles voor zou geven om het nog eens te horen of zien gebeuren.
Zoiets van Sambal baai? Dus die reageerde redelijk sportief haha. Maar soms slaat het nergens op dan zit hij een half uur lang te kankeren op RTL-Boulevard.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeer terechte klacht. Wat zei het meisje?
Zo serieus man zijn verder gewoon lieve mensen alleen soms gedragen ze zich als mongooltjes met hun gedrag hoop niet dat ik/wij later ook zo gaan doen als we zelf kinderen hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:34 schreef SpecialK het volgende:
Even serieus, TS.
quote:Op zondag 5 mei 2013 03:54 schreef EricOscuro het volgende:
Hahahahaha.... je wilt niet weten hoe vaak ik mijn voormalige stiefkinderen een koekje van eigen deeg had willen geven.
Ja hoor, die pubers vonden het bij tijd en wijle leuk om de oudjes af te schilderen als grijze idioten.... die niet met hun tijd mee zouden gaan.
Maar wees blij dat ik niet een van jouw ouders ben, nadat je me als een seksloos (en zelfs een spinneweb wezen hebt neergezet).
Want echt, dan zou ik zelden een kans voorbij laten gaan om (als jij met jouw vrienden thuis kwam) te noemen dat ik jouw moeder de vorige nacht nog geswaffeld had, of jou en jouw vrienden te vertellen dat ik jouw moeder de afgelopen nacht nog snoeihard doggy style genomen had... terwijl ik haar poeperd ook nog helemaal schoongelikt heb.
Dat hoeft totaal niet de waarheid te zijn, het hoeft alleen jouw schaamte net zo hard te raken, als dat je jouwzelf schaamt voor jouw ouders.
Want echt... pubers kennen 100 keer meer schaamte dan ouders... Gun de ouders deze generatiekloof... want andersom kun je het niet aan!
Sambal bij?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeer terechte klacht. Wat zei het meisje?
joh, ik weet dat kampers slecht staan aangeschreven, maar dit soort opmerkingen zijn te lam om grappig gevonden te worden op het kamp.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Inderdaad een lompe opmerking van je pa, woon je op het kamp?
Je pa is gewoon een vuige tering racist.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |