En hashbrowniesquote:
Lololololololquote:
Salvia erbij? :$quote:
Moest lachen om die neger icm tekstquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Gorzalka het volgende:
The Boy in the Striped Pyjamas (2008) - IMDb
[ afbeelding ]
Moest glimlachen omdat jij moest lachen, bedankt voor je bijdrage aan mijn genezingsproces na het kijken van deze filmquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moest lachen om die neger icm tekst
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zo'n veld heb ik ook hier in de buurt gemaakt in de bossen.
Als hij meer baard zou hebben wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd geweten dat jij stiekem Leonardo bent.
y hello.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hello here speaks the wd
Out of my leaguequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Out of your league, begin maar met gorgon ofzo.
Lukt je niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Out of my leagueDude. Als ik iets wil krijg ik 't.
De vraag is: how bad do I want it.
krio whatsapped me alles door.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Al zou 't lukken, dan zou je 't niet weten. We'll see.
Krio speelt alles door aan mij. No chance bbygirl.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Al zou 't lukken, dan zou je 't niet weten. We'll see.
dan ga je toch gewoon naar de hoeren, o. wacht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:55 schreef Ambipur het volgende:
I don't give a fuck. Als mn behoeftes hun ding maar krijgen.
Mensen beschuldigen van praatjes maar zelf de grootste smoel hebben zonder daad bij het woord te voegenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:55 schreef Ambipur het volgende:
En dan wel klagen dat ze droogstaat, maar het uit principe volhouden, maar wel zeggen 'als m'n behoeftes maar vervuld worden'quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:57 schreef Gridlok het volgende:
Echt he, terwijl het voor vrouwen 10x easier is dan mannen, of ze moet een houten been hebben ofzo.
Trainwreck h000000quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan wel klagen dat ze droogstaat, maar het uit principe volhouden, maar wel zeggen 'als m'n behoeftes maar vervuld worden'. Onsamenhangende geen sense makende sma hindabuilding.
Al dm's ontvangen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan wel klagen dat ze droogstaat, maar het uit principe volhouden, maar wel zeggen 'als m'n behoeftes maar vervuld worden'. Onsamenhangende geen sense makende sma hindabuilding.
Hossel kingtoppie dan, die heeft ook behoeftesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:55 schreef Ambipur het volgende:
zit nog in de trein, bijna bij centraal.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom laat m'n Brabomattie ook zo lang op zich wachten, ik wil naar de klote.
Schiet op man, laatste shoppa's sluiten om 1:00u.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zit nog in de trein, bijna bij centraal.
Advanced power wil ook welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hossel kingtoppie dan, die heeft ook behoeftes
Als ik wilde zakken had ik een van jullie in mn mond gehad.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hossel kingtoppie dan, die heeft ook behoeftes
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
My friend and I were drunk photoshopping last night. Forgot we made this
[ afbeelding ]
Gvd![]()
![]()
.
hahaha jezusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
My friend and I were drunk photoshopping last night. Forgot we made this
[ afbeelding ]
Gvd![]()
![]()
.
wie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
Klitschko brothers zijn wel spang. (srs)
KLBSC is echt te goed voor je hoor, ik zou het in GRTDOJW proberen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik wilde zakken had ik een van jullie in mn mond gehad.
Ik heb mijn penis verloren in de waterramp van '97quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik wilde zakken had ik een van jullie in mn mond gehad.
Spannend, ik heb nog nooit een dertiger gedaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Out of your league, begin maar met gorgon ofzo.
Nee dat kan echt niet, niet met broers.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou jij wel door gesandwiched willen worden ofnie, vuig wijf.
Hahaha, zou het nog onder incest vallen? Met 1 been in de incestzone nog ofzo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet, niet met broers.Ken een chick die het met een tweeling had gedaan, van die Senegal-gekleurde. Moest zo hard lachen toen.
Ja lijkt me wel. Geen woorden voor iig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha, zou het nog onder incest vallen? Met 1 been in de incestzone nog ofzo.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Spannend, ik heb nog nooit een dertiger gedaan.
Kan geen fijnere eerste verzinnen dan jij.quote:
Wladimir moet nu boksen, rtl7. Schakel in. Deze wedstrijden zijn nice.quote:
Dit verzoek mag ze niet afslaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan geen fijnere eerste verzinnen dan jij.
Maar maar ik heb muziek op tv staan :<quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wladimir moet nu boksen, rtl7. Schakel in. Deze wedstrijden zijn nice.
Je hoeft geen geluid te hebben om de rake klappen te zienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar maar ik heb muziek op tv staan :<
kan op die kut tv niet, maar heb het nu opstaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft geen geluid te hebben om de rake klappen te zien
Senegal-gekleurdequote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet, niet met broers.Ken een chick die het met een tweeling had gedaan, van die Senegal-gekleurde. Moest zo hard lachen toen.
Verzoek? Gewoon een mededeling hoor, weigeren is sowieso geen optiequote:
Smooth.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan geen fijnere eerste verzinnen dan jij.
Ze roepen eye eye hit him in the eyequote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:15 schreef Gridlok het volgende:
Van die russische klanken op de achtergrond dat waarschijnlijk vertaald word als RAM EM OP Z'N BEK.
sinds wanneer kan jij roessies.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze roepen eye eye hit him in the eye
Hoorde je het nietquote:
gurl pls ik ben in fubar mode.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoorde je het niet? Dat was wat er geroepen werd papi
Ja leuk enzo, maar als ik het doe is het weer gillen brullen en politie.quote:
hoeveel kinderen heb je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iig te groot voor je minimie. Don't even go there.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:25 schreef Gorzalka het volgende:
'I bought a whole Spanish village for 45000 euros'
KLB SC Stad in Spanje, let's do it.
5/6?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben een donkere bijstandsmoeder. Reken maar uit.
Move like a butterfly sting like a bee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
Klitschko is nog geen een keer geraakt ookprachtig.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:36 schreef Gorzalka het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153749331
lol'd
Die kan je op alles toepassenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
elke keerdeze kutgif
Brent fuckin' Rambo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
elke keerdeze kutgif
Die heeft WoW Raid avond.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:
WD, wat doe jij thuis? Jij lijkt mij zo'n wijn drinkende kutsnol in de XO te Haarlem.
lol nee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:
WD, wat doe jij thuis? Jij lijkt mij zo'n wijn drinkende kutsnol in de XO te Haarlem.
Wat doe jij daar tussen al die negers dan, gek?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
wtf moet ik ook echt in haarlemwoon in rotterdam
ga ik zeker helemaal naar haarlem voor 1 wijn
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:45 schreef Gorzalka het volgende:
RT @ Gridlok ''fok lagged echt als de tering, hebben jullie dat ook?''
ja fuck dit, ik ga zuipuh en snuivuh :S
HEhehehehEHeh ga anders maar op tinychat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
danny fix je servers, ik word boos
[ afbeelding ]
Losing it every single time @ "Ahh, Ahh!".quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:36 schreef Gorzalka het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153749331
lol'd
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
HEhehehehEHeh ga anders maar op tinychat.
[ afbeelding ]
Faal.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:00 schreef krioro het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op zaterdag 4 mei 2013 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volge
FOK! faalt ja.quote:
Zo, nu al?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie ook meteen waar krio z'n internet slang vandaan heeft.
[ afbeelding ]
Alles.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:02 schreef Ambipur het volgende:
Krio, wat is er zo speciaal aan jou? Volgens de mensen hier ben je onhosselbaar. Voor mij althans.
Ze hemelen je op, hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 00:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Alles.
Protip: Trek je niet zoveel aan van wat mensen op FOK! posten.
Senagel.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:06 schreef krioro het volgende:
[..]
FOK! faalt ja.
[..]
Zo, nu al?
Je zat zeker in een dorpje in Senagel zonder internet de afgelopen 2 jaar?
dwc is aanvoerder van de lijst, deze maakt het helemaal compleetquote:
net aan begonnenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:11 schreef krioro het volgende:
Zo, dit is een partij kkirritant hey.Ik log mooi uit, straks gaat m'n candy box progress verloren. Ben bij de draak.
Shoutout naar m'n bradas met chocolate coated sword. (pun intended)
Heb ook print screen gemaakt, voor het geval dat.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dwc is aanvoerder van de lijst, deze maakt het helemaal compleet
Bijna altijd zo, behalve bij The Terminator.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
Antiklacht: Jeepers Creepers 1 is wel beter dan 2.
En Iron Man. En Batman.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bijna altijd zo, behalve bij The Terminator.
Vas linkje in je sigquote:Op zondag 5 mei 2013 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
Antiklacht: Jeepers Creepers 1 is wel beter dan 2.
Dat wil het huidige kapitalistische systeem je laten geloven.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik las gazonzoden, God had toch maar één zoon?
zeus had kkveelquote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Welke god heb je het over?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Aphrodite. :squote:Op zondag 5 mei 2013 00:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
KLB SC Goden, CB is Anubis, WD Kali DWC Loki.
wtfquote:
ik wil geen gekke 5 10-armige godin zijnquote:
past wel bij je.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil geen gekke 5 10-armige godin zijn
Als ik klikte gebeurde er eerst een minuut of wat niks, dan ineens die save pop up.quote:
ik zit capped gvd op 100 lps.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ik klikte gebeurde er eerst een minuut of wat niks, dan ineens die save pop up.
Dacht dat het aan kkfok lag dus even safari afgesloten en toen ik het opnieuw wilde starten (heb m'n save code wel) deed ie helemaal niks meer.
Ik ben Venus dan welquote:
Ok, wat is krio.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben Venus dan welgeen tegenspraak.
Ja dat is (voorlopig) het maximum.quote:
ja hij savede umquote:Op zondag 5 mei 2013 00:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat is (voorlopig) het maximum.
Hoop dat je wel kan saven straks.(spel liep gewoon door voor ik het afsloot, alleen saven was lastig)
quote:
Nee.quote:
Nee, Hercules.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Jason (Ancient Greek: Ἰάσων, Iásōn) was an ancient Greek mythological hero who was famous for his role as the leader of the Argonauts and their quest for the Golden Fleece. He was the son of Aeson, the rightful king of Iolcos. He was married to the sorceress Medea.
(srs)
Hahahaha kkquote:Op zondag 5 mei 2013 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
Dit ben jij Grid:
Heh (meervoud Hehu) was in de Egyptische mythologie de verpersoonlijking van vormloosheid en eindeloosheid - meestal in de zin van tijdloze eeuwigheid
HEH.
Ambi is Medea?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Jason (Ancient Greek: Ἰάσων, Iásōn) was an ancient Greek mythological hero who was famous for his role as the leader of the Argonauts and their quest for the Golden Fleece. He was the son of Aeson, the rightful king of Iolcos. He was married to the sorceress Medea.
(srs)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mevrouw Shownieuws.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 00:42 schreef krioro het volgende:
Chloro is Tengu.HhahahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had nog niet eens ver genoeg naar onder gescrolld om deze te zien. Nog beter dan die Pinocchio.
full stops and exclamation marks
Chloro is Tengu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
Chloro is Tengu.Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:
ga zo het kasteel kort slaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:11 schreef krioro het volgende:
Lollipop farm up and running again oh yeah!
Dragon here I come!
nee nu niet man ga hardquote:Op zondag 5 mei 2013 01:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hjb, ga maar een gourmet schotel kopen ofzo.
ja.. jij?quote:
ik weet t niet zo goed.. enjoyingquote:
met horn of plenty kan je 300 pls.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat is (voorlopig) het maximum.
Hoop dat je wel kan saven straks.(spel liep gewoon door voor ik het afsloot, alleen saven was lastig)
deze allochtoonquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 03:54 schreef EricOscuro het volgende:
Hahahahaha.... je wilt niet weten hoe vaak ik mijn voormalige stiefkinderen een koekje van eigen deeg had willen geven.
Ja hoor, die pubers vonden het bij tijd en wijle leuk om de oudjes af te schilderen als grijze idioten.... die niet met hun tijd mee zouden gaan.
Maar wees blij dat ik niet een van jouw ouders ben, nadat je me als een seksloos (en zelfs een spinneweb wezen hebt neergezet).
Want echt, dan zou ik zelden een kans voorbij laten gaan om (als jij met jouw vrienden thuis kwam) te noemen dat ik jouw moeder de vorige nacht nog geswaffeld had, of jou en jouw vrienden te vertellen dat ik jouw moeder de afgelopen nacht nog snoeihard doggy style genomen had... terwijl ik haar poeperd ook nog helemaal schoongelikt heb.
Dat hoeft totaal niet de waarheid te zijn, het hoeft alleen jouw schaamte net zo hard te raken, als dat je jouwzelf schaamt voor jouw ouders.
Want echt... pubers kennen 100 keer meer schaamte dan ouders... Gun de ouders deze generatiekloof... want andersom kun je het niet aan!
Mensen die series via internet kijkenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:27 schreef Chai het volgende:
Mensen die denken dat series op tv gekeken worden.
nastyquote:Op zondag 5 mei 2013 11:29 schreef Ambipur het volgende:
Fuck this. Ik ga mezelf eens gruwelijk verwennen met stokbrood en koffie.
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:30 schreef Chai het volgende:
http://www.ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart!
Ik heb gewoon een auto tot mijn beschikking hoor.quote:
allemaal de schuld van prorailquote:Op zondag 5 mei 2013 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen is nogal onhandige dag ivm bevrijdingsfestivals enz.
Tis eigenlijk salam.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:33 schreef Salatrel het volgende:
turkse salamidat is zoiets als een joodse paus
Turkse worst is duur man. Lekker, maar duur.quote:
Saaie serie.quote:
dat had ik met fysiek intensieve arbeidquote:Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Id_do_her het volgende:
Tja, ik heb het een kans gegeven maar ik vond het echt niks.
Ik met Game of Thrones.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat had ik met fysiek intensieve arbeid
Wel lam als iedereen woest klaarkomend over die serie spreekt, ga je het kijken en is het niks.quote:
Of maak er veevoeder van, kijk maar.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Game of Thrones S1 op aanraden gedownload, kan hem net zo goed weggooien dus?
Bij Breaking Bad is dat imo nog terecht.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel lam als iedereen woest klaarkomend over die serie spreekt, ga je het kijken en is het niks.
Nooit gezien, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij Breaking Bad is dat imo nog terecht.
Heb me met moeite door 4 afl. Geworsteld omdat ik dacht dat het nog leuk werd, maar nee. Grafserie. Snap serieus al dat gehype nietquote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel lam als iedereen woest klaarkomend over die serie spreekt, ga je het kijken en is het niks.
Als je ooit nog vol verveling zit en het idee krijgt een serie te downloaden, zou ik die doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nooit gezien, dus ik zou het niet weten.
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb me met moeite door 4 afl. Geworsteld omdat ik dacht dat het nog leuk werd, maar nee. Grafserie. Snap serieus al dat gehype niet
Het is gewoon een verlepte soapserie in middeleeuwen setting
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
Als je ooit nog vol verveling zit en het idee krijgt een serie te downloaden, zou ik die doen.
Juistquote:Op zondag 5 mei 2013 12:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Herkenbaar.In afwachting totdat het goed wordt toch maar blijven kijken.
Een beetje zoals LOST dan ofzo?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Herkenbaar.In afwachting totdat het goed wordt toch maar blijven kijken.
Wat?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Al die fantasieverhaaltjes in dat klb meet topic![]()
Trieste mensen eigenlijk ook
link?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Al die fantasieverhaaltjes in dat klb meet topic![]()
Trieste mensen eigenlijk ook
haha ja, dat was zielig man.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:18 schreef Id_do_her het volgende:
Nu moet ik wel ineens een vaag topic herinneren over een meet waar er uiteindelijk één iemand is komen opdagen. Post hij ineens: "Nou, ik ben de eerste hier."
En dan elke drie minuten een post met: "Hallo?" "Waar zijn jullie?" etc. Niemand die reageerde natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |