Hossel kingtoppie dan, die heeft ook behoeftesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:55 schreef Ambipur het volgende:
I don't give a fuck. Als mn behoeftes hun ding maar krijgen.
zit nog in de trein, bijna bij centraal.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom laat m'n Brabomattie ook zo lang op zich wachten, ik wil naar de klote.
Schiet op man, laatste shoppa's sluiten om 1:00u.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zit nog in de trein, bijna bij centraal.
Advanced power wil ook welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hossel kingtoppie dan, die heeft ook behoeftes
Als ik wilde zakken had ik een van jullie in mn mond gehad.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hossel kingtoppie dan, die heeft ook behoeftes
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
My friend and I were drunk photoshopping last night. Forgot we made this
[ afbeelding ]
Gvd![]()
![]()
.
hahaha jezusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
My friend and I were drunk photoshopping last night. Forgot we made this
[ afbeelding ]
Gvd![]()
![]()
.
wie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
Klitschko brothers zijn wel spang. (srs)
KLBSC is echt te goed voor je hoor, ik zou het in GRTDOJW proberen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik wilde zakken had ik een van jullie in mn mond gehad.
Ik heb mijn penis verloren in de waterramp van '97quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik wilde zakken had ik een van jullie in mn mond gehad.
Spannend, ik heb nog nooit een dertiger gedaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Out of your league, begin maar met gorgon ofzo.
Nee dat kan echt niet, niet met broers.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou jij wel door gesandwiched willen worden ofnie, vuig wijf.
Hahaha, zou het nog onder incest vallen? Met 1 been in de incestzone nog ofzo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet, niet met broers.Ken een chick die het met een tweeling had gedaan, van die Senegal-gekleurde. Moest zo hard lachen toen.
Ja lijkt me wel. Geen woorden voor iig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha, zou het nog onder incest vallen? Met 1 been in de incestzone nog ofzo.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Spannend, ik heb nog nooit een dertiger gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |