y hello.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hello here speaks the wd
Out of my leaguequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Out of your league, begin maar met gorgon ofzo.
Lukt je niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Out of my leagueDude. Als ik iets wil krijg ik 't.
De vraag is: how bad do I want it.
krio whatsapped me alles door.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Al zou 't lukken, dan zou je 't niet weten. We'll see.
Krio speelt alles door aan mij. No chance bbygirl.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Al zou 't lukken, dan zou je 't niet weten. We'll see.
dan ga je toch gewoon naar de hoeren, o. wacht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:55 schreef Ambipur het volgende:
I don't give a fuck. Als mn behoeftes hun ding maar krijgen.
Mensen beschuldigen van praatjes maar zelf de grootste smoel hebben zonder daad bij het woord te voegenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:55 schreef Ambipur het volgende:
I don't give a fuck. Als mn behoeftes hun ding maar krijgen.
En dan wel klagen dat ze droogstaat, maar het uit principe volhouden, maar wel zeggen 'als m'n behoeftes maar vervuld worden'quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:57 schreef Gridlok het volgende:
Echt he, terwijl het voor vrouwen 10x easier is dan mannen, of ze moet een houten been hebben ofzo.
Trainwreck h000000quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan wel klagen dat ze droogstaat, maar het uit principe volhouden, maar wel zeggen 'als m'n behoeftes maar vervuld worden'. Onsamenhangende geen sense makende sma hindabuilding.
Al dm's ontvangen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan wel klagen dat ze droogstaat, maar het uit principe volhouden, maar wel zeggen 'als m'n behoeftes maar vervuld worden'. Onsamenhangende geen sense makende sma hindabuilding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |