dat had ik met fysiek intensieve arbeidquote:Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Id_do_her het volgende:
Tja, ik heb het een kans gegeven maar ik vond het echt niks.
Ik met Game of Thrones.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat had ik met fysiek intensieve arbeid
Wel lam als iedereen woest klaarkomend over die serie spreekt, ga je het kijken en is het niks.quote:
Of maak er veevoeder van, kijk maar.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Game of Thrones S1 op aanraden gedownload, kan hem net zo goed weggooien dus?
Bij Breaking Bad is dat imo nog terecht.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel lam als iedereen woest klaarkomend over die serie spreekt, ga je het kijken en is het niks.
Nooit gezien, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij Breaking Bad is dat imo nog terecht.
Heb me met moeite door 4 afl. Geworsteld omdat ik dacht dat het nog leuk werd, maar nee. Grafserie. Snap serieus al dat gehype nietquote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel lam als iedereen woest klaarkomend over die serie spreekt, ga je het kijken en is het niks.
Als je ooit nog vol verveling zit en het idee krijgt een serie te downloaden, zou ik die doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nooit gezien, dus ik zou het niet weten.
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb me met moeite door 4 afl. Geworsteld omdat ik dacht dat het nog leuk werd, maar nee. Grafserie. Snap serieus al dat gehype niet
Het is gewoon een verlepte soapserie in middeleeuwen setting
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
Als je ooit nog vol verveling zit en het idee krijgt een serie te downloaden, zou ik die doen.
Juistquote:Op zondag 5 mei 2013 12:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Herkenbaar.In afwachting totdat het goed wordt toch maar blijven kijken.
Een beetje zoals LOST dan ofzo?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Herkenbaar.In afwachting totdat het goed wordt toch maar blijven kijken.
Wat?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Al die fantasieverhaaltjes in dat klb meet topic![]()
Trieste mensen eigenlijk ook
link?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Al die fantasieverhaaltjes in dat klb meet topic![]()
Trieste mensen eigenlijk ook
haha ja, dat was zielig man.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:18 schreef Id_do_her het volgende:
Nu moet ik wel ineens een vaag topic herinneren over een meet waar er uiteindelijk één iemand is komen opdagen. Post hij ineens: "Nou, ik ben de eerste hier."
En dan elke drie minuten een post met: "Hallo?" "Waar zijn jullie?" etc. Niemand die reageerde natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |