quote:Op zondag 5 mei 2013 00:42 schreef krioro het volgende:
Chloro is Tengu.HhahahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had nog niet eens ver genoeg naar onder gescrolld om deze te zien. Nog beter dan die Pinocchio.
full stops and exclamation marks
Chloro is Tengu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
Chloro is Tengu.Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:
ga zo het kasteel kort slaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:11 schreef krioro het volgende:
Lollipop farm up and running again oh yeah!
Dragon here I come!
nee nu niet man ga hardquote:Op zondag 5 mei 2013 01:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hjb, ga maar een gourmet schotel kopen ofzo.
ja.. jij?quote:
ik weet t niet zo goed.. enjoyingquote:
met horn of plenty kan je 300 pls.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat is (voorlopig) het maximum.
Hoop dat je wel kan saven straks.(spel liep gewoon door voor ik het afsloot, alleen saven was lastig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |