Idem dito, schijtlevel zegquote:
Gvd, nog een keer dat level? Wanneer zie je die dan? Heb dat level al 10x gedaan ofzo voor die luktequote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Idem dito, schijtlevel zeg
Je moet trouwens de keep nog een paar keer grinden tot je unicorns tegenkomt.
Is een random spawn, gewoon dat level doen en als je ze niet tegenkomt vóór je bij de draak bent gewoon een escape potion gebruiken.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, nog een keer dat level? Wanneer zie je die dan? Heb dat level al 10x gedaan ofzo voor die lukte.
Ghost Reconquote:Op zondag 5 mei 2013 14:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Echt achterlijk, ik heb een prima keuze aan toffe games op mijn PC die ik kan spelen.
[ afbeelding ]
Maar wát speel ik op mijn dure game pc? Een browsergame met ASCII art.
Ooh, die uni's gewoon, die had ik volgens mij net ook al? Staat wel onderin dat ik een horn heb gevonden idd, maar dan moet ik dus weer die draak beaten op het eind ook?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is een random spawn, gewoon dat level doen en als je ze niet tegenkomt vóór je bij de draak bent gewoon een escape potion gebruiken.
GVD HAD IK M BIJNAquote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ghost Recon! Die allereerste helemaal kapotgespeeld op de eerste Xbox.
Helaas wel, zoonquote:Op zondag 5 mei 2013 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ooh, die uni's gewoon, die had ik volgens mij net ook al? Staat wel onderin dat ik een horn heb gevonden idd, maar dan moet ik dus weer die draak beaten op het eind ook?
You have eaten 2906731 candies!quote:Op zondag 5 mei 2013 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, 426 @ You have eaten 300535 candies!
Heb de Devil verslagen met mijn buikquote:
Gelukkig heb ik er 50 euro voor betaald.quote:
EAT THEMquote:
You have eaten 405033 candies! Net nog 36k gekocht bij die sorceress. Ga maar eens aan Hell beginnenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt zeker alles x109?
Hier de leuke kleurtjes voor Chai btw.
Welke realm zit je? Horde of elf?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt zeker alles x109?
Hier de leuke kleurtjes voor Chai btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |