Kom niet stoer doen want ben echt fucking agressief.quote:
Vind die kleurtjes in dat haar altijd zo lelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is goa, GC is into EBM bitch
Maar.. Ja :$Problem?
Ik mag geen kleurtjes in m'n haar, dan zwelt m'n hoofd op en ga ik lekken (nee, niet bij m'n puniquote:Op maandag 6 mei 2013 00:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vind die kleurtjes in dat haar altijd zo lelijk
pics van je haarquote:Op maandag 6 mei 2013 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mag geen kleurtjes in m'n haar, dan zwelt m'n hoofd op en ga ik lekken (nee, niet bij m'n puni)
Doe eens pic van jouw haar.quote:
wromquote:
Donequote:
Wil weten of je nog steeds dood rattenvachtje op je kop hebt.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil weten of je nog steeds dood rattenvachtje op je kop hebt.
Zal ik bellen, hem/haar opsporen en afmaken?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Godverdehoerenkakteringtyfusfuckiingkutzooi mijn telefoon is gejat
Ja, doe. Ben intens verdrietig.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal ik bellen, hem/haar opsporen en afmaken?
Mijn haar is prachtig en sterkquote:Op maandag 6 mei 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil weten of je nog steeds dood rattenvachtje op je kop hebt.
Ik niet.quote:
Oh, jij gebruikt ook Andrélon dus.quote:
Neemt niemand op, gaat wel over en naar de voicemail. Wat voor een retard haalt de simkaart er niet uit als ie een telefoon jat.quote:
Shampoo is voor stinkende mensen. Ik was mijn haar met kattentesticles.quote:
Confirmed: Marokkaan dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Neemt niemand op, gaat wel over en naar de voicemail. Wat voor een retard haalt de simkaart er niet uit als ie een telefoon jat.
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Neemt niemand op, gaat wel over en naar de voicemail. Wat voor een retard haalt de simkaart er niet uit als ie een telefoon jat.
Spannend.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Shampoo is voor stinkende mensen. Ik was mijn haar met kattentesticles.
iPhone heeft zo'n tracking dinges, had je die niet ingeschakeld? (ik niet) (inb4 mijne gejat)quote:Op maandag 6 mei 2013 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Mja, zit een doorzichtige hardcase om en misschien is diegene wel totally in de war daardoor en weet niet hoe die simkaart eruit moet..?
Nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
iPhone heeft zo'n tracking dinges, had je die niet ingeschakeld? (ik niet) (inb4 mijne gejat)
katjequote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom niet stoer doen want ben echt fucking agressief.
Geilquote:Op maandag 6 mei 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom niet stoer doen want ben echt fucking agressief.
Oh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |