SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docsJa doei.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, allemaal aan de kant juichen, en Swets perst dan even mee.En krijg de aambeien zeker?
![]()
Wat een mooie tijden zie ik voorbij komen.voor alle lopers, maar nog even een extra diepe voor de marathonners!
***![]()
3 in 2 wekenquote:Op zondag 14 april 2013 17:46 schreef linebear het volgende:
Op naar volgend weekend10 Km in Hilversum
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....
Ja doei.![]()
* Daywalk3r trommelroffelt!quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Rustig aan! Heb je verdiend! Respect!quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....![]()
![]()
Maar je hebt het wel gedaan!quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
![]()
Ik vind jou en alle andere marathonlopers stoerquote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Je vergeet een letter. Held!quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....***![]()
Stiekem denkt ie al aan de volgendequote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
![]()
ik zag je niet maar ken je gezicht nietquote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....Werewolf![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
![]()
Heb ik weer. Overal komt die Yur als een blije Zeddie voorbij geraasd.... behalve als ik kom kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Troost je, wij hadden ook geen Zeddie dit keer... Wel een andere redelijke belachelijke finisher, die ik nog op film heb. Zal eens even uploaden...quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik weer. Overal komt die Yur als een blije Zeddie voorbij geraasd.... behalve als ik kom kijken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Snap ik wel. Jij met je blije hoofd mee gaan lopen terwijl hij en de rest stuk gaan D:quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik weer. Overal komt die Yur als een blije Zeddie voorbij geraasd.... behalve als ik kom kijken.![]()
TWC nog niet gesignaleerd? Die liep ook toch?
GotC ik ben ook erg benieuwd naar hoe jij het hebt beleefd!
Ik ben een wedstrijd aan het voorbereiden voor vanavond waar ik WEL aan kan meedoen: blind-bierproef-wedstrijd![]()
![]()
Netjes hoor, alle lopers vandaag, echt respect dat jullie op de eerste warme dag van het jaar gewoon een marathon of 10 km of wat anders gelopen hebben!
Voor mij dit weekend een voorproefje genomen op de roparun, met elke dag wel flink wat geren. Vrijdag een interval training van 12 km gedaan, die ik zaterdag bij mijn korfbalwedstrijd nog flink in mijn benen voelde zitten en vandaag een LDL van 18 km gedaan (verste ooit). Voel mn benen zeker nog wel maar een goed weekend zo!
http://www.endomondo.com/workouts/176745878/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hier het filmpje van de idiote finisherhet is waarschijnlijk tamelijk zuur om dit te zien, als je net op je tandvlees een marathon hebt gelopen.
Deze kerel is in ieder geval heel blij dat ie op het 500m punt is, maar ik heb nou niet het idee dat ie op z'n tandvlees heeft gelopen...
Overigens ging er al een hele show aan vooraf, maar ik had de camera niet paraat. Oh en ik bedacht inderdaad te laat dat ik beter landscape had kunnen filmen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Prachtigquote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier het filmpje van de idiote finisherhet is waarschijnlijk tamelijk zuur om dit te zien, als je net op je tandvlees een marathon hebt gelopen.
Deze kerel is in ieder geval heel blij dat ie op het 500m punt is, maar ik heb nou niet het idee dat ie op z'n tandvlees heeft gelopen...
Overigens ging er al een hele show aan vooraf, maar ik had de camera niet paraat. Oh en ik bedacht inderdaad te laat dat ik beter landscape had kunnen filmen...
Gewoon geen ene fuck geven![]()
![]()
Ik vind het wel wat hebben, zou willen dat ik na 42km nog zo doodleuk mezelf bewust voor lul kon zetten.![]()
![]()
Vraag je geld terug!quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik weer. Overal komt die Yur als een blije Zeddie voorbij geraasd.... behalve als ik kom kijken.
Ja doei.![]()
Wij hebben ook dubbel gelegen hoor!! Het was echt heel erg grappig, en oprecht zooo blij met dat ie op de Coolsingel was
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tsja volgens mij typisch zo'n gast die niet extreem snel gaat, maar zo taai als wat isquote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, zou willen dat ik na 42km nog zo doodleuk mezelf bewust voor lul kon zetten.Net zoals je bij de plaatselijke schaatsbaan van die onvermoeibare oudjes hebt
![]()
![]()
Hoezo voor lul zetten? Die vent had gewoon oprecht plezier, geweldig toch?quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, zou willen dat ik na 42km nog zo doodleuk mezelf bewust voor lul kon zetten.
Ja doei.![]()
Dit!quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat een eindbaas!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hij was nog behoorlijk snel ook hoor! Volgens mij rond de 3 uur of zo. Zou zn nummer nog eens moeten checkenquote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tsja volgens mij typisch zo'n gast die niet extreem snel gaat, maar zo taai als wat isNet zoals je bij de plaatselijke schaatsbaan van die onvermoeibare oudjes hebt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo voor lul zetten? Die vent had gewoon oprecht plezier, geweldig toch?![]()
Ik ben iets te introvert voor dat soort geintjes vrees ik, maar ik zou ook dolblij zijn wanneer na dat pokke end eindelijk de Coolsingel weer op kon.![]()
![]()
Ik niet! Hartstikke leuk toch! Ik ben juist evenementen gaan lopen omdat iedereen zo blij is. Dat wilde ik ook!!quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef linebear het volgende:
ik zou er als medeloper echt enorm chagrijnig van worden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien dacht ie: "geen PR, oh well, kan ik net zo goed een feestje bouwenquote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens, op 0.09 kijkt hij op zo'n horloge_
"
Alle lopers van vandaag; Gefeliciteerd met jullie topprestatie!
Echt, want vindik het geweldig zo'n prestatie!
Zelf voor het eerst toeschouwer geweest bij de marathon.
Wat een leuke ervaring was dat! En ook nog verschillende mensen gezien uit mijn woonplaats. (Klein stadje bij Utrecht)![]()
Haha ja dat kan het best eens zijnquote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien dacht ie: "geen PR, oh well, kan ik net zo goed een feestje bouwen"
![]()
Stond in de kleedruimte naast een vrouw. Zij zat een verhaal te vertellen dat ze altijd in Waterland loopt. Ik tegen haar, nou ja zeg, daar loop ik ook altijdquote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef Beau87 het volgende:
Alle lopers van vandaag; Gefeliciteerd met jullie topprestatie!
Echt, want vindik het geweldig zo'n prestatie!
Zelf voor het eerst toeschouwer geweest bij de marathon.
Wat een leuke ervaring was dat! En ook nog verschillende mensen gezien uit mijn woonplaats. (Klein stadje bij Utrecht)Leuk om een stadsdeel genoot tegen te komen
![]()
Hoezo? Andere mensen plezier zien hebben is niet jouw ding?quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef linebear het volgende:
ik zou er als medeloper echt enorm chagrijnig van worden_!
Ja doei.![]()
Jawel, maar als je het zelf zwaar hebt en anderen dan zo te zien doen...quote:Op zondag 14 april 2013 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Andere mensen plezier zien hebben is niet jouw ding?_!
![]()
Ik ben ook chagrijnig want jullie kunnen verder lopen.. Komop das toch geen reden.quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef linebear het volgende:
[..]
Jawel, maar als je het zelf zwaar hebt en anderen dan zo te zien doen...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yur en de andere lopers![]()
![]()
Die meneer heeft het naar zijn zin en vind het leuk om contact te hebben met het publiek
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ach, dat is net zoiets als dat je je gaat lopen ergeren aan de loper met een rieten rokje of andere malle outfit voor je. Er is er altijd iemand die het makkelijker heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef linebear het volgende:
[..]
Jawel, maar als je het zelf zwaar hebt en anderen dan zo te zien doen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat is zo...quote:Op zondag 14 april 2013 19:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ach, dat is net zoiets als dat je je gaat lopen ergeren aan de loper met een rieten rokje of andere malle outfit voor je. Er is er altijd iemand die het makkelijker heeft.![]()
Lekker voor jezelf lopen en PRs breken.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, en dan ga ik nu even puinruimen in de keuken. Terwijl wij in Rotterdam aan het spelen waren, heeft Mr. Guppy een 'ongelukje' gehad in de keuken...
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 14-04-2013 20:02:52 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ieder zo zijn ding....quote:Op zondag 14 april 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lekker voor jezelf lopen en PRs breken.![]()
Ik zou ook wel heel even zoiets hebben van "Klootzak, ik ben kei kapot en jij loopt er nog zo vrolijk bij". Maar dat zou ook meer bewondering zijn dan echt afgunst.quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef linebear het volgende:
[..]
Jawel, maar als je het zelf zwaar hebt en anderen dan zo te zien doen...
Ik heb trouwens misschien waarschijnlijk goedkoop een Garmin Forerunner 610 op de kop weten te tikken!![]()
![]()
Zou het ook niet als afgunst denken... Ook daar is iedereen anders in. Ik ben wat dat betreft niet zo extrovertquote:Op zondag 14 april 2013 19:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik zou ook wel heel even zoiets hebben van "Klootzak, ik ben kei kapot en jij loopt er nog zo vrolijk bij". Maar dat zou ook meer bewondering zijn dan echt afgunst.
Ik heb trouwens misschien waarschijnlijk goedkoop een Garmin Forerunner 610 op de kop weten te tikken!![]()
Definieer slecht.quote:Op zondag 14 april 2013 19:57 schreef linebear het volgende:
Zag vanmiddag veel mensen op slechte schoenen lopen. Benieuwd hoe die zich nu voelen
Maar eigenlijk dat ze net zo verrot zijn als iedere andere amateur die zijn best deed![]()
![]()
afgetrapte gympies...quote:Op zondag 14 april 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Definieer slecht.
Maar eigenlijk dat ze net zo verrot zijn als iedere andere amateur die zijn best deed![]()
Misschien zien ze dat als vorm van barefootrunningquote:
Maar stiekem is het natuurlijk idioot. Ik snap het ook gewoon niet. Of krijgen die mensen geen last bij trainingen?![]()
Heb ook nog bijna een toeschouwer bij 29 km geslagen, omdat die knuppel aan het roken was en daarbij de rook recht in mn gezicht blies.![]()
Zo iets?quote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef BlueNumber het volgende:
Heb ook nog bijna een toeschouwer bij 29 km geslagen, omdat die knuppel aan het roken was en daarbij de rook recht in mn gezicht blies.
![]()
Vast geen hele marathons? Dan hebben ze echt knie-vernietigings-drang.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik denk dat die niet beter weten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien zien ze dat als vorm van barefootrunning
Maar stiekem is het natuurlijk idioot. Ik snap het ook gewoon niet. Of krijgen die mensen geen last bij trainingen?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vast geen hele marathons? Dan hebben ze echt knie-vernietigings-drang.Mooi woord
![]()
![]()
Er werd sowieso veel gerookt langs de kant vond ik
Maar wel mooi die 42 km gehaald! Held!quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
* SEMTEX zit te F5-en totdat YUR z'n Endo aanslingert
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Er is een reden dat ze langs de kant staanquote:Op zondag 14 april 2013 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Er werd sowieso veel gerookt langs de kant vond ik![]()
![]()
![]()
Daar is maar 1 woord voor:quote:Op zondag 14 april 2013 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ze de duurste kleding hebben en zelfs van die loopkousen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je kan zijn tijden gewoon opzoeken op de websitequote:Op zondag 14 april 2013 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
* SEMTEX zit te F5-en totdat YUR z'n Endo aanslingert![]()
![]()
Ik werd vanmorgen ingehaald door iemand die echt heel erg overproneerde. Hij liep redelijk snel en volgens mij ook best nog wel ver, maar het zag er echt niet uit. Ik was bijna geneigd naar 'm toe te rennen en 'm van ongevraagd advies te voorzien.![]()
Maar je hebt de hel uitgelopen! Goed gedaan!! Heel FOK! Is trots op jequote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Kijk uit naar je uitgebreidere verslag!![]()
Thanksquote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan zijn tijden gewoon opzoeken op de website
Jullie moeten ook gewoon allemaal keer komen kijken als ik 5 of 10 km loop. Vraag me af of ik een beetje goed loop![]()
![]()
Als je zn startnummer intikt bij de uitslagen had je kunnen weten hoe dood hij is gegaan.quote:Op zondag 14 april 2013 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
* SEMTEX zit te F5-en totdat YUR z'n Endo aanslingert
Chapeau voor het finishen in ieder geval.![]()
Geen overbodige luxe. Ga het dit jaar ook doen bij mijn 10-kilometer wedstrijdjes.quote:Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zag wel lopers langskomen met compressiealles... Compressiekousen, Compressie tight....Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik loop er als een kamper bij, maar heb wel goede schoenen hoop ikquote:Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zag wel lopers langskomen met compressiealles... Compressiekousen, Compressie tight....![]()
![]()
Effect is toch niet eens bewezen?quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geen overbodige luxe. Ga het dit jaar ook doen bij mijn 10-kilometer wedstrijdjes.![]()
Hey niks tegen mijn compressiekousen!quote:Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zag wel lopers langskomen met compressiealles... Compressiekousen, Compressie tight....![]()
![]()
Dingen zien er niet uit, maar voorkomen heel veel spierpijn bij mij.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Mijn horloge is al een kwartier data aan het overzetten....misschien heeft die ook door dat ik het eigenlijk helemaal niet wil zien
Misschien zegt dit wel genoeg:Gefinisht in 4:07:15.quote:Netto tussentijden (verschil)
5 kilometer 25:21 (25:21)
10 kilometer 50:32 (25:11)
15 kilometer 1:15:47 (25:15)
20 kilometer 1:41:11 (25:24)
Halve marathon 1:47:01
25 kilometer 2:11:07 (29:56)
30 kilometer 2:43:36 (32:29)
35 kilometer 3:17:43 (34:07)
40 kilometer 3:52:03 (34:20)
Vlak voor de halve marathon kwam ik de man met de hamer al tegen. Die haalde me genadeloos neer. Ik werd misselijk en heb een keer of wat geprobeerd om alles eruit te werken, maar dat lukte niet
De man met de hamer was overigens zo vriendelijk om de rest van zijn familie vanaf de 25-km ook op mij te laten jagen. En ze hebben me allemaal gevonden, 1 voor 1. De vrouw met de hamer, jun 8 kinderen met de hamer, opa met de hamer, oma met de hamer.... ik heb kennis gemaakt met iedereen!
Vanaf de 25 heb ik een keer of 10 serieus gedacht aan uitstappen. Ik kon niet meer. De benen weigerden compleet. Ik heb vanaf daar volgens mij ook nog maar 1 kilometer compleet "hard"gelopen, en dat was de laatste. In alle andere kilometers heb ik moeten wandelen. Puur omdat alles vastliep.
Gelukkig heb ik vandaag ook mooie momenten meegemaakt: GotC die me bij een paar punten flink heeft aangemoedigd, mijn vader die hele stukken heeft meegefietst, alle clubgenoten die meefietsten en hard hebben geschreeuwd voor me...
Mijn schoonvader die in zijn Haag-CPC-shirt bij de in- en uitgang van het Kralingse Bos stond! Quoi en mr. Q langs de kant, Swets en E.T. met de kids en Swets die zich compleet had voorbereid met loopschoenen en al! Doe de volgende keer ook ff een trainingsbroek aan ofzoMaar echt supertof, alle steun langs de kant en zelfs op het parcours! En na de finish hebben Guppy en mama Gup me ook eens van een andere kant gezien...huilend van de pijn in mn kuiten.
Maar ik had nooit gedacht dat ik me zo zou verkijken op de afstand en op de omstandigheden. Vanaf vandaag kijk ik op tegen de marathon en iedereen die hem uitloopt. De marathon blijkt dus inderdaad niet zomaar twee keer een halve marathon.
Ik ben niet trots op mijn eindtijd, ik had een half uur sneller kunnen lopen. Ik ben vooral trots op het feit dat ik toch de finish heb gehaald. Dat neemt niemand me meer af.
Die eindtijd gaat er de volgende keer wel aan
F means you're fucked![]()
Toch heb ik net als Onama minder spierpijn als ik met die dingen loopt. En het voelt veel stabieler aan.quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Effect is toch niet eens bewezen?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Als ik over jaar nog bezig ben koop ik ze ook.quote:Op zondag 14 april 2013 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch heb ik net als Onama minder spierpijn als ik met die dingen loopt. En het voelt veel stabieler aan.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
Mijn horloge is al een kwartier data aan het overzetten....misschien heeft die ook door dat ik het eigenlijk helemaal niet wil zien
Misschien zegt dit wel genoeg:
Er komt een volgende keer dus?quote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Gefinisht in 4:07:15.
[ afbeelding ]
Vlak voor de halve marathon kwam ik de man met de hamer al tegen. Die haalde me genadeloos neer. Ik werd misselijk en heb een keer of wat geprobeerd om alles eruit te werken, maar dat lukte niet
De man met de hamer was overigens zo vriendelijk om de rest van zijn familie vanaf de 25-km ook op mij te laten jagen. En ze hebben me allemaal gevonden, 1 voor 1. De vrouw met de hamer, jun 8 kinderen met de hamer, opa met de hamer, oma met de hamer.... ik heb kennis gemaakt met iedereen!
Vanaf de 25 heb ik een keer of 10 serieus gedacht aan uitstappen. Ik kon niet meer. De benen weigerden compleet. Ik heb vanaf daar volgens mij ook nog maar 1 kilometer compleet "hard"gelopen, en dat was de laatste. In alle andere kilometers heb ik moeten wandelen. Puur omdat alles vastliep.
Gelukkig heb ik vandaag ook mooie momenten meegemaakt: GotC die me bij een paar punten flink heeft aangemoedigd, mijn vader die hele stukken heeft meegefietst, alle clubgenoten die meefietsten en hard hebben geschreeuwd voor me...
Mijn schoonvader die in zijn Haag-CPC-shirt bij de in- en uitgang van het Kralingse Bos stond! Quoi en mr. Q langs de kant, Swets en E.T. met de kids en Swets die zich compleet had voorbereid met loopschoenen en al! Doe de volgende keer ook ff een trainingsbroek aan ofzoMaar echt supertof, alle steun langs de kant en zelfs op het parcours! En na de finish hebben Guppy en mama Gup me ook eens van een andere kant gezien...huilend van de pijn in mn kuiten.
Maar ik had nooit gedacht dat ik me zo zou verkijken op de afstand en op de omstandigheden. Vanaf vandaag kijk ik op tegen de marathon en iedereen die hem uitloopt. De marathon blijkt dus inderdaad niet zomaar twee keer een halve marathon.
Ik ben niet trots op mijn eindtijd, ik had een half uur sneller kunnen lopen. Ik ben vooral trots op het feit dat ik toch de finish heb gehaald. Dat neemt niemand me meer af.
En voor de rest: deels balen natuuurlijk, klote dat je ergens zo lang en hard naartoe werkt en dat het dan zo verloopt, maar dat maakt de prestatie er niet minder op![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen de marathon uitlopen is al episch. Zeker als je zo stuk zat als je was. Wat een mentaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel mooi gezegd, en dat is ook het allerbelangrijkste: Je hebt het geflikt!!quote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
Die eindtijd gaat er de volgende keer wel aan![]()
[..]
[ afbeelding ]
De marathon is nog nooit zo spannend geweest om langs de kant te staan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Respect dat je hem ondanks alles uitgelopen hebt! 4:07 is nog netjes IMO. Zeker als je de familie Hamer een aantal keren bent tegengekomen.quote:
Enig idee hoe het kwam dat het naar je gevoel tegenviel? Het blijft een topprestatie, maar het is niet wat jij ervan verwachteThe sun in your Eyes
Volgens is de plotselinge warmte terwijl iedereen zich in behoorlijk koud weer (de koudste Maart in tientallen jaren!) heeft voorbereid killing geweest voor heel veel lopers.![]()
Inderdaad, nog even en je dient in april alvast voor komende januari een all-inclusive vakantie te regelen zodat je toch nog enige dagen op temperatuur kunt trainen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens is de plotselinge warmte terwijl iedereen zich in behoorlijk koud weer (de koudste Maart in tientallen jaren!) heeft voorbereid killing geweest voor heel veel lopers.![]()
![]()
Hoogtestage op Mallorcaquote:Op zondag 14 april 2013 20:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, nog even en je dient in april alvast voor komende januari een all-inclusive vakantie te regelen zodat je toch nog enige dagen op temperatuur kunt trainen.![]()
![]()
Fok-meet bij rechtsedirectequote:Op zondag 14 april 2013 20:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, nog even en je dient in april alvast voor komende januari een all-inclusive vakantie te regelen zodat je toch nog enige dagen op temperatuur kunt trainen.
The sun in your Eyes
Jezus man, bizar.quote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal hier volstaan met 1 smiley:![]()
![]()
zit met oprechte tranen in mijn ogen wakker te worden...wat een prachtige hardloopdag is het geweest!!!
Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie prachtige prestaties!!
En YUR, jij heb laten zien dat een marathon "not for the faint hearted is"
Misschien voor je zelf een beetje teleurstellende tijd maar je hebt alles gegeven en aan je voorbereiding kan het absoluut niet gelegen hebben... 12 weken lang er naar toe geploeterd en de vriendschap die je hebt opgebouwt met de trainingsmaatjes is net zo veel waard als die medaille.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vind het een topprestatie... Kut man met de hamerquote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En echt geweldig YUR, dat vind ik stiekem de mooiste overwinningen, die op jezelf, compleet verrot, op z'n Rotterdams gezegt volledig naar de tering en dan toch finishen. Diep respect.![]()
Het gevoel dat je dood gaat, en nog een keer en eigenlijk niet meer kunt en de gekste dingen bedenken om psychisch en fysiek op de been te blijven ... Dát zijn de momenten die je uiteindelijk het meeste bij blijven, niet die keer dat het van een leien dakje ging.
Nogmaals, top gedaan gozer al ken ik je totaal niet.![]()
![]()
![]()
ik las net een FB post van dame die aan de kant stond en zelf heel veel trail ultra's heeft gelopen:zegt genoeg denk ikquote:Als je staat te kijken ophet 35 km punt zijn ermaar weinig mensen die er nog een beetje fit uit zien. Sterker nog , het ziet er helemaal niet gezond uit. Zegt een ultraloopster....ahum'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zit net met "de complete gids voor elke hardloper" op schoot op het deel over het brein. Ondanks dat het niet ging zoals je wou Yur kun je hier mentaal flink sterk van worden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wij stonden dus bij 33KM, en ik heb zoveel mensen zien stoppen. Echt stilstaan. En mensen die uitstapte. Mensen die naar me toe kwamen of ze alsjeblieft een beetje water mochten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik las net een FB post van dame die aan de kant stond en zelf heel veel trail ultra's heeft gelopen:
[..]
zegt genoeg denk ik![]()
Yur toppie dat je hem hebt uitgelopen..
ik kan het me voorstellen dat je wat teleur gesteld ben, maar de prestatie is er niet minder om.
je hebt het gedaan en alles wat je in de toekomst doet word alleen maar beter.
gebrek aan support en aan karakter niet tekort in ieder geval.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Linkjes voor de liefhebbers:
http://www.endomondo.com/workouts/176783465/2113543
https://connect.garmin.com/activity/297972296F means you're fucked![]()
Ik hoorde dat de 10 km een soort richtlijn was voor de marathon qua drukte bij de EHBO. Bleek dat ze in het begin bij de 10 km al 15 mensen aan het infuus hadden liggen.![]()
MAX. HEART RATEquote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef YUR het volgende:
https://connect.garmin.com/activity/297972296
237![]()
![]()
Avg HR: 164 bpmquote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef YUR het volgende:
https://connect.garmin.com/activity/297972296
Max HR: 237 bpm
dafuq?![]()
Slechts een bekertje? Dat is wel schandaligquote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef YUR het volgende:
https://connect.garmin.com/activity/297972296![]()
Het was ook gewoon veel te warm, ookquote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij stonden dus bij 33KM, en ik heb zoveel mensen zien stoppen. Echt stilstaan. En mensen die uitstapte. Mensen die naar me toe kwamen of ze alsjeblieft een beetje water mochten.
CALORIES
4156 kcal
Daar valt niet tegenop te eten
En volgens Garmin 2700 calorieën. Klinkt als een verschil in opgegeven gewichtquote:Op zondag 14 april 2013 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
CALORIES
4156 kcal
Daar valt niet tegenop te eten![]()
![]()
YUR, in 1 woord: RESPECT!
Sorry dat ik schreeuw, maar echt super dat je deze op karakter uitgelopen hebt! Ik vond het vanmiddag met 18 km al afzien, maar jij doet gewoon meer dan het dubbele op zo'n dag![]()
En natuurlijk DB en BN echt zoveel respect! Mooie tijden, echt heel netjes
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Inderdaad: DeeBee en BlueNumber
En ook alle 10km-lopers
Vandaag was nu eenmaal niet echt heel fijn om te lopen. Ik heb in ieder geval de omstandigheden dik dik onderschat...
Ben ook erg benieuwd naar TWC trouwensF means you're fucked![]()
YUR, held. T grafiekje zegt wel alles ja, wat een verhaal.![]()
Maar goed, over een maand of wat kun je weer
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Hoe gaat het nu trouwens? Kun je nog een beetje lopen en voel je je weer wat fitter, of is het nu gewoon op?quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef YUR het volgende:
Inderdaad: DeeBee en BlueNumber
En ook alle 10km-lopers
Vandaag was nu eenmaal niet echt heel fijn om te lopen. Ik heb in ieder geval de omstandigheden dik dik onderschat...
Ben ook erg benieuwd naar TWC trouwens![]()
Een najaarsmarathon ga ik niet doen...we verwachten de kleine begin oktoberquote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef Frsh het volgende:
YUR, held. T grafiekje zegt wel alles ja, wat een verhaal.![]()
Maar goed, over een maand of wat kun je weer
Ik heb me weleens beter gevoeldquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu trouwens? Kun je nog een beetje lopen en voel je je weer wat fitter, of is het nu gewoon op?Benen willen helemaal niets meer...
YUR is op de 10 en HM niet meer bij te houden, het komende half jaar toch maar eens kijken of we dat op de M we kunnen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moet lukken rd, moet lukkenquote:Op zondag 14 april 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
YUR is op de 10 en HM niet meer bij te houden, het komende half jaar toch maar eens kijken of we dat op de M we kunnen
Hopelijk herstel je snel weer! En kick je ook snel af van de hoeveelheid trainingenquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb me weleens beter gevoeldBenen willen helemaal niets meer...
![]()
![]()
Uitlopers zijn bazen! Boeien van de tijd. PR! En volgende keer gaat dat PR er weer gewoon aan!quote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb me weleens beter gevoeldBenen willen helemaal niets meer...
Die grafiek zegt ook veel..![]()
Pff, wat een heftige dag was dit.. maar ik ben zó trots op Yur.
Ik heb hem gezien bij de 2km (vrolijk), 15km (vol vertrouwen en ontspannen), 27km (helemaal kapot kokhalzend van ellende), 37km (al joggend zag hij me niet, nam flesje water aan) en direct na de finish, voor de rest hem nog zag. Direct na de finish had hij zo veel pijn, was hij zo teleurgesteld, zo verdrietig..![]()
Wat kan je dan tegen iemand zeggen, op zo'n moment?![]()
Ik vind het zo knap dat iemand mentaal en fysiek zó kapot kan gaan, maar weigert op te geven. Ik heb alleen maar respect voor hem gekregen![]()
Was eigenlijk ook van plan om bij km 3 en 27 te staan, maar ik was zo geschrokken bij km27, dat ik direct de metro in ben gerend naar km37 (en direct weer terug naar de finish).
Heftige dag dus. Ook voor de toeschouwers![]()
![]()
Kan me goed voorstellen dat jij ook in de zenuwen hebt gezeten. Achter elke sterke man staat een sterke vrouwOok voor jou chapeau
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef linebear het volgende:
Kan me goed voorstellen dat jij ook in de zenuwen hebt gezeten. Achter elke sterke man staat een sterke vrouwOok voor jou chapeau
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
wat me nog het meest beroerde lijkt, vooruit kijkend naar evt. een volgende marathon voor YUR is de soul searching..."waar is het mis gegaan"?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb alles van vandaag al gezienquote:Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef linebear het volgende:
Om 21.19 een compilatie van vandaag op TV Rijnmond![]()
![]()
Ik had ze juist niet aan vandaag, want ik dacht dat het zonnig was, en m'n benen konden wel wat kleur gebruiken. Maar de zon kwam pas waterquote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geen overbodige luxe. Ga het dit jaar ook doen bij mijn 10-kilometer wedstrijdjes.
Nuff saidquote:Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen de marathon uitlopen is al episch. Zeker als je zo stuk zat als je was. Wat een mentaliteit
Tot 12.5 ging het helemaal perfect, mooi tempo, lekker regelmatige hartslag, maar daarna zie je al dat je hartslag steeds hoger wordt. Grootste punt lijkt mij de warmte die zo ineens erbij kwam. Daar moet je wel echt aan wennen denk ik. Maar ik heb er verder ook niet echt verstand vanquote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef YUR het volgende:
https://connect.garmin.com/activity/297972296. Volgend jaar is (mede) mijn beurt hoop ik!
Maar sowieso echt een topprestatie! Nu lekker genieten van een welverdiend weekje rust! Chapeau!![]()
![]()
![]()
Maar had Yur dan vanaf 12,5 km moeten temporiseren?quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tot 12.5 ging het helemaal perfect, mooi tempo, lekker regelmatige hartslag, maar daarna zie je al dat je hartslag steeds hoger wordt. Grootste punt lijkt mij de warmte die zo ineens erbij kwam. Daar moet je wel echt aan wennen denk ik. Maar ik heb er verder ook niet echt verstand van. Volgend jaar is (mede) mijn beurt hoop ik!
Maar sowieso echt een topprestatie! Nu lekker genieten van een welverdiend weekje rust! Chapeau!![]()
![]()
Mad respect voor alle wedstrijdlopers van vandaag.![]()
Eerste warme dag hakt er behoorlijk in.
Zelf getraind en ook redelijk stuk gegaan. Warm zeg.Feyenoord!!! * Barça![]()
Is zo lastig te zeggen inderdaad...quote:Op zondag 14 april 2013 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar had Yur dan vanaf 12,5 km moeten temporiseren?
Bij mij was er tot 30 kilometer ook amper wat aan de hand, ademende amper bij wijze van en 35 kilometer liep ik als een halve bejaarde...
Het pacen etc. op een marathon is zo lastig merkte ik vandaag, ook om je vorm van de dag te bepalen en te merken hoe externe omstandigheden zoals wind en temperatuur je beinvloeden.
Ik had achteraf misschien iets meer moeten temporiseren tussen 25-30, maar ja, ik voelde mij toen verder prima en als de man met de hamer eenmaal keer komt kan je vrij weinig doen en al helemaal niet meer helemaal herstellen ervan...Jack does it in real time...![]()
Ah, toffe informatie. Was ook gewoon een vraagje inderdaad. Maar als zelfs Butter en Raaymakers zelfde verval hebben is het voor iedereen lastigquote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is zo lastig te zeggen inderdaad...
Bij mij was er tot 30 kilometer ook amper wat aan de hand, ademende amper bij wijze van en 35 kilometer liep ik als een halve bejaarde...
Het pacen etc. op een marathon is zo lastig merkte ik vandaag, ook om je vorm van de dag te bepalen en te merken hoe externe omstandigheden zoals wind en temperatuur je beinvloeden.
Ik had achteraf misschien iets meer moeten temporiseren tussen 25-30, maar ja, ik voelde mij toen verder prima en als de man met de hamer eenmaal keer komt kan je vrij weinig doen en al helemaal niet meer helemaal herstellen ervan...![]()
![]()
En laten we wel wezen, dat is het ook.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef linebear het volgende:
LOL, het enige wat je op TV RIjnmond hoort is Wat een pleuris eind![]()
![]()
Ik zei vanavond tegen E.T. "Zullen we volgend jaar samen de marathon lopen?" en echt uit de grond van d'r hart met zo'n ben-je-compleet-gestoord-expressie "Nee!??!"![]()
daar gaat ze.... de fundering onder een goed huwelijk wordt in een keer weg gevaagdquote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zei vanavond tegen E.T. "Zullen we volgend jaar samen de marathon lopen?" en echt uit de grond van d'r hart met zo'n ben-je-compleet-gestoord-expressie "Nee!??!"
Het was een heerlijk sportief weekend. Gisteren een geweldige toch door mijn geboortedorp. Top om dat weer eens van een andere kant te zien. Het was een klein, maar fijn evenement
Vanmorgen richting Rotterdam, het tegenovergestelde. Super massaal, maar toch was het fijn om te lopen. Ook al heb ik niet echt van de omgeving genoten. Al ging mijn hart sneller kloppen toen ik de kubuswoningen zag
En Lee Towers niet te vergeten. Heel fijn.
En als je dan over de finish komt en je krijgt je medaille van een vriendin. Dan springen de tranen in je ogen.
Nu lekker naar bed toe. Op naar de volgende uitdaging![]()
![]()
ik denk dat Lee speciaal voor Swets zong..want die held verdient de "You Never Walk Alone Award"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zekers...quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik denk dat Lee speciaal voor Swets zong..want die held verdient de "You Never Walk Alone Award"![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik denk dat Lee speciaal voor Swets zong..want die held verdient de "You Never Walk Alone Award"![]()
En nu ga ik op bed liggen...een paar dagen
Whehehe!quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik op bed liggen...een paar dagen![]()
![]()
KLein wereldje trouwens.. ik zie op FB dat yur getagd is in een foto van iemand uit Den Haag.. Mijn kinderen zeggen oma tegen haar schoonmoeder
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Laat me nou niet nadenken ja...quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef E.T. het volgende:
KLein wereldje trouwens.. ik zie op FB dat yur getagd is in een foto van iemand uit Den Haag.. Mijn kinderen zeggen oma tegen haar schoonmoeder
De vriend van Meilan is de zoon van mijn stiefmoederquote:
En hij is degene met wie ik in de voorbereiding de meeste kilometers samen heb gelopenquote:Op zondag 14 april 2013 22:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
De vriend van Meilan is de zoon van mijn stiefmoeder
Met Tim??quote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef YUR het volgende:
[..]
En hij is degene met wie ik in de voorbereiding de meeste kilometers samen heb gelopen![]()
nou heb ik niet zo heel veel contact met de kinderen van stiefmams... en zeker de oudste twee niet.. Het zou net zo goed uit kunnen zijn tussen die twee natuurlijk
Humor, ik geeft korfbaltraining aan een meidenteam met meiden van 14-16 jaar en stuk voor stuk zijn ze allemaal gaan hardlopen sinds dat ik hen trainen ben gaan geven...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef MaleDuck het volgende:
Humor, ik geeft korfbaltraining aan een meidenteam met meiden van 14-16 jaar en stuk voor stuk zijn ze allemaal gaan hardlopen sinds dat ik hen trainen ben gaan geven...![]()
Dan is dat d'r ex..quote:
[sub]nadat mijn vader overleed 10 jaar geleden, heb ik die jongen hooguit 2x gezien.. en af en toe hoor ik nog eens wat, maar niet vaak.. )I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
en nu naar bed jij! *strengkijkt*quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
`jezus yur, vanaf 16 km je hr... dat is dnek wel een indicatie
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
En dan gaan ze van korfbal af door jouquote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef MaleDuck het volgende:
Humor, ik geeft korfbaltraining aan een meidenteam met meiden van 14-16 jaar en stuk voor stuk zijn ze allemaal gaan hardlopen sinds dat ik hen trainen ben gaan geven...
Je kan nu wel loopgroepje beginnen![]()
![]()
ik denk dat ik met je mee ga doen! Na alle verhalen te hebben gehoord de afgelopen weken, begint het ook bij mij te jeuken. En dat terwijl ik een paar maanden geleden nog zei: tot 10km is wel genoeg, de HM (en verder) hoeft voor mij niet zo...quote:Volgend jaar is (mede) mijn beurt hoop ik!
Iets van verslavend ??![]()
Over zweeffoto's gesproken en let niet op de loopstijl, dit was full-out vliegen van de berg af!
Helaas moesten we daarna ook weer naar boven.![]()
![]()
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen even het verslagje van Yur heb gelezen nadat ik de tijd op Endomondo voorbij zag komen.
Knappe tijd als je jezelf onderweg zo beroerd voelt! En karakter dat je doorgegaan bent![]()
Ik blijf het indrukwekkend vinden dat er mensen zijn die dat uberhaubt durven te gaan lopen, wat een afstand!![]()
Ik ben helemaal bijgelezen. Potsiedikkie, wat voel ik me vereerd om met zulke kanjers in één topic te zitten. Hier dan de eigen uitslag.
Naam Rob Driessen
Afstand 10 km Loop Rotterdam
Categorie Man
Totaal plaats 9464 / 9786
Categorie plaats 5074 / 5156
Snelheid 8,092 km/uur
Bruto tijd 1:18:48
Netto tijd 1:14:09
Helemaal achterin de uitslagen, maar het zal me aan m'n derrière oxideren.Ik heb 'm in één ruk uitgelopen, niet gestopt, niet gewandeld. Mijn doel is gehaald. En nu aan een trainingsschema gaan beginnen voor onder de 1:05 uur de volgende keer
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Jij bent ook een kanjerquote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben helemaal bijgelezen. Potsiedikkie, wat voel ik me vereerd om met zulke kanjers in één topic te zitten. Hier dan de eigen uitslag.
Naam Rob Driessen
Categorie Man
Snelheid 8,092 km/uur
Helemaal achterin de uitslagen, maar het zal me aan m'n derrière oxideren.Ik heb 'm in één ruk uitgelopen, niet gestopt, niet gewandeld. Mijn doel is gehaald. En nu aan een trainingsschema gaan beginnen voor onder de 1:05 uur de volgende keer
![]()
Mooie column
http://www.volkskrant.nl/(...)are-martelaars.dhtmlIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
10 km lopen is heel knap. Snelheid zal nog wel wat omhoog gaanquote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Naam Rob Driessen
Categorie Man
Snelheid 8,092 km/uur
![]()
![]()
Even een Jochem Myjertje gedaan vlak voor de start.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jij bent ook een kanjer![]()
Mooie column
http://www.volkskrant.nl/(...)are-martelaars.dhtmlEven bij aagetekend dat je met wielrennen zelfde effect kan creeren. Een zware Tour of Giro en je kan ook een tijd niet al te veel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jij bent ook een kanjer![]()
Mooie column
http://www.volkskrant.nl/(...)are-martelaars.dhtml![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]Geweldig!
En een hartstikke mooie wedstrijd gelopen, snelheid komt er vanzelf wel in! Gewoon lekker door blijven lopen.
Helemaal toppie gedaan!![]()
![]()
Goed man! Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef jcdragon het volgende:
Mooie column
http://www.volkskrant.nl/(...)are-martelaars.dhtmlquote:Marathonlopers zoeken naar de randen van de fysieke vermogens. Ze zetten hun eigen lijf in als ruilmiddel voor een zo goed mogelijke prestatie, op een manier die bij alle andere sporten zelden of niet voorkomt. In dat licht waren het voetbal en wielrennen vandaag slechts bijgerechten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een iets rustigere 10KM gemaakt dan de vorige keer. Maar man wat was het nog warm net. Liep in kort/kort maar "zwoot" het uit. Het zal ook de drank zijn geweest die er vanmorgen om half 5 nog in ging maar toch.
Laat in de ochtend 12KM door het bos gewandeld en net 10KM hardgelopen. Ik ben een blij man.
En n.a.v dit loopje heb ik er vertrouwen in dat (mits goed geregeld) ik volgende week in de buurt van de 50~53 minuten uit kan komen.
http://www.endomondo.com/workouts/176823853/7102294Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lol, als je dit kan de avond na een nacht doorhalen en alcohol tanken kan er waarschijnlijk nog wel een betere tijd uitkomen volgende week.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Een iets rustigere 10KM gemaakt dan de vorige keer. Maar man wat was het nog warm net. Liep in kort/kort maar "zwoot" het uit. Het zal ook de drank zijn geweest die er vanmorgen om half 5 nog in ging maar toch.
Laat in de ochtend 12KM door het bos gewandeld en net 10KM hardgelopen. Ik ben een blij man.
En n.a.v dit loopje heb ik er vertrouwen in dat (mits goed geregeld) ik volgende week in de buurt van de 50~53 minuten uit kan komen.
http://www.endomondo.com/workouts/176823853/7102294Dat is echt killing voor je loopvermogen! Gewoon voor een mooie 45er gaan!
![]()
Onze paden zijn gekruist trouwens, lol. Een keer op het pad van een FoK!ker gelopen!![]()
De wandeltocht van vanmorgen liep rond het terrein waar jij ook bezig was. Heb wel even gekeken of ik je nog ergens zou zien maar helaas. Waar jij liep ben ik nog niet geweest maar nu ik vandaag ook die wandeltocht heb gehad wil ik daar wel vaker heen. Leuke heuvels daar.quote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lol, als je dit kan de avond na een nacht doorhalen en alcohol tanken kan er waarschijnlijk nog wel een betere tijd uitkomen volgende week.Dat is echt killing voor je loopvermogen! Gewoon voor een mooie 45er gaan!
![]()
Onze paden zijn gekruist trouwens, lol. Een keer op het pad van een FoK!ker gelopen!
Nice! Gaat volgende week zeker goedkomen! Denk dat 45-50 ook wel gaat lukkenquote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/176823853/7102294![]()
![]()
Ook in Deventer was het warm en redelijk zonnig. Ik liep vandaag 5 KM en net als bij de 10 KM zitten er twee bruggen in het parcours.
Vanaf de start zat ik in een lekker loopritme, maar ik had weinig over. Bij de IJssel waaide het flink en op de spoorbrug hadden veel lopers het moeilijk. Hier werd ik amper nog ingehaald door anderen.
Ondanks de wind had ik vooral last van de warmte. Bij de drankpost nog even een half bekertje water over me heen gegooid.
De Wilhelminabrug was geen probleem en het laatste stuk door het centrum viel me ook redelijk mee.
Geen PR, maar dat had ik ook niet verwacht hier te lopen vandaag. Wel tevreden met het resultaat:
http://www.endomondo.com/workouts/176707198/5515301![]()
Had trouwens ook vervelend zittende kleding aan. Boxershort kroop op..![]()
![]()
Volgende keer beter aan denken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is er vandaag weer goed gelopen!!!! Jammer dat het weer voor zo'n grote klap zorgde.
Yur, speciale vermelding voor jou uiteraard. Heel knap dat je hem toch uitgelopen hebt en familie hammer overwonnen/genegeerd hebt![]()
Maar uiteraard ook voor de andere (marathon) lopers![]()
En iedereen bedankt! Doet goed![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat is er vandaag weer goed gelopen!!!! Jammer dat het weer voor zo'n grote klap zorgde.
Yur, speciale vermelding voor jou uiteraard. Heel knap dat je hem toch uitgelopen hebt en familie hammer overwonnen/genegeerd hebt![]()
Maar uiteraard ook voor de andere (marathon) lopers![]()
En iedereen bedankt! Doet goedSterkte
![]()
hoogteprofiel voor komende zondag
Lol!quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
hoogteprofiel voor komende zondag![]()
Dat ziet er lekker pittig uit! Even 600 meter klimmen in de eerste 5km, dan zou ik al kapot zijn!
Jammer dat er geen foto's op de site staan, mooi gebied lijkt me met die bergen!![]()
Maar ik had nooit gedacht dat ik me zo zou verkijken op de afstand en op de omstandigheden. Vanaf vandaag kijk ik op tegen de marathon en iedereen die hem uitloopt. De marathon blijkt dus inderdaad niet zomaar twee keer een halve marathon.![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ah kijk, en een leuk uitzicht!quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
hoogteprofiel voor komende zondag![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Over zweeffoto's gesproken en let niet op de loopstijl, dit was full-out vliegen van de berg af!
Helaas moesten we daarna ook weer naar boven.![]()
Lolz
Ook nog een mudmaster finisher linksachter je![]()
* Heuvelaf is ook lastig hoor om dat met zo min mogelijk schokken en weerstand te doen.
Zelf rem ik te veel af ik laat me niet gaan terwijl ik weet dat het beter is om dat wel te doen...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Jah klopt, liepen er wel meerdere met een MudMasters finisher shirtje, wel leuk. Ook nog met een paar lopen praten, hebben er wel lol gehad in ieder geval. Heuvelaf is lekker tricky ja, zo ging het op zich wel goed, gewoon laten gaan, maar af en toe ging het wel érg snel en konden je benen het maar net bijhouden. Maar wel echt gelachen daar, sommigen zaten ook helemaal met hun hoofd onder het zandquote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Lolz
Ook nog een mudmaster finisher linksachter je![]()
* Heuvelaf is ook lastig hoor om dat met zo min mogelijk schokken en weerstand te doen.
Zelf rem ik te veel af ik laat me niet gaan terwijl ik weet dat het beter is om dat wel te doen.... Lekker is dat!
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jah klopt, liepen er wel meerdere met een MudMasters finisher shirtje, wel leuk. Ook nog met een paar lopen praten, hebben er wel lol gehad in ieder geval. Heuvelaf is lekker tricky ja, zo ging het op zich wel goed, gewoon laten gaan, maar af en toe ging het wel érg snel en konden je benen het maar net bijhouden. Maar wel echt gelachen daar, sommigen zaten ook helemaal met hun hoofd onder het zand. Lekker is dat!
Waar heb je gelopen?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het was een extreme-workout van de strongmanrun. Ook een deel van het parkoers gelopen nog. Bij Nijverdal in de bossen. Was echt heel leuk!quote:![]()
Gaafquote:Op maandag 15 april 2013 00:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het was een extreme-workout van de strongmanrun. Ook een deel van het parkoers gelopen nog. Bij Nijverdal in de bossen. Was echt heel leuk!
Wow, gefeliciteerd Yur, DeeBee en BlueNumber, en natuurlijk ook de lopers op de kortere afstanden. Goed zeg, Yur, dat je hebt kunnen door lopen ondanks de hele familie hamer! Het was inderdaad erg warm in vergelijking met de afgelopen tijd, ik heb zelf mijn trainingsrondje van 10 tot 8.77 verkort, lusje eraf.. en dat was als ik het goed heb de tweede keer pas dat ik minder loop, wel soms langzamer dan ik wilde maar een stuk eraf, bijna nooit. Ik was blij dat ik geen evenement liep, geen 10 en al helemaal geen 42!
Toch hoop ik op een mooie warme zomer, geef 't eventjes tijd en het went wel! Maar zo'n eerste veel warmere dag... Diep respect, sowieso voor een marathon uitlopen en nu nog 10x meer!![]()
Goedemorgen marathonners! Hoe gaat het the day after?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Met welke snelheid loop je nou die eerste 5k bergop denk je?quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
hoogteprofiel voor komende zondagJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik schat ongeveer 7min-7.30min/kmquote:Op maandag 15 april 2013 07:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met welke snelheid loop je nou die eerste 5k bergop denk je?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Topprestatiequote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nog even een kippenvel momentje van gisteren (sorry voor de kwaliteit, ik heb het niet opgenomen)
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151379855485969![]()
is volgens mij niet publiekquote:Op maandag 15 april 2013 07:09 schreef linebear het volgende:
Nog even een kippenvel momentje van gisteren (sorry voor de kwaliteit, ik heb het niet opgenomen)
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151379855485969'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij is het al op alle mogelijk heden al gezegd...
Maar ondanks het weer en tegenslagen IEDEREEN heel goed gelopen.![]()
(En vooral de marathon lopers)
![]()
![]()
![]()
YurIk zei het al over wazzap, je mag trots zijn op je prestatie. Al ben ik wel teleurgesteld dat je 'm niet in sub twee uur hebt gelopen...
Through hell and high water, je hebt 'm uitgelopen. Goed gedaan jochie!
De rest ook gefeliciteerd, al heb ik alleen Yur's verslag gelezen... Vriendjespolitiek enzo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goedemorgen![]()
Hoe is het met de marathonners de day after?
Moblo, zou je mij in de OP willen zetten?
1
2[b]30 juni 2013 - [ url=http://www.runforkika.nl/Rotterdam/Home]Run for KiKa 2013 (Rotterdam)[/url ]
Arquero - 10 km![]()
Ah. Mooi hoor. Lekker klimmen.quote:Op maandag 15 april 2013 07:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik schat ongeveer 7min-7.30min/kmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gedaan man
Netjes hoor!quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Naam Rob Driessen
Categorie Man
Snelheid 8,092 km/uur
![]()
***![]()
Gaan de marathon lopers de hele dag met de pootjes omhoog? Of juist even lekker uitwandelen?
Het is echt al lekker weer hier. Maar rennen doe ik nog even niet. Als de koppeling van de auto indrukken nog pijn doet, zal hardlopen niet veel beter gaan.![]()
![]()
Hmm, ik had ook plannen voor een marathon, maar na het verslag van YUR ben ik toch wat huiverig geworden
Maar aan de andere kant: we gaan die man met de hamer gewoon z'n ass kicken volgende keer. Jij ook YUR!![]()
Oei, ik vrees dat ik toch 2 maanden eerder m'n eerste HM wil gaan lopen. Ik krijg net een mailtje:Lijkt me tof!quote:Op 11 augustus 2013 organiseert loopgroep Medemblik De Vooroeverloop
Enkhuizen-Medemblik.
Deze professionele loop is uniek! Zowel de weg er naar toe als de route zelf:
De lopers worden vanuit Medemblik met het klassieke schip de MS Friesland
over het IJsselmeer naar Enkhuizen gebracht. De start vindt plaats in
Enkhuizen de route blijft zo dicht mogelijk langs het IJsselmeer en brengt de
lopers veel afwisseling: over dijken, langs waterbekkens en vogelbroedgebied
om uiteindelijk te finishen op de Oosterhaven in het gezellige Medemblik.![]()
Hmmmz....quote:Op maandag 15 april 2013 09:18 schreef hatsaflats het volgende:
Oei, ik vrees dat ik toch 2 maanden eerder m'n eerste HM wil gaan lopen. Ik krijg net een mailtje:
[..]
Lijkt me tof!![]()
Zulke verslagen hoeven je echt niet per se af te schrikken, maar geven wel goed aan wat de marathon is inderdaad!quote:Op maandag 15 april 2013 09:09 schreef Saysem het volgende:
Hmm, ik had ook plannen voor een marathon, maar na het verslag van YUR ben ik toch wat huiverig geworden
Maar aan de andere kant: we gaan die man met de hamer gewoon z'n ass kicken volgende keer. Jij ook YUR!
Bij een marathon ga je echt grenzen op zoeken die je lichaam eigenlijk niet over wil en niet over kan, zelfs al probeer je te knokken of iets, als je geen energie meer hebt of je hartslag al een paar keer boven je omslagpunt is geweest na 30 kilometer, dan kom je gewoon amper meer vooruit...
Maar het is wat YUR zegt, die ervaring of verhalen geven je respect voor een marathon en dat je het niet licht moet opvatten, want zelfs de meeste getrainde lichamen en lopers hebben het ontzettend met een marathon en het is gewoon een wedstrijd en afstand die respect verdient.
Hier mijn splits van gisteren:
Waarbij je ook wel kan zien dat het na 35 kilometer aardig over was...Ik was trouwens ook de 22e student die over de finish was, dat viel mij nog mee.
Jack does it in real time...![]()
Nou, je hebt de schade nog beperkt kunnen houden. Netjes hoor.
Ik ken het gevoel trouwens wel van wat langere MTB-tochten. Na 2,5, 3 uur kan het ineens afgelopen zijn. Het ene moment voel je je nog prima, en dan zet je een keer aan en is het opeens helemaal leeg.
[ Bericht 63% gewijzigd door Saysem op 15-04-2013 09:53:06 ]![]()
Hoe hebben de marathoners het trouwens aangepakt qua voeding (voor en vooral tijdens)? Ben ik wel benieuwd naar.![]()
Ik zit op youtube zomaar wat filmpjes te kijken van de marathon.
En als ik het goed zie komt Yur hier voorbij
http://m.youtube.com/watch?v=24dLgrfu_qQ![]()
Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Ben sowieso benieuwd naar de voorbereiding.quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Saysem het volgende:
Hoe hebben de marathoners het trouwens aangepakt qua voeding (voor en vooral tijdens)? Ben ik wel benieuwd naar.
Maar ook achteraf. Wat doe je bijv na de finish? Loop je nog wat uit? Of lekker niks meer?![]()
Zo ik leef ook nog. Helaas ook ik kan hier geen succesverhaal neerzetten over mijn marathon avontuur. Al vanaf de start was de vorm er al niet. De pacer met de balonnen met een tid van 4:00 kon ik niet gemakkelijk bijhouden. Wat wel mogelijk had moeten zijn. Hartslag lag ook hoger dan de bedoeling was. Ik wou hem het liefst onder de 160 houden. Ik kreeg het enorm warm en hoofdpijn kwam ook nog eens opzetten. Na 4 kilometer had ik al geen zin meer in. En ik had het behoorlijk warm.
Om mij heen kijkend was ik niet de enige. Ik zag al regelmatig wat mensen uitstappen. 1 vrouw vroeg aan een agent hoe ze weer op de coolsingel kon, vooral uit uitdrukkelijk vermelden dat het niet via het marathon parcours moest.![]()
Moeizaam vorderend en af en toe lichtelijk aan uit stappen gadacht. Maar dat echt over mijn lijk. En dan kom je weer vlakbij de coolsingel op km punt 26 ongeveer.In een bocht mijn vriendin en nicht ontdekt. Nog even staan babbelen en verteld dat het ruk ging. Wil je uitstappen dan? Zijn nu toch dichtbij de coolsingel. Hell no. De afgelopen 22 km was al een merteling dan kunnen die 18 er ook nog wel bij.
Zo raak je weer steeds verder verwijderd van de coolsingel. Nog een flink eindje kunnen hardlopen tot een km of 31. Daarna werd het steeds erger. De stukken die ik kon hardlopen tussen het stevig doorlopen door werden steeds korter.
Almet al met veel moeite op de coolsingel aangekomen. De laaste 500meter sprint werd 50 meter sprint. Na 50 meter werd het al snel redelijk tempohardlopen. Maar fuck it we hebben het gehaald in een tijd van 4:40:05.
Ik had gehoopt op een tijd iets onder 4:00. Was ook zeer blij geweest met een tijd onder de 4:15 wat haalbaar had moeten zijn. Maar naar omstandigheden mag ik er niet ontevreden over zijn. Nu zijn we 8 paracetamol verder en heb verrassend genoeg niet heel veel spierpijn.![]()
TWCook al zo'n held, na zo'n tocht! Super dat je 'm hebt uitgelopen
![]()
Wb voeding kan ik wel een boekje open doen, maar nu even geen zin in![]()
![]()
lol, dat kloptquote:Op maandag 15 april 2013 09:58 schreef Beau87 het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=24dLgrfu_qQ
Je hebt je medaille dubbel en dwars verdiend manquote:Op maandag 15 april 2013 10:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo ik leef ook nog. Helaas ook ik kan hier geen succesverhaal neerzetten over mijn marathon avontuur. Al vanaf de start was de vorm er al niet. De pacer met de balonnen met een tid van 4:00 kon ik niet gemakkelijk bijhouden. Wat wel mogelijk had moeten zijn. Hartslag lag ook hoger dan de bedoeling was. Ik wou hem het liefst onder de 160 houden. Ik kreeg het enorm warm en hoofdpijn kwam ook nog eens opzetten. Na 4 kilometer had ik al geen zin meer in. En ik had het behoorlijk warm.
Om mij heen kijkend was ik niet de enige. Ik zag al regelmatig wat mensen uitstappen. 1 vrouw vroeg aan een agent hoe ze weer op de coolsingel kon, vooral uit uitdrukkelijk vermelden dat het niet via het marathon parcours moest.![]()
Moeizaam vorderend en af en toe lichtelijk aan uit stappen gadacht. Maar dat echt over mijn lijk. En dan kom je weer vlakbij de coolsingel op km punt 26 ongeveer.In een bocht mijn vriendin en nicht ontdekt. Nog even staan babbelen en verteld dat het ruk ging. Wil je uitstappen dan? Zijn nu toch dichtbij de coolsingel. Hell no. De afgelopen 22 km was al een merteling dan kunnen die 18 er ook nog wel bij.
Zo raak je weer steeds verder verwijderd van de coolsingel. Nog een flink eindje kunnen hardlopen tot een km of 31. Daarna werd het steeds erger. De stukken die ik kon hardlopen tussen het stevig doorlopen door werden steeds korter.
Almet al met veel moeite op de coolsingel aangekomen. De laaste 500meter sprint werd 50 meter sprint. Na 50 meter werd het al snel redelijk tempohardlopen. Maar fuck it we hebben het gehaald in een tijd van 4:40:05.
Ik had gehoopt op een tijd iets onder 4:00. Was ook zeer blij geweest met een tijd onder de 4:15 wat haalbaar had moeten zijn. Maar naar omstandigheden mag ik er niet ontevreden over zijn. Nu zijn we 8 paracetamol verder en heb verrassend genoeg niet heel veel spierpijn.
Dat hpuden we dan nog tegoed GotC.
Heb ke het youtube filmpje gezien dat ik net postte? Is dat Yur die voorbij komt lopen?![]()
Ook op wilskracht, goed TWC!
Zou het ook niet gewoon zo geweest kunnen zijn dat jullie (YUR en jij) gewoon 'je dag niet helemaal hadden'? Je hebt van die dagen dat je een trainingsloop van 15km uitfluit en dagen dat je (lichaam) eigenlijk na 8km al denkt "Fuck it". Dat kan ook op een marathondag gebeuren natuurlijk, helaas.
Maar toch![]()
![]()
Ja doei.![]()
Volgens mij wel!quote:Op maandag 15 april 2013 09:58 schreef Beau87 het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=24dLgrfu_qQ
Ja doei.![]()
Ook voor jou, niets dan hulde namens de man die chips zat te eten tijdens die marathon en slap lulde.![]()
Ik zei het al eerder, dát vind ik echt de mooiste, al vroeg dood gaan maar mentaal dusdanig sterk dat je het op wilskracht uitloopt. Top gasten!![]()
![]()
![]()
Ik heb relatief veel pasta gegeten etc. de week van tevoren, maar weinig gekke dingen, gewoon vrij normaal gedaan.quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Saysem het volgende:
Hoe hebben de marathoners het trouwens aangepakt qua voeding (voor en vooral tijdens)? Ben ik wel benieuwd naar.
's Ochtends heb ik 5 boterhammen gegeten, 1 koffie, water erbij en voor de start heb ik nog ongeveer 0.3l sportdrank gedronken.
Bij de posten heb ik elke 5 kilometer 1/2 bekertjes water gepakt en die rennend gedronken, verder heb ik nog een flesje met 0.5l sportdrank aangepakt van vrienden bij de 28 kilometer en heb ik elke 7 km zo ongeveer een sportgel gegeten / gedronken.Ik was echt oververhit na de finish. Kon amper op m'n benen staan, heb ook eerst op een stoepje gezeten en wat gelegen en toen langzaam blijven wandelen om de aanzet tot kramp eruit te krijgen, water en sportdrank gedronken en thee gedronken en pas 2 uur na de finish weer gegeten of zo, toen voelde m'n maag en lichaam weer iets kalmer en kon ik dat wel weer aan.quote:Op maandag 15 april 2013 09:59 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Ben sowieso benieuwd naar de voorbereiding.
Maar ook achteraf. Wat doe je bijv na de finish? Loop je nog wat uit? Of lekker niks meer?
@TheWhiteCowboy: damn, ook al zo'n lastige marathon gehad...Dan ben ik er nog 'genadig' afgekomen zo te horen, maar eigenlijk blijkt uit alle verhalen ook wel dat het gewoon best een lastige editie was denk ik hoor.
Maar respect dat je ook bent doorgegaan.
![]()
Wie kan ik opschrijven voor September 2014?Ik denk steeds meer dat ik dit 'gewoon' wil gaan doen. Niet voor een toptijd, maar uitlopen, en genieten.
Ja doei.![]()
Die is cool!quote:Op maandag 15 april 2013 09:18 schreef hatsaflats het volgende:
Oei, ik vrees dat ik toch 2 maanden eerder m'n eerste HM wil gaan lopen. Ik krijg net een mailtje:
[..]
Lijkt me tof!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Bij mij liepen mn benen compleet vol na de finish en heb ik staan/zitten janken van de pijn. Guppy heeft me haar jas omgedaanquote:Op maandag 15 april 2013 10:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb relatief veel pasta gegeten etc. de week van tevoren, maar weinig gekke dingen, gewoon vrij normaal gedaan.
's Ochtends heb ik 5 boterhammen gegeten, 1 koffie, water erbij en voor de start heb ik nog ongeveer 0.3l sportdrank gedronken.
Bij de posten heb ik elke 5 kilometer 1/2 bekertjes water gepakt en die rennend gedronken, verder heb ik nog een flesje met 0.5l sportdrank aangepakt van vrienden bij de 28 kilometer en heb ik elke 7 km zo ongeveer een sportgel gegeten / gedronken.
[..]
Ik was echt oververhit na de finish. Kon amper op m'n benen staan, heb ook eerst op een stoepje gezeten en wat gelegen en toen langzaam blijven wandelen om de aanzet tot kramp eruit te krijgen, water en sportdrank gedronken en thee gedronken en pas 2 uur na de finish weer gegeten of zo, toen voelde m'n maag en lichaam weer iets kalmer en kon ik dat wel weer aan.
@TheWhiteCowboy: damn, ook al zo'n lastige marathon gehad...Dan ben ik er nog 'genadig' afgekomen zo te horen, maar eigenlijk blijkt uit alle verhalen ook wel dat het gewoon best een lastige editie was denk ik hoor.
Maar respect dat je ook bent doorgegaan.
en mn trainer en een groepsgenoot namen alletwee een kuit onder handen.
En inderdaad, eten ging pas na een paar uur weer een beetje. Wel zitten genieten van mn eerste biertje sinds oud&nieuw
Stevig ontbijt wel. Daar ben ik ook wel een liefhebber van, maar ik hoor ook van hardlopers die 's morgens bijna niks eten.quote:Op maandag 15 april 2013 10:14 schreef DeeBee het volgende:
Bij de posten heb ik elke 5 kilometer 1/2 bekertjes water gepakt en die rennend gedronken, verder heb ik nog een flesje met 0.5l sportdrank aangepakt van vrienden bij de 28 kilometer en heb ik elke 7 km zo ongeveer een sportgel gegeten / gedronken.
En die gelletjes droeg je gewoon bij je?![]()
Jezus, zie nu pas de beelden van Butter ook, pff, die zat er ook doorheen zeg...Ja, ik had er 4 bij mij. 2 in broekband 'geklemd' en 2 in zakje met rits achterop, merk je niet zo veel van... En ik had bij 28 kilometer m'n 'powerflesje' afgegeven met dus die sportdrank erin en had ik nog 2 gels aan vast getaped.quote:Op maandag 15 april 2013 10:19 schreef Saysem het volgende:
[..]
Stevig ontbijt wel. Daar ben ik ook wel een liefhebber van, maar ik hoor ook van hardlopers die 's morgens bijna niks eten.
En die gelletjes droeg je gewoon bij je?
Ik had 4 gelletjes in mn Spibelt (heb je hem weer met zn Spibelt), en mn vader fietste mee en die had er voor de zekerheid ook nog bij zich. Ik kreeg alleen vanaf 30km echt niets meer weg. Ik kreeg daar nog zo'n winegum met gel erin, maar zelfs die heb ik weer uitgespuugdquote:Op maandag 15 april 2013 10:19 schreef DeeBee het volgende:
Jezus, zie nu pas de beelden van Butter ook, pff, die zat er ook doorheen zeg...
[..]
Ja, ik had er 4 bij mij. 2 in broekband 'geklemd' en 2 in zakje met rits achterop, merk je niet zo veel van... En ik had bij 28 kilometer m'n 'powerflesje' afgegeven met dus die sportdrank erin en had ik nog 2 gels aan vast getaped.
Zonder brandstof geen energiequote:Op maandag 15 april 2013 10:19 schreef Saysem het volgende:
[..]
Stevig ontbijt wel. Daar ben ik ook wel een liefhebber van, maar ik hoor ook van hardlopers die 's morgens bijna niks eten.
En die gelletjes droeg je gewoon bij je?Hardlopers die lange afstanden lopen zonder eerst te eten zijn, imo, de echte doodlopers.
![]()
TWC ook voor jou een dikke
quote:Op maandag 15 april 2013 10:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik had gehoopt op een tijd iets onder 4:00. Was ook zeer blij geweest met een tijd onder de 4:15 wat haalbaar had moeten zijn. Maar naar omstandigheden mag ik er niet ontevreden over zijn. Nu zijn we 8 paracetamol verder en heb verrassend genoeg niet heel veel spierpijn.Nog zo'n held! Na 4km geen zin meer hebben, en gewoon toch uitlopen!
![]()
![]()
Ja, je lichaam neemt dan ook gewoon geen energie meer op nee...quote:Op maandag 15 april 2013 10:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had 4 gelletjes in mn Spibelt (heb je hem weer met zn Spibelt), en mn vader fietste mee en die had er voor de zekerheid ook nog bij zich. Ik kreeg alleen vanaf 30km echt niets meer weg. Ik kreeg daar nog zo'n winegum met gel erin, maar zelfs die heb ik weer uitgespuugd
En wat ik ook al zei inderdaad, het is ook gewoon geen kwestie meer van 'knokken' of zo, want je lichaam kán gewoon niet meer zonder energie enzo, niet gek dat je dan het zo lastig krijgt inderdaad. En sommige profs vonden het laatste uur al warm, ja hallo, toen waren wij nog niet eens bij de 20 kilometer en moesten dus nog meer dan de helft in nóg meer hitte!
Zie trouwens in je grafiekjes dat je hartslag erg opliep al richting de 20 kilometer ja, toch ook wat oververhitting misschien? Want we kregen daar wel de wind in de rug én de zon brak flink door op dat lange rechte stuk richting de 20 km / halve marathon...
Zit even de filmpjes van de NOS terug te kijken, wel grappig, want ik zag Raymaekers nog nét lopen toen ik de tunnel op Blaak uitkwam aan de andere kant.En dacht nog: 'ow, shit, heb Butter net gemist!', maar Butter liep er dus blijkbaar achter en die heb ik niet gezien... Wel zag ik nog de eerste vrouwen, die waren bij 40 kilometer toen ik precies aan de andere kant liep.
Argh shit. Komende vrijdag geen Singelloop voor mij. Helemaal vergeten dat ik met pa naar het Rotterdams Philharmonisch Orkest ga. En dat zijn geen goedkope kaartjes
The Return of the King op een groot doek met de muziek live synchroon meegespeeld
Ook leuk om je trainingsarbeid ineens op een kaart te zien trouwens, zag dat ik na m'n 6 trainingsuurtjes in totaal nu vanaf m'n huis al de Belgische grens bij Essen over had kunnen zijn als ik niet steeds terug zou keren naar m'n beginpunt.![]()
Bizar.![]()
![]()
Coolquote:Op maandag 15 april 2013 10:34 schreef Lastpost het volgende:
Ook leuk om je trainingsarbeid ineens op een kaart te zien trouwens, zag dat ik na m'n 6 trainingsuurtjes in totaal nu vanaf m'n huis al de Belgische grens bij Essen over had kunnen zijn als ik niet steeds terug zou keren naar m'n beginpunt.![]()
Bizar.Waar doe je dat zo makkelijk?
Gewoon in Google Maps, startlocatie m'n woonplaats en een beetje op de gok de bestemming aanklikken.quote:![]()
![]()
Ik zou dan nu in Charleroi kunnen zitten. Of in Westvleteren (maar dan moet ik een stukje met de veerboot).quote:Op maandag 15 april 2013 10:34 schreef Lastpost het volgende:
Bizar.![]()
Damn, ik zit met bewondering de verhalen van de marathonlopers te lezenHeftig hoor....
De tussentijden zijn tekenend, het is echt tandvlees-werk geworden om 'm uit te lopen.
TWC, ook eenvoor jou, wees vooral beretrots op jezelf.
GotC, hoe moet dat niet zijn geweest voor je!Ik stond bij de finish al nagels te bijten, wetende dat Yur bij de 26k zo stuk zat, en dat dit bij 33k alleen maar erger was
En dan maar wachten....wachten...
Mijn clubgenootje heeft de marathon trouwens in 4:02 gelopen met constante 5k tijden, petje af![]()
En absurd van Butter. Ik ga eens filmpjes kijken etc..![]()
Zo leuk om jullie persoonlijke marathon verhalen te lezen.
Nooit geweten dat er ook winegums bestaan met die gel erin.
Maarja ik loop nog niet eens de 5 en heb dus nog lang geen gelletjes nodig.
Wie weet, ooit.. ;-)
Deebee ben jij ook aangesloten bij een loopvereniging?
Ik vraag me af of er ook lopers zijn die helemaal alleen getraind hebben voor de marathon.
En Yur, smaakte het biertje? Stond je niet op z'n kop?
Alcohol is zeker helemaal not done maanden voor de marathon?![]()
Netjes hoor TWC!![]()
Maar heftig dat je alweer 8 paracetamol op hebHeeft je lijf zo'n klap gehad
Hier ook de na-weeën van mijn LDL van gister, een gevoelige pees onderaan mijn knie, ik hoop dat het niet weer een opkomende lopersknie isNu maar goed rustig aan doen vandaag en op tijd slapen en mn oefeningen goed blijven doen, dan hoop ik dat het snel weer over is...
Welkom in de Day After Lappenmand SlowChat
Ik ben momenteel nergens lid.quote:Op maandag 15 april 2013 10:44 schreef Beau87 het volgende:
Zo leuk om jullie persoonlijke marathon verhalen te lezen.
Nooit geweten dat er ook winegums bestaan met die gel erin.
Maarja ik loop nog niet eens de 5 en heb dus nog lang geen gelletjes nodig.
Wie weet, ooit.. ;-)
Deebee ben jij ook aangesloten bij een loopvereniging?
Ik vraag me af of er ook lopers zijn die helemaal alleen getraind hebben voor de marathon.
En Yur, smaakte het biertje? Stond je niet op z'n kop?
Alcohol is zeker helemaal not done maanden voor de marathon?
Heb tot m'n 20e baanatletiek gedaan, maar daarna voornamelijk zelf getraind en dus inderdaad ook alleen voorbereid op de marathon nu.
Op zich is de voorbereiding samen met anderen doen wel leuk ja, zeker als je zelfde doelen hebt, maar uiteindelijk moet je zo'n race toch wel echt zelf doen, dat zal zelden voorkomen dat je een marathon goed met iemand samen kan lopen, want dan kan je elkaar ook echt over de kop lopen als de een net een betere dag heeft of zo...Jack does it in real time...![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 10:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik had gehoopt op een tijd iets onder 4:00. Was ook zeer blij geweest met een tijd onder de 4:15 wat haalbaar had moeten zijn. Maar naar omstandigheden mag ik er niet ontevreden over zijn. Nu zijn we 8 paracetamol verder en heb verrassend genoeg niet heel veel spierpijn.![]()
Zo te lezen heb je niet alleen de laatste kilometers op karakter gelopen, maar alles vanaf 4 kilometer, erg knap!![]()
Geweldigquote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens ging er al een hele show aan vooraf, maar ik had de camera niet paraat. Oh en ik bedacht inderdaad te laat dat ik beter landscape had kunnen filmen...![]()
late reactie, maar nu pas ff tijd om te kijken
![]()
Gezellig he Robdriessen.
Wie weet mag ik volgend jaar over de 10k in Rdam meepraten.
Maar eerst de 5 maar eens bereiken. Wie had gedacht dat ik ooit zulke dromen zou hebben? Niks vergeleken bij de marathon natuurlijk![]()
dat was afzien. sprintje door de regen omdat ik niet nat wou worden.
nu douchen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Knap hoor!quote:Op maandag 15 april 2013 10:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben momenteel nergens lid.
Heb tot m'n 20e baanatletiek gedaan, maar daarna voornamelijk zelf getraind en dus inderdaad ook alleen voorbereid op de marathon nu.
Op zich is de voorbereiding samen met anderen doen wel leuk ja, zeker als je zelfde doelen hebt, maar uiteindelijk moet je zo'n race toch wel echt zelf doen, dat zal zelden voorkomen dat je een marathon goed met iemand samen kan lopen, want dan kan je elkaar ook echt over de kop lopen als de een net een betere dag heeft of zo...
Je hebt wel gelijk wat het 'samen lopen' betreft.
Ik merk alleen dat ik veel sneller opgeef als ik alleen loop.
Ben geen lid van een club, maar loop altijd mey m'n buurmeisje.
Van de week hield zij het alleen niet vol (ik heb het over 4x4 en 4x3 haha)
Maar ik zat er lekker in. Dat laten we elkaar ook wel vrij om door te lopen.![]()
Damn... Wat heftige verhalen/ervaringen over de marathon. Veel lof voor jullie![]()
Maar ben ik nu 1 van de weinige hier die juist door deze verhalen denkt:" Dat wil ik ook!!"?![]()
De belangrijkste les van Getting Things Done is: je grote (schier onhaalbare) doel terugleiden naar kleinere haalbare doelen. Je bent nu op weg naar de 5 en voor je het weet heb je dat doel bereikt. Dan ga je kijken of je verder wilt. Zo ja: volgende stap 10km. En met elke stap komt de marathon dichterbijquote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef Beau87 het volgende:
Gezellig he Robdriessen.
Wie weet mag ik volgend jaar over de 10k in Rdam meepraten.
Maar eerst de 5 maar eens bereiken. Wie had gedacht dat ik ooit zulke dromen zou hebben? Niks vergeleken bij de marathon natuurlijkIk denk zelf dat ik nu via intervaltrainingen aan mijn snelheid ga werken voordat ik richting de 16km (10EM = Dam tot Dam) ga. De marathon wil ik me niet aan wagen. Maar ik zeg nooit nooit
Ik voel precies hetzelfde. Je zou denken dat de verhalen afschrikken, maar ik ga er juist de enorme uitdaging door zien.quote:Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef streamnl het volgende:
Damn... Wat heftige verhalen/ervaringen over de marathon. Veel lof voor jullie![]()
Maar ben ik nu 1 van de weinige hier die juist door deze verhalen denkt:" Dat wil ik ook!!"?Get stoned![]()
Sommige mensen hier zullen nu hun neus en/of schouders ophalen (quote:Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef streamnl het volgende:
Maar ben ik nu 1 van de weinige hier die juist door deze verhalen denkt:" Dat wil ik ook!!"?) maar ik heb een ander doel dan de marathon. Met een groepje vrienden de Tough Mudder gaan doen in 2014.
Zit hier een beetje in dubio again
Compleet toegegeven aan rust nemen ivm knieen, kan ook niet anders want gewoon (trap)lopen doet ook al pijn. Nu heb ik vandaag een dagje vrij en twijfel hoe één en ander nu aan te pakken. Denk zelf aan:
- Sowieso: rust.
- Eerst probleem met schoenen uitsluiten en met oude én nieuwe Asics naar Runnersworld.
- Mocht dat het niet zijn, dan sportfysio bellen.
Alleen Runnersworld is vandaag dicht![]()
Extra vraagje voor de ervaringsdeskundigen: hoe houdt je tijdens die rust toch je conditie enigszins op peil?![]()
Heel veel lof voor de marathon-lopers.![]()
![]()
Zou ik ooit.... nee ik denk het niet, te oud.
Net voor de 4e keer les 21 van Evy, begon met uitmuntend loopweer, maar ik was nog maar net aan de 2e keer 10 minuten en het ging regenen, steeds harder (liep langs een vijver, dus het leek niet alleen maar zo). Halverwege dat stukje hield een kennis (met honden) me staande: een gezamenlijke kennis was gisteren aan een hartstilstand overleden. Toen was de regen wel toepasselijk.![]()
Ik begrijp dat welquote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef Hinder het volgende:
[..]
Ik voel precies hetzelfde. Je zou denken dat de verhalen afschrikken, maar ik ga er juist de enorme uitdaging door zien.Ik zal ook zeker vaker een marathon gaan lopen, dankzij gisteren
Hey, een mede-things-user. Hoewel het bij mij even in het slop zit tijdelijk, maar de reminders bliepen er iig vrolijk op los.quote:Op maandag 15 april 2013 11:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De belangrijkste les van Getting Things Done is: je grote (schier onhaalbare) doel terugleiden naar kleinere haalbare doelen. Je bent nu op weg naar de 5 en voor je het weet heb je dat doel bereikt. Dan ga je kijken of je verder wilt. Zo ja: volgende stap 10km. En met elke stap komt de marathon dichterbijIk denk zelf dat ik nu via intervaltrainingen aan mijn snelheid ga werken voordat ik richting de 16km (10EM = Dam tot Dam) ga. De marathon wil ik me niet aan wagen. Maar ik zeg nooit nooit
En nee, ik zie mezelf never een Marathon lopen, maar toen ik op 29 december de 10km liep dacht ik wel 'hoe zou een halve marathon aanvoelen'.
Maar ik denk dat dat voor mij wel het maximaal haalbare is.
***![]()
Wat je zou kunnen doen: Neem je schoenen eens mee naar een andere RW of De Hardloopwinkel, bijvoorbeeld in Den Haag. Eens kijken hoe die er tegenaan kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 11:03 schreef Quoi het volgende:
Compleet toegegeven aan rust nemen ivm knieen, kan ook niet anders want gewoon (trap)lopen doet ook al pijn. Nu heb ik vandaag een dagje vrij en twijfel hoe één en ander nu aan te pakken. Denk zelf aan:
- Eerst probleem met schoenen uitsluiten en met oude én nieuwe Asics naar Runnersworld.
Extra vraagje voor de ervaringsdeskundigen: hoe houdt je tijdens die rust toch je conditie enigszins op peil?F means you're fucked![]()
dit en zet hardlopen even uit je hoofd, ga zwemmen ofzo... of wandelen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen: Neem je schoenen eens mee naar een andere RW of De Hardloopwinkel, bijvoorbeeld in Den Haag. Eens kijken hoe die er tegenaan kijkenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
2 x de tijd wandelen die je normaal hardloopt zou ook goed moeten zijn.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 15 april 2013 11:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dit en zet hardlopen even uit je hoofd, ga zwemmen ofzo... of wandelen.Au.
![]()
En zou hebben we allemaal onze eigen doelen.
Mooi dat iedereen elkaar motiveert bij zijn of haar doelen hier.
Dit topic (en alle mensen hier) inspireert me en geeft me motivatie.![]()
En trouwens, geen idee wie erover gaat ... maar kan/mag ik toegelaten worden tot die Fok! groep op Endo?![]()
Edit: Thanks, hoe kon ik daar nou weer overheen gekeken hebben.![]()
![]()
![]()
Uhu... Theresiastraat fijne winkel?quote:Op maandag 15 april 2013 11:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen: Neem je schoenen eens mee naar een andere RW of De Hardloopwinkel, bijvoorbeeld in Den Haag. Eens kijken hoe die er tegenaan kijkenDamn, ik heb pas net geaccepteerd dat ik weer een weekje niet ga lopen. Rustig aan mensen, mijn mentale gezondheidquote:![]()
![]()
Yepquote:Op maandag 15 april 2013 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Uhu... Theresiastraat fijne winkel?
[..]
Damn, ik heb pas net geaccepteerd dat ik weer een weekje niet ga lopen. Rustig aan mensen, mijn mentale gezondheidKom daar met enige regelmaat
Lees anders de OP ffquote:Op maandag 15 april 2013 11:08 schreef Lastpost het volgende:
En trouwens, geen idee wie erover gaat ... maar kan/mag ik toegelaten worden tot die Fok! groep op Endo?![]()
Voor zover ik weet kun je met zwemmen niets overbelasten. Heb zelf iig veel in het zwembad gelegen toen ik last had van m'n knie en toen tijdens het zwemmen geen pijn gehad.quote:Op maandag 15 april 2013 11:03 schreef Quoi het volgende:
Extra vraagje voor de ervaringsdeskundigen: hoe houdt je tijdens die rust toch je conditie enigszins op peil?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: