SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docsJa doei.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, allemaal aan de kant juichen, en Swets perst dan even mee.En krijg de aambeien zeker?
![]()
Wat een mooie tijden zie ik voorbij komen.voor alle lopers, maar nog even een extra diepe voor de marathonners!
***![]()
3 in 2 wekenquote:Op zondag 14 april 2013 17:46 schreef linebear het volgende:
Op naar volgend weekend10 Km in Hilversum
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....
Ja doei.![]()
* Daywalk3r trommelroffelt!quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Rustig aan! Heb je verdiend! Respect!quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....![]()
![]()
Maar je hebt het wel gedaan!quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
![]()
Ik vind jou en alle andere marathonlopers stoerquote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Je vergeet een letter. Held!quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....***![]()
Stiekem denkt ie al aan de volgendequote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
![]()
ik zag je niet maar ken je gezicht nietquote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....Werewolf![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
![]()
Heb ik weer. Overal komt die Yur als een blije Zeddie voorbij geraasd.... behalve als ik kom kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Troost je, wij hadden ook geen Zeddie dit keer... Wel een andere redelijke belachelijke finisher, die ik nog op film heb. Zal eens even uploaden...quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik weer. Overal komt die Yur als een blije Zeddie voorbij geraasd.... behalve als ik kom kijken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Snap ik wel. Jij met je blije hoofd mee gaan lopen terwijl hij en de rest stuk gaan D:quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik weer. Overal komt die Yur als een blije Zeddie voorbij geraasd.... behalve als ik kom kijken.![]()
TWC nog niet gesignaleerd? Die liep ook toch?
GotC ik ben ook erg benieuwd naar hoe jij het hebt beleefd!
Ik ben een wedstrijd aan het voorbereiden voor vanavond waar ik WEL aan kan meedoen: blind-bierproef-wedstrijd![]()
![]()
Netjes hoor, alle lopers vandaag, echt respect dat jullie op de eerste warme dag van het jaar gewoon een marathon of 10 km of wat anders gelopen hebben!
Voor mij dit weekend een voorproefje genomen op de roparun, met elke dag wel flink wat geren. Vrijdag een interval training van 12 km gedaan, die ik zaterdag bij mijn korfbalwedstrijd nog flink in mijn benen voelde zitten en vandaag een LDL van 18 km gedaan (verste ooit). Voel mn benen zeker nog wel maar een goed weekend zo!
http://www.endomondo.com/workouts/176745878/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hier het filmpje van de idiote finisherhet is waarschijnlijk tamelijk zuur om dit te zien, als je net op je tandvlees een marathon hebt gelopen.
Deze kerel is in ieder geval heel blij dat ie op het 500m punt is, maar ik heb nou niet het idee dat ie op z'n tandvlees heeft gelopen...
Overigens ging er al een hele show aan vooraf, maar ik had de camera niet paraat. Oh en ik bedacht inderdaad te laat dat ik beter landscape had kunnen filmen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Prachtigquote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier het filmpje van de idiote finisherhet is waarschijnlijk tamelijk zuur om dit te zien, als je net op je tandvlees een marathon hebt gelopen.
Deze kerel is in ieder geval heel blij dat ie op het 500m punt is, maar ik heb nou niet het idee dat ie op z'n tandvlees heeft gelopen...
Overigens ging er al een hele show aan vooraf, maar ik had de camera niet paraat. Oh en ik bedacht inderdaad te laat dat ik beter landscape had kunnen filmen...
Gewoon geen ene fuck geven![]()
![]()
Ik vind het wel wat hebben, zou willen dat ik na 42km nog zo doodleuk mezelf bewust voor lul kon zetten.![]()
![]()
Vraag je geld terug!quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik weer. Overal komt die Yur als een blije Zeddie voorbij geraasd.... behalve als ik kom kijken.
Ja doei.![]()
Wij hebben ook dubbel gelegen hoor!! Het was echt heel erg grappig, en oprecht zooo blij met dat ie op de Coolsingel was
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tsja volgens mij typisch zo'n gast die niet extreem snel gaat, maar zo taai als wat isquote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, zou willen dat ik na 42km nog zo doodleuk mezelf bewust voor lul kon zetten.Net zoals je bij de plaatselijke schaatsbaan van die onvermoeibare oudjes hebt
![]()
![]()
Hoezo voor lul zetten? Die vent had gewoon oprecht plezier, geweldig toch?quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, zou willen dat ik na 42km nog zo doodleuk mezelf bewust voor lul kon zetten.
Ja doei.![]()
Dit!quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat een eindbaas!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hij was nog behoorlijk snel ook hoor! Volgens mij rond de 3 uur of zo. Zou zn nummer nog eens moeten checkenquote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tsja volgens mij typisch zo'n gast die niet extreem snel gaat, maar zo taai als wat isNet zoals je bij de plaatselijke schaatsbaan van die onvermoeibare oudjes hebt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo voor lul zetten? Die vent had gewoon oprecht plezier, geweldig toch?![]()
Ik ben iets te introvert voor dat soort geintjes vrees ik, maar ik zou ook dolblij zijn wanneer na dat pokke end eindelijk de Coolsingel weer op kon.![]()
![]()
Ik niet! Hartstikke leuk toch! Ik ben juist evenementen gaan lopen omdat iedereen zo blij is. Dat wilde ik ook!!quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef linebear het volgende:
ik zou er als medeloper echt enorm chagrijnig van worden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien dacht ie: "geen PR, oh well, kan ik net zo goed een feestje bouwenquote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens, op 0.09 kijkt hij op zo'n horloge_
"
Alle lopers van vandaag; Gefeliciteerd met jullie topprestatie!
Echt, want vindik het geweldig zo'n prestatie!
Zelf voor het eerst toeschouwer geweest bij de marathon.
Wat een leuke ervaring was dat! En ook nog verschillende mensen gezien uit mijn woonplaats. (Klein stadje bij Utrecht)![]()
Haha ja dat kan het best eens zijnquote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien dacht ie: "geen PR, oh well, kan ik net zo goed een feestje bouwen"
![]()
Stond in de kleedruimte naast een vrouw. Zij zat een verhaal te vertellen dat ze altijd in Waterland loopt. Ik tegen haar, nou ja zeg, daar loop ik ook altijdquote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef Beau87 het volgende:
Alle lopers van vandaag; Gefeliciteerd met jullie topprestatie!
Echt, want vindik het geweldig zo'n prestatie!
Zelf voor het eerst toeschouwer geweest bij de marathon.
Wat een leuke ervaring was dat! En ook nog verschillende mensen gezien uit mijn woonplaats. (Klein stadje bij Utrecht)Leuk om een stadsdeel genoot tegen te komen
![]()
Hoezo? Andere mensen plezier zien hebben is niet jouw ding?quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef linebear het volgende:
ik zou er als medeloper echt enorm chagrijnig van worden_!
Ja doei.![]()
Jawel, maar als je het zelf zwaar hebt en anderen dan zo te zien doen...quote:Op zondag 14 april 2013 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Andere mensen plezier zien hebben is niet jouw ding?_!
![]()
Ik ben ook chagrijnig want jullie kunnen verder lopen.. Komop das toch geen reden.quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef linebear het volgende:
[..]
Jawel, maar als je het zelf zwaar hebt en anderen dan zo te zien doen...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yur en de andere lopers![]()
![]()
Die meneer heeft het naar zijn zin en vind het leuk om contact te hebben met het publiek
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ach, dat is net zoiets als dat je je gaat lopen ergeren aan de loper met een rieten rokje of andere malle outfit voor je. Er is er altijd iemand die het makkelijker heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef linebear het volgende:
[..]
Jawel, maar als je het zelf zwaar hebt en anderen dan zo te zien doen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat is zo...quote:Op zondag 14 april 2013 19:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ach, dat is net zoiets als dat je je gaat lopen ergeren aan de loper met een rieten rokje of andere malle outfit voor je. Er is er altijd iemand die het makkelijker heeft.![]()
Lekker voor jezelf lopen en PRs breken.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, en dan ga ik nu even puinruimen in de keuken. Terwijl wij in Rotterdam aan het spelen waren, heeft Mr. Guppy een 'ongelukje' gehad in de keuken...
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 14-04-2013 20:02:52 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ieder zo zijn ding....quote:Op zondag 14 april 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lekker voor jezelf lopen en PRs breken.![]()
Ik zou ook wel heel even zoiets hebben van "Klootzak, ik ben kei kapot en jij loopt er nog zo vrolijk bij". Maar dat zou ook meer bewondering zijn dan echt afgunst.quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef linebear het volgende:
[..]
Jawel, maar als je het zelf zwaar hebt en anderen dan zo te zien doen...
Ik heb trouwens misschien waarschijnlijk goedkoop een Garmin Forerunner 610 op de kop weten te tikken!![]()
![]()
Zou het ook niet als afgunst denken... Ook daar is iedereen anders in. Ik ben wat dat betreft niet zo extrovertquote:Op zondag 14 april 2013 19:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik zou ook wel heel even zoiets hebben van "Klootzak, ik ben kei kapot en jij loopt er nog zo vrolijk bij". Maar dat zou ook meer bewondering zijn dan echt afgunst.
Ik heb trouwens misschien waarschijnlijk goedkoop een Garmin Forerunner 610 op de kop weten te tikken!![]()
Definieer slecht.quote:Op zondag 14 april 2013 19:57 schreef linebear het volgende:
Zag vanmiddag veel mensen op slechte schoenen lopen. Benieuwd hoe die zich nu voelen
Maar eigenlijk dat ze net zo verrot zijn als iedere andere amateur die zijn best deed![]()
![]()
afgetrapte gympies...quote:Op zondag 14 april 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Definieer slecht.
Maar eigenlijk dat ze net zo verrot zijn als iedere andere amateur die zijn best deed![]()
Misschien zien ze dat als vorm van barefootrunningquote:
Maar stiekem is het natuurlijk idioot. Ik snap het ook gewoon niet. Of krijgen die mensen geen last bij trainingen?![]()
Heb ook nog bijna een toeschouwer bij 29 km geslagen, omdat die knuppel aan het roken was en daarbij de rook recht in mn gezicht blies.![]()
Zo iets?quote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef BlueNumber het volgende:
Heb ook nog bijna een toeschouwer bij 29 km geslagen, omdat die knuppel aan het roken was en daarbij de rook recht in mn gezicht blies.
![]()
Vast geen hele marathons? Dan hebben ze echt knie-vernietigings-drang.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik denk dat die niet beter weten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien zien ze dat als vorm van barefootrunning
Maar stiekem is het natuurlijk idioot. Ik snap het ook gewoon niet. Of krijgen die mensen geen last bij trainingen?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vast geen hele marathons? Dan hebben ze echt knie-vernietigings-drang.Mooi woord
![]()
![]()
Er werd sowieso veel gerookt langs de kant vond ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: