quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef MaleDuck het volgende:
Humor, ik geeft korfbaltraining aan een meidenteam met meiden van 14-16 jaar en stuk voor stuk zijn ze allemaal gaan hardlopen sinds dat ik hen trainen ben gaan geven...
Dan is dat d'r ex..quote:
en nu naar bed jij! *strengkijkt*quote:
En dan gaan ze van korfbal af door jouquote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef MaleDuck het volgende:
Humor, ik geeft korfbaltraining aan een meidenteam met meiden van 14-16 jaar en stuk voor stuk zijn ze allemaal gaan hardlopen sinds dat ik hen trainen ben gaan geven...
ik denk dat ik met je mee ga doen! Na alle verhalen te hebben gehoord de afgelopen weken, begint het ook bij mij te jeuken. En dat terwijl ik een paar maanden geleden nog zei: tot 10km is wel genoeg, de HM (en verder) hoeft voor mij niet zo...quote:Volgend jaar is (mede) mijn beurt hoop ik!
Jij bent ook een kanjerquote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben helemaal bijgelezen. Potsiedikkie, wat voel ik me vereerd om met zulke kanjers in één topic te zitten. Hier dan de eigen uitslag.
Naam Rob Driessen
Afstand 10 km Loop Rotterdam
Categorie Man
Totaal plaats 9464 / 9786
Categorie plaats 5074 / 5156
Snelheid 8,092 km/uur
Bruto tijd 1:18:48
Netto tijd 1:14:09
Helemaal achterin de uitslagen, maar het zal me aan m'n derrière oxideren.Ik heb 'm in één ruk uitgelopen, niet gestopt, niet gewandeld. Mijn doel is gehaald. En nu aan een trainingsschema gaan beginnen voor onder de 1:05 uur de volgende keer
10 km lopen is heel knap. Snelheid zal nog wel wat omhoog gaanquote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben helemaal bijgelezen. Potsiedikkie, wat voel ik me vereerd om met zulke kanjers in één topic te zitten. Hier dan de eigen uitslag.
Naam Rob Driessen
Afstand 10 km Loop Rotterdam
Categorie Man
Totaal plaats 9464 / 9786
Categorie plaats 5074 / 5156
Snelheid 8,092 km/uur
Bruto tijd 1:18:48
Netto tijd 1:14:09
Helemaal achterin de uitslagen, maar het zal me aan m'n derrière oxideren.Ik heb 'm in één ruk uitgelopen, niet gestopt, niet gewandeld. Mijn doel is gehaald. En nu aan een trainingsschema gaan beginnen voor onder de 1:05 uur de volgende keer
quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jij bent ook een kanjer![]()
Mooie column
http://www.volkskrant.nl/(...)are-martelaars.dhtml
Even bij aagetekend dat je met wielrennen zelfde effect kan creeren. Een zware Tour of Giro en je kan ook een tijd niet al te veel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jij bent ook een kanjer![]()
Mooie column
quote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef robdriessen het volgende:
Even een Jochem Myjertje gedaan vlak voor de start.
[ afbeelding ]
Goed man! Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef robdriessen het volgende:
Even een Jochem Myjertje gedaan vlak voor de start.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef jcdragon het volgende:
Mooie column
quote:Marathonlopers zoeken naar de randen van de fysieke vermogens. Ze zetten hun eigen lijf in als ruilmiddel voor een zo goed mogelijke prestatie, op een manier die bij alle andere sporten zelden of niet voorkomt. In dat licht waren het voetbal en wielrennen vandaag slechts bijgerechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |