Nuff saidquote:Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen de marathon uitlopen is al episch. Zeker als je zo stuk zat als je was. Wat een mentaliteit
Tot 12.5 ging het helemaal perfect, mooi tempo, lekker regelmatige hartslag, maar daarna zie je al dat je hartslag steeds hoger wordt. Grootste punt lijkt mij de warmte die zo ineens erbij kwam. Daar moet je wel echt aan wennen denk ik. Maar ik heb er verder ook niet echt verstand vanquote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef YUR het volgende:
Linkjes voor de liefhebbers:
http://www.endomondo.com/workouts/176783465/2113543
https://connect.garmin.com/activity/297972296
Maar had Yur dan vanaf 12,5 km moeten temporiseren?quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tot 12.5 ging het helemaal perfect, mooi tempo, lekker regelmatige hartslag, maar daarna zie je al dat je hartslag steeds hoger wordt. Grootste punt lijkt mij de warmte die zo ineens erbij kwam. Daar moet je wel echt aan wennen denk ik. Maar ik heb er verder ook niet echt verstand van. Volgend jaar is (mede) mijn beurt hoop ik!
Maar sowieso echt een topprestatie! Nu lekker genieten van een welverdiend weekje rust! Chapeau!![]()
Is zo lastig te zeggen inderdaad...quote:Op zondag 14 april 2013 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar had Yur dan vanaf 12,5 km moeten temporiseren?
Ah, toffe informatie. Was ook gewoon een vraagje inderdaad. Maar als zelfs Butter en Raaymakers zelfde verval hebben is het voor iedereen lastigquote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is zo lastig te zeggen inderdaad...
Bij mij was er tot 30 kilometer ook amper wat aan de hand, ademende amper bij wijze van en 35 kilometer liep ik als een halve bejaarde...
Het pacen etc. op een marathon is zo lastig merkte ik vandaag, ook om je vorm van de dag te bepalen en te merken hoe externe omstandigheden zoals wind en temperatuur je beinvloeden.
Ik had achteraf misschien iets meer moeten temporiseren tussen 25-30, maar ja, ik voelde mij toen verder prima en als de man met de hamer eenmaal keer komt kan je vrij weinig doen en al helemaal niet meer helemaal herstellen ervan...
En laten we wel wezen, dat is het ook.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef linebear het volgende:
LOL, het enige wat je op TV RIjnmond hoort is Wat een pleuris eind
daar gaat ze.... de fundering onder een goed huwelijk wordt in een keer weg gevaagdquote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zei vanavond tegen E.T. "Zullen we volgend jaar samen de marathon lopen?" en echt uit de grond van d'r hart met zo'n ben-je-compleet-gestoord-expressie "Nee!??!"
Zekers...quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik denk dat Lee speciaal voor Swets zong..want die held verdient de "You Never Walk Alone Award"
quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik denk dat Lee speciaal voor Swets zong..want die held verdient de "You Never Walk Alone Award"
Whehehe!quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik op bed liggen...een paar dagen
Laat me nou niet nadenken ja...quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef E.T. het volgende:
KLein wereldje trouwens.. ik zie op FB dat yur getagd is in een foto van iemand uit Den Haag.. Mijn kinderen zeggen oma tegen haar schoonmoeder
De vriend van Meilan is de zoon van mijn stiefmoederquote:
En hij is degene met wie ik in de voorbereiding de meeste kilometers samen heb gelopenquote:Op zondag 14 april 2013 22:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
De vriend van Meilan is de zoon van mijn stiefmoeder
Met Tim??quote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef YUR het volgende:
[..]
En hij is degene met wie ik in de voorbereiding de meeste kilometers samen heb gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |