abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125280332
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
[...]
Respect dat je hem ondanks alles uitgelopen hebt! 4:07 is nog netjes IMO. Zeker als je de familie Hamer een aantal keren bent tegengekomen.

Enig idee hoe het kwam dat het naar je gevoel tegenviel? Het blijft een topprestatie, maar het is niet wat jij ervan verwachte
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_125280337
Heerlijke massage van de kuiten gekregen door de kat...
  zondag 14 april 2013 @ 20:17:27 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125280396
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 april 2013 @ 20:17:59 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125280415
Volgens is de plotselinge warmte terwijl iedereen zich in behoorlijk koud weer (de koudste Maart in tientallen jaren!) heeft voorbereid killing geweest voor heel veel lopers.
pi_125280459
quote:

(...)

[..]

Top dat je hem hebt uitgelopen ondanks alles. _O_
  zondag 14 april 2013 @ 20:19:52 #106
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125280486
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens is de plotselinge warmte terwijl iedereen zich in behoorlijk koud weer (de koudste Maart in tientallen jaren!) heeft voorbereid killing geweest voor heel veel lopers.
Inderdaad, nog even en je dient in april alvast voor komende januari een all-inclusive vakantie te regelen zodat je toch nog enige dagen op temperatuur kunt trainen. :')
pi_125280519
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 20:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad, nog even en je dient in april alvast voor komende januari een all-inclusive vakantie te regelen zodat je toch nog enige dagen op temperatuur kunt trainen. :')
Hoogtestage op Mallorca ^O^
pi_125280532
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 20:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Fok-meet bij rechtsedirecte :D
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_125280550
quote:
Mijn horloge is al een kwartier data aan het overzetten....misschien heeft die ook door dat ik het eigenlijk helemaal niet wil zien :+

Misschien zegt dit wel genoeg:

[..]

Gefinisht in 4:07:15.

[ afbeelding ]

Vlak voor de halve marathon kwam ik de man met de hamer al tegen. Die haalde me genadeloos neer. Ik werd misselijk en heb een keer of wat geprobeerd om alles eruit te werken, maar dat lukte niet :{
De man met de hamer was overigens zo vriendelijk om de rest van zijn familie vanaf de 25-km ook op mij te laten jagen. En ze hebben me allemaal gevonden, 1 voor 1. De vrouw met de hamer, jun 8 kinderen met de hamer, opa met de hamer, oma met de hamer.... ik heb kennis gemaakt met iedereen!
Vanaf de 25 heb ik een keer of 10 serieus gedacht aan uitstappen. Ik kon niet meer. De benen weigerden compleet. Ik heb vanaf daar volgens mij ook nog maar 1 kilometer compleet "hard"gelopen, en dat was de laatste. In alle andere kilometers heb ik moeten wandelen. Puur omdat alles vastliep.

Gelukkig heb ik vandaag ook mooie momenten meegemaakt: GotC die me bij een paar punten flink heeft aangemoedigd, mijn vader die hele stukken heeft meegefietst, alle clubgenoten die meefietsten en hard hebben geschreeuwd voor me...
Mijn schoonvader die in zijn Haag-CPC-shirt bij de in- en uitgang van het Kralingse Bos stond! Quoi en mr. Q langs de kant, Swets en E.T. met de kids en Swets die zich compleet had voorbereid met loopschoenen en al! Doe de volgende keer ook ff een trainingsbroek aan ofzo ;) Maar echt supertof, alle steun langs de kant en zelfs op het parcours! En na de finish hebben Guppy en mama Gup me ook eens van een andere kant gezien...huilend van de pijn in mn kuiten.

Maar ik had nooit gedacht dat ik me zo zou verkijken op de afstand en op de omstandigheden. Vanaf vandaag kijk ik op tegen de marathon en iedereen die hem uitloopt. De marathon blijkt dus inderdaad niet zomaar twee keer een halve marathon.

Ik ben niet trots op mijn eindtijd, ik had een half uur sneller kunnen lopen. Ik ben vooral trots op het feit dat ik toch de finish heb gehaald. Dat neemt niemand me meer af.

Die eindtijd gaat er de volgende keer wel aan ;)
Jezus man, bizar.
Ik zal hier volstaan met 1 smiley: _O_
  zondag 14 april 2013 @ 20:22:15 #110
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125280581
zit met oprechte tranen in mijn ogen wakker te worden...wat een prachtige hardloopdag is het geweest!!!
Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie prachtige prestaties!!

En YUR, jij heb laten zien dat een marathon "not for the faint hearted is"
Misschien voor je zelf een beetje teleurstellende tijd maar je hebt alles gegeven en aan je voorbereiding kan het absoluut niet gelegen hebben... 12 weken lang er naar toe geploeterd en de vriendschap die je hebt opgebouwt met de trainingsmaatjes is net zo veel waard als die medaille.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_125280600
quote:
Mijn horloge is al een kwartier data aan het overzetten....misschien heeft die ook door dat ik het eigenlijk helemaal niet wil zien :+

Misschien zegt dit wel genoeg:

[..]

Gefinisht in 4:07:15.

[ afbeelding ]

Vlak voor de halve marathon kwam ik de man met de hamer al tegen. Die haalde me genadeloos neer. Ik werd misselijk en heb een keer of wat geprobeerd om alles eruit te werken, maar dat lukte niet :{
De man met de hamer was overigens zo vriendelijk om de rest van zijn familie vanaf de 25-km ook op mij te laten jagen. En ze hebben me allemaal gevonden, 1 voor 1. De vrouw met de hamer, jun 8 kinderen met de hamer, opa met de hamer, oma met de hamer.... ik heb kennis gemaakt met iedereen!
Vanaf de 25 heb ik een keer of 10 serieus gedacht aan uitstappen. Ik kon niet meer. De benen weigerden compleet. Ik heb vanaf daar volgens mij ook nog maar 1 kilometer compleet "hard"gelopen, en dat was de laatste. In alle andere kilometers heb ik moeten wandelen. Puur omdat alles vastliep.

Gelukkig heb ik vandaag ook mooie momenten meegemaakt: GotC die me bij een paar punten flink heeft aangemoedigd, mijn vader die hele stukken heeft meegefietst, alle clubgenoten die meefietsten en hard hebben geschreeuwd voor me...
Mijn schoonvader die in zijn Haag-CPC-shirt bij de in- en uitgang van het Kralingse Bos stond! Quoi en mr. Q langs de kant, Swets en E.T. met de kids en Swets die zich compleet had voorbereid met loopschoenen en al! Doe de volgende keer ook ff een trainingsbroek aan ofzo ;) Maar echt supertof, alle steun langs de kant en zelfs op het parcours! En na de finish hebben Guppy en mama Gup me ook eens van een andere kant gezien...huilend van de pijn in mn kuiten.

Maar ik had nooit gedacht dat ik me zo zou verkijken op de afstand en op de omstandigheden. Vanaf vandaag kijk ik op tegen de marathon en iedereen die hem uitloopt. De marathon blijkt dus inderdaad niet zomaar twee keer een halve marathon.

Ik ben niet trots op mijn eindtijd, ik had een half uur sneller kunnen lopen. Ik ben vooral trots op het feit dat ik toch de finish heb gehaald. Dat neemt niemand me meer af.

Die eindtijd gaat er de volgende keer wel aan ;)
Vind het een topprestatie... Kut man met de hamer :(
  zondag 14 april 2013 @ 20:23:04 #112
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125280624
En echt geweldig YUR, dat vind ik stiekem de mooiste overwinningen, die op jezelf, compleet verrot, op z'n Rotterdams gezegt volledig naar de tering en dan toch finishen. Diep respect. _O_
Het gevoel dat je dood gaat, en nog een keer en eigenlijk niet meer kunt en de gekste dingen bedenken om psychisch en fysiek op de been te blijven ... Dát zijn de momenten die je uiteindelijk het meeste bij blijven, niet die keer dat het van een leien dakje ging.

Nogmaals, top gedaan gozer al ken ik je totaal niet. w/ *O*
  zondag 14 april 2013 @ 20:26:43 #113
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125280803
ik las net een FB post van dame die aan de kant stond en zelf heel veel trail ultra's heeft gelopen:
quote:
Als je staat te kijken ophet 35 km punt zijn ermaar weinig mensen die er nog een beetje fit uit zien. Sterker nog , het ziet er helemaal niet gezond uit. Zegt een ultraloopster....ahum
zegt genoeg denk ik
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 14 april 2013 @ 20:28:12 #114
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125280875
Zit net met "de complete gids voor elke hardloper" op schoot op het deel over het brein. Ondanks dat het niet ging zoals je wou Yur kun je hier mentaal flink sterk van worden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 april 2013 @ 20:28:28 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125280893
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik las net een FB post van dame die aan de kant stond en zelf heel veel trail ultra's heeft gelopen:

[..]

zegt genoeg denk ik
Wij stonden dus bij 33KM, en ik heb zoveel mensen zien stoppen. Echt stilstaan. En mensen die uitstapte. Mensen die naar me toe kwamen of ze alsjeblieft een beetje water mochten.
pi_125281041
Yur toppie dat je hem hebt uitgelopen..
ik kan het me voorstellen dat je wat teleur gesteld ben, maar de prestatie is er niet minder om.
je hebt het gedaan en alles wat je in de toekomst doet word alleen maar beter.
gebrek aan support en aan karakter niet tekort in ieder geval.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 14 april 2013 @ 20:31:37 #117
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125281087
8327 gefinishten van de 10000 deelnemers, weet niet of dat normaal is bij een stadsmarathon..
pi_125281108
Ik hoorde dat de 10 km een soort richtlijn was voor de marathon qua drukte bij de EHBO. Bleek dat ze in het begin bij de 10 km al 15 mensen aan het infuus hadden liggen.
pi_125281156
quote:
Avg HR: 164 bpm
Max HR: 237 bpm

dafuq?
  zondag 14 april 2013 @ 20:33:36 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125281181
Mn hartslagmeter was ff de weg kwijt...gebeurt vaker :+
F means you're fucked
pi_125281187
hahaha ja dat zag ik ook die max heartrate!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_125281279
quote:
Slechts een bekertje? Dat is wel schandalig
pi_125281343
wel lekker veel kilometers voor de challenge :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')