abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125279781
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....
Maar wel mooi die 42 km gehaald! Held!
  zondag 14 april 2013 @ 20:04:50 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125279804
* SEMTEX zit te F5-en totdat YUR z'n Endo aanslingert :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_125279839
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Er werd sowieso veel gerookt langs de kant vond ik :o
Er is een reden dat ze langs de kant staan :D ;)
  zondag 14 april 2013 @ 20:06:14 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125279875
quote:
17s.gif Op zondag 14 april 2013 20:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zou wel grappig zijn als ze de duurste kleding hebben en zelfs van die loopkousen :D
Daar is maar 1 woord voor:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 april 2013 @ 20:06:23 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125279884
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Je kan zijn tijden gewoon opzoeken op de website :P
pi_125279899
Ik werd vanmorgen ingehaald door iemand die echt heel erg overproneerde. Hij liep redelijk snel en volgens mij ook best nog wel ver, maar het zag er echt niet uit. Ik was bijna geneigd naar 'm toe te rennen en 'm van ongevraagd advies te voorzien.
pi_125279908
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef YUR het volgende:
Hel. Pure hel vandaag....verslag volgt later....
Maar je hebt de hel uitgelopen! Goed gedaan!! Heel FOK! Is trots op je :)
Kijk uit naar je uitgebreidere verslag!
  zondag 14 april 2013 @ 20:07:00 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125279912
quote:
6s.gif Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je kan zijn tijden gewoon opzoeken op de website :P
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 april 2013 @ 20:07:08 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125279919
Ik zag wel lopers langskomen met compressiealles... Compressiekousen, Compressie tight....
pi_125279952
Jullie moeten ook gewoon allemaal keer komen kijken als ik 5 of 10 km loop. Vraag me af of ik een beetje goed loop :')
pi_125279976
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Als je zn startnummer intikt bij de uitslagen had je kunnen weten hoe dood hij is gegaan.

Chapeau voor het finishen in ieder geval.
  zondag 14 april 2013 @ 20:08:18 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125279978
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zag wel lopers langskomen met compressiealles... Compressiekousen, Compressie tight....
Geen overbodige luxe. Ga het dit jaar ook doen bij mijn 10-kilometer wedstrijdjes.
pi_125279991
quote:
Ik loop er als een kamper bij, maar heb wel goede schoenen hoop ik :7
pi_125280015
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Geen overbodige luxe. Ga het dit jaar ook doen bij mijn 10-kilometer wedstrijdjes.
Effect is toch niet eens bewezen?
pi_125280049
quote:
Hey niks tegen mijn compressiekousen! :( :P

Dingen zien er niet uit, maar voorkomen heel veel spierpijn bij mij.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  zondag 14 april 2013 @ 20:10:16 #91
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125280060
Mijn horloge is al een kwartier data aan het overzetten....misschien heeft die ook door dat ik het eigenlijk helemaal niet wil zien :+

Misschien zegt dit wel genoeg:

quote:
Netto tussentijden (verschil)
5 kilometer 25:21 (25:21)
10 kilometer 50:32 (25:11)
15 kilometer 1:15:47 (25:15)
20 kilometer 1:41:11 (25:24)
Halve marathon 1:47:01
25 kilometer 2:11:07 (29:56)
30 kilometer 2:43:36 (32:29)
35 kilometer 3:17:43 (34:07)
40 kilometer 3:52:03 (34:20)
Gefinisht in 4:07:15.

Vlak voor de halve marathon kwam ik de man met de hamer al tegen. Die haalde me genadeloos neer. Ik werd misselijk en heb een keer of wat geprobeerd om alles eruit te werken, maar dat lukte niet :{
De man met de hamer was overigens zo vriendelijk om de rest van zijn familie vanaf de 25-km ook op mij te laten jagen. En ze hebben me allemaal gevonden, 1 voor 1. De vrouw met de hamer, jun 8 kinderen met de hamer, opa met de hamer, oma met de hamer.... ik heb kennis gemaakt met iedereen!
Vanaf de 25 heb ik een keer of 10 serieus gedacht aan uitstappen. Ik kon niet meer. De benen weigerden compleet. Ik heb vanaf daar volgens mij ook nog maar 1 kilometer compleet "hard"gelopen, en dat was de laatste. In alle andere kilometers heb ik moeten wandelen. Puur omdat alles vastliep.

Gelukkig heb ik vandaag ook mooie momenten meegemaakt: GotC die me bij een paar punten flink heeft aangemoedigd, mijn vader die hele stukken heeft meegefietst, alle clubgenoten die meefietsten en hard hebben geschreeuwd voor me...
Mijn schoonvader die in zijn Haag-CPC-shirt bij de in- en uitgang van het Kralingse Bos stond! Quoi en mr. Q langs de kant, Swets en E.T. met de kids en Swets die zich compleet had voorbereid met loopschoenen en al! Doe de volgende keer ook ff een trainingsbroek aan ofzo ;) Maar echt supertof, alle steun langs de kant en zelfs op het parcours! En na de finish hebben Guppy en mama Gup me ook eens van een andere kant gezien...huilend van de pijn in mn kuiten.

Maar ik had nooit gedacht dat ik me zo zou verkijken op de afstand en op de omstandigheden. Vanaf vandaag kijk ik op tegen de marathon en iedereen die hem uitloopt. De marathon blijkt dus inderdaad niet zomaar twee keer een halve marathon.

Ik ben niet trots op mijn eindtijd, ik had een half uur sneller kunnen lopen. Ik ben vooral trots op het feit dat ik toch de finish heb gehaald. Dat neemt niemand me meer af.

Die eindtijd gaat er de volgende keer wel aan ;)
F means you're fucked
  zondag 14 april 2013 @ 20:11:13 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125280106
quote:
17s.gif Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Effect is toch niet eens bewezen?
Toch heb ik net als Onama minder spierpijn als ik met die dingen loopt. En het voelt veel stabieler aan.
pi_125280139
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 20:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Toch heb ik net als Onama minder spierpijn als ik met die dingen loopt. En het voelt veel stabieler aan.
Als ik over jaar nog bezig ben koop ik ze ook.
  zondag 14 april 2013 @ 20:13:08 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125280198
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
Mijn horloge is al een kwartier data aan het overzetten....misschien heeft die ook door dat ik het eigenlijk helemaal niet wil zien :+

_O_
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 april 2013 @ 20:13:16 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125280207
Alleen de marathon uitlopen is al episch. Zeker als je zo stuk zat als je was. Wat een mentaliteit _O_
pi_125280216
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Vlak voor de halve marathon kwam ik de man met de hamer al tegen. Die haalde me genadeloos neer. Ik werd misselijk en heb een keer of wat geprobeerd om alles eruit te werken, maar dat lukte niet :{
De man met de hamer was overigens zo vriendelijk om de rest van zijn familie vanaf de 25-km ook op mij te laten jagen. En ze hebben me allemaal gevonden, 1 voor 1. De vrouw met de hamer, jun 8 kinderen met de hamer, opa met de hamer, oma met de hamer.... ik heb kennis gemaakt met iedereen!
Vanaf de 25 heb ik een keer of 10 serieus gedacht aan uitstappen. Ik kon niet meer. De benen weigerden compleet. Ik heb vanaf daar volgens mij ook nog maar 1 kilometer compleet "hard"gelopen, en dat was de laatste. In alle andere kilometers heb ik moeten wandelen. Puur omdat alles vastliep.

Gelukkig heb ik vandaag ook mooie momenten meegemaakt: GotC die me bij een paar punten flink heeft aangemoedigd, mijn vader die hele stukken heeft meegefietst, alle clubgenoten die meefietsten en hard hebben geschreeuwd voor me...
Mijn schoonvader die in zijn Haag-CPC-shirt bij de in- en uitgang van het Kralingse Bos stond! Quoi en mr. Q langs de kant, Swets en E.T. met de kids en Swets die zich compleet had voorbereid met loopschoenen en al! Doe de volgende keer ook ff een trainingsbroek aan ofzo ;) Maar echt supertof, alle steun langs de kant en zelfs op het parcours! En na de finish hebben Guppy en mama Gup me ook eens van een andere kant gezien...huilend van de pijn in mn kuiten.

Maar ik had nooit gedacht dat ik me zo zou verkijken op de afstand en op de omstandigheden. Vanaf vandaag kijk ik op tegen de marathon en iedereen die hem uitloopt. De marathon blijkt dus inderdaad niet zomaar twee keer een halve marathon.

Ik ben niet trots op mijn eindtijd, ik had een half uur sneller kunnen lopen. Ik ben vooral trots op het feit dat ik toch de finish heb gehaald. Dat neemt niemand me meer af.

Er komt een volgende keer dus?

En voor de rest: deels balen natuuurlijk, klote dat je ergens zo lang en hard naartoe werkt en dat het dan zo verloopt, maar dat maakt de prestatie er niet minder op *O*
pi_125280253
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen de marathon uitlopen is al episch. Zeker als je zo stuk zat als je was. Wat een mentaliteit _O_
_O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125280256
quote:

Heel mooi gezegd, en dat is ook het allerbelangrijkste: Je hebt het geflikt!!
  zondag 14 april 2013 @ 20:14:40 #99
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_125280268
quote:

[..]

[ afbeelding ]

_O_

De marathon is nog nooit zo spannend geweest om langs de kant te staan :*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 14 april 2013 @ 20:15:31 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125280310
Oh, en ik zat net dit topic terug te lezen.

Jullie O+ _O_
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')