Lol, als je dit kan de avond na een nacht doorhalen en alcohol tanken kan er waarschijnlijk nog wel een betere tijd uitkomen volgende week.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Een iets rustigere 10KM gemaakt dan de vorige keer. Maar man wat was het nog warm net. Liep in kort/kort maar "zwoot" het uit. Het zal ook de drank zijn geweest die er vanmorgen om half 5 nog in ging maar toch.
Laat in de ochtend 12KM door het bos gewandeld en net 10KM hardgelopen. Ik ben een blij man.
En n.a.v dit loopje heb ik er vertrouwen in dat (mits goed geregeld) ik volgende week in de buurt van de 50~53 minuten uit kan komen.
http://www.endomondo.com/workouts/176823853/7102294
De wandeltocht van vanmorgen liep rond het terrein waar jij ook bezig was. Heb wel even gekeken of ik je nog ergens zou zien maar helaas. Waar jij liep ben ik nog niet geweest maar nu ik vandaag ook die wandeltocht heb gehad wil ik daar wel vaker heen. Leuke heuvels daar.quote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lol, als je dit kan de avond na een nacht doorhalen en alcohol tanken kan er waarschijnlijk nog wel een betere tijd uitkomen volgende week.Dat is echt killing voor je loopvermogen! Gewoon voor een mooie 45er gaan!
![]()
Onze paden zijn gekruist trouwens, lol. Een keer op het pad van een FoK!ker gelopen!
Nice! Gaat volgende week zeker goedkomen! Denk dat 45-50 ook wel gaat lukkenquote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Een iets rustigere 10KM gemaakt dan de vorige keer. Maar man wat was het nog warm net. Liep in kort/kort maar "zwoot" het uit. Het zal ook de drank zijn geweest die er vanmorgen om half 5 nog in ging maar toch.
Laat in de ochtend 12KM door het bos gewandeld en net 10KM hardgelopen. Ik ben een blij man.
En n.a.v dit loopje heb ik er vertrouwen in dat (mits goed geregeld) ik volgende week in de buurt van de 50~53 minuten uit kan komen.
http://www.endomondo.com/workouts/176823853/7102294
quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat is er vandaag weer goed gelopen!!!! Jammer dat het weer voor zo'n grote klap zorgde.
Yur, speciale vermelding voor jou uiteraard. Heel knap dat je hem toch uitgelopen hebt en familie hammer overwonnen/genegeerd hebt![]()
Maar uiteraard ook voor de andere (marathon) lopers![]()
En iedereen bedankt! Doet goed
Lol!quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
hoogteprofiel voor komende zondag
quote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
Maar ik had nooit gedacht dat ik me zo zou verkijken op de afstand en op de omstandigheden. Vanaf vandaag kijk ik op tegen de marathon en iedereen die hem uitloopt. De marathon blijkt dus inderdaad niet zomaar twee keer een halve marathon.
Ah kijk, en een leuk uitzicht!quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Over zweeffoto's gesproken en let niet op de loopstijl, dit was full-out vliegen van de berg af!
Helaas moesten we daarna ook weer naar boven.![]()
Jah klopt, liepen er wel meerdere met een MudMasters finisher shirtje, wel leuk. Ook nog met een paar lopen praten, hebben er wel lol gehad in ieder geval. Heuvelaf is lekker tricky ja, zo ging het op zich wel goed, gewoon laten gaan, maar af en toe ging het wel érg snel en konden je benen het maar net bijhouden. Maar wel echt gelachen daar, sommigen zaten ook helemaal met hun hoofd onder het zandquote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Lolz
Ook nog een mudmaster finisher linksachter je![]()
* Heuvelaf is ook lastig hoor om dat met zo min mogelijk schokken en weerstand te doen.
Zelf rem ik te veel af ik laat me niet gaan terwijl ik weet dat het beter is om dat wel te doen...
quote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jah klopt, liepen er wel meerdere met een MudMasters finisher shirtje, wel leuk. Ook nog met een paar lopen praten, hebben er wel lol gehad in ieder geval. Heuvelaf is lekker tricky ja, zo ging het op zich wel goed, gewoon laten gaan, maar af en toe ging het wel érg snel en konden je benen het maar net bijhouden. Maar wel echt gelachen daar, sommigen zaten ook helemaal met hun hoofd onder het zand. Lekker is dat!
Het was een extreme-workout van de strongmanrun. Ook een deel van het parkoers gelopen nog. Bij Nijverdal in de bossen. Was echt heel leuk!quote:
Gaafquote:Op maandag 15 april 2013 00:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het was een extreme-workout van de strongmanrun. Ook een deel van het parkoers gelopen nog. Bij Nijverdal in de bossen. Was echt heel leuk!
Met welke snelheid loop je nou die eerste 5k bergop denk je?quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
ik schat ongeveer 7min-7.30min/kmquote:Op maandag 15 april 2013 07:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met welke snelheid loop je nou die eerste 5k bergop denk je?
Topprestatiequote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef robdriessen het volgende:
Even een Jochem Myjertje gedaan vlak voor de start.
[ afbeelding ]
is volgens mij niet publiekquote:Op maandag 15 april 2013 07:09 schreef linebear het volgende:
Nog even een kippenvel momentje van gisteren (sorry voor de kwaliteit, ik heb het niet opgenomen)
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151379855485969
| 1 2 | [b]30 juni 2013 - [ url=http://www.runforkika.nl/Rotterdam/Home]Run for KiKa 2013 (Rotterdam)[/url ] Arquero - 10 km |
Ah. Mooi hoor. Lekker klimmen.quote:Op maandag 15 april 2013 07:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik schat ongeveer 7min-7.30min/km
quote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef robdriessen het volgende:
Even een Jochem Myjertje gedaan vlak voor de start.
[ afbeelding ]
Netjes hoor!quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben helemaal bijgelezen. Potsiedikkie, wat voel ik me vereerd om met zulke kanjers in één topic te zitten. Hier dan de eigen uitslag.
Naam Rob Driessen
Afstand 10 km Loop Rotterdam
Categorie Man
Totaal plaats 9464 / 9786
Categorie plaats 5074 / 5156
Snelheid 8,092 km/uur
Bruto tijd 1:18:48
Netto tijd 1:14:09
Helemaal achterin de uitslagen, maar het zal me aan m'n derrière oxideren.Ik heb 'm in één ruk uitgelopen, niet gestopt, niet gewandeld. Mijn doel is gehaald. En nu aan een trainingsschema gaan beginnen voor onder de 1:05 uur de volgende keer
Lijkt me tof!quote:Op 11 augustus 2013 organiseert loopgroep Medemblik De Vooroeverloop
Enkhuizen-Medemblik.
Deze professionele loop is uniek! Zowel de weg er naar toe als de route zelf:
De lopers worden vanuit Medemblik met het klassieke schip de MS Friesland
over het IJsselmeer naar Enkhuizen gebracht. De start vindt plaats in
Enkhuizen de route blijft zo dicht mogelijk langs het IJsselmeer en brengt de
lopers veel afwisseling: over dijken, langs waterbekkens en vogelbroedgebied
om uiteindelijk te finishen op de Oosterhaven in het gezellige Medemblik.
Hmmmz....quote:Op maandag 15 april 2013 09:18 schreef hatsaflats het volgende:
Oei, ik vrees dat ik toch 2 maanden eerder m'n eerste HM wil gaan lopen. Ik krijg net een mailtje:
[..]
Lijkt me tof!
Zulke verslagen hoeven je echt niet per se af te schrikken, maar geven wel goed aan wat de marathon is inderdaad!quote:Op maandag 15 april 2013 09:09 schreef Saysem het volgende:
Hmm, ik had ook plannen voor een marathon, maar na het verslag van YUR ben ik toch wat huiverig geworden
Maar aan de andere kant: we gaan die man met de hamer gewoon z'n ass kicken volgende keer. Jij ook YUR!
Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Ben sowieso benieuwd naar de voorbereiding.quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Saysem het volgende:
Hoe hebben de marathoners het trouwens aangepakt qua voeding (voor en vooral tijdens)? Ben ik wel benieuwd naar.
lol, dat kloptquote:Op maandag 15 april 2013 09:58 schreef Beau87 het volgende:
Ik zit op youtube zomaar wat filmpjes te kijken van de marathon.
En als ik het goed zie komt Yur hier voorbij
http://m.youtube.com/watch?v=24dLgrfu_qQ
Je hebt je medaille dubbel en dwars verdiend manquote:Op maandag 15 april 2013 10:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo ik leef ook nog. Helaas ook ik kan hier geen succesverhaal neerzetten over mijn marathon avontuur. Al vanaf de start was de vorm er al niet. De pacer met de balonnen met een tid van 4:00 kon ik niet gemakkelijk bijhouden. Wat wel mogelijk had moeten zijn. Hartslag lag ook hoger dan de bedoeling was. Ik wou hem het liefst onder de 160 houden. Ik kreeg het enorm warm en hoofdpijn kwam ook nog eens opzetten. Na 4 kilometer had ik al geen zin meer in. En ik had het behoorlijk warm.
Om mij heen kijkend was ik niet de enige. Ik zag al regelmatig wat mensen uitstappen. 1 vrouw vroeg aan een agent hoe ze weer op de coolsingel kon, vooral uit uitdrukkelijk vermelden dat het niet via het marathon parcours moest.![]()
Moeizaam vorderend en af en toe lichtelijk aan uit stappen gadacht. Maar dat echt over mijn lijk. En dan kom je weer vlakbij de coolsingel op km punt 26 ongeveer.In een bocht mijn vriendin en nicht ontdekt. Nog even staan babbelen en verteld dat het ruk ging. Wil je uitstappen dan? Zijn nu toch dichtbij de coolsingel. Hell no. De afgelopen 22 km was al een merteling dan kunnen die 18 er ook nog wel bij.
Zo raak je weer steeds verder verwijderd van de coolsingel. Nog een flink eindje kunnen hardlopen tot een km of 31. Daarna werd het steeds erger. De stukken die ik kon hardlopen tussen het stevig doorlopen door werden steeds korter.
Almet al met veel moeite op de coolsingel aangekomen. De laaste 500meter sprint werd 50 meter sprint. Na 50 meter werd het al snel redelijk tempohardlopen. Maar fuck it we hebben het gehaald in een tijd van 4:40:05.
Ik had gehoopt op een tijd iets onder 4:00. Was ook zeer blij geweest met een tijd onder de 4:15 wat haalbaar had moeten zijn. Maar naar omstandigheden mag ik er niet ontevreden over zijn. Nu zijn we 8 paracetamol verder en heb verrassend genoeg niet heel veel spierpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |