Neeee niet weer!quote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
Kan sp3c deze TT even wijzigen in Corrie en haar enorme tetters?
Alsjeblief Jellequote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Jellereppe het volgende:
Lekker. Doe mij er ook maar een, Karina?
Haha. Ik heb eigenlijk liever een perenijsje maar dit plaatje was leuker.quote:Op zondag 7 april 2013 19:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dank U. Het zal mij vast goed smaken.
Dan kopen we toch ook gewoon een pak perenijsjes. Alstublieft.quote:Op zondag 7 april 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha. Ik heb eigenlijk liever een perenijsje maar dit plaatje was leuker.
Hij doet het niet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan kopen we toch ook gewoon een pak perenijsjes. Alstublieft.
[ afbeelding ]
Tja wat zal ik daar eens op zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog 8 raketjes.
Maar eigenlijk is alleen het roze puntje lekker.
Ik kom eraanquote:
Sneaky je Mac showen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan kopen we toch ook gewoon een pak perenijsjes. Alstublieft.
[ afbeelding ]
Gebeurt ook.quote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
Ik had jullie eigenlijk wel verwacht als een TV SC
Geef de rest maar aan mij? Ik los dat probleem wel op voor je.quote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog 8 raketjes.
Maar eigenlijk is alleen het roze puntje lekker.
Daar verhuis ik straks naartoequote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
Ik had jullie eigenlijk wel verwacht als een TV SC
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is gewoon een erg goed topic!
Na 21:00 gaan we los.
Ik had het over die persoon.quote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nope, gewoon van het internet geplukt.
Ja maar dan met hysterische kandidatenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
En misschien een glas wijn danNiet teveel vanavond.
Dit is van het laatste seizoen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Southpark is wel leuk, maar volgens mij heb ik alle afleveringen nu wel 3x gezien.
Je kunt de eerste 4 afleveringen al naar binnen halen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
vanmiddag Hannibal opgezet, maar ik denk niet dat ik het ga volgen. Sowieso volg ik al te veel. Vikings leek me ook wel goed, die ga ik wel downloaden
OK ik las in het topic dat het wel de moeite waard is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je kunt de eerste 4 afleveringen al naar binnen halen.
Mwah, series volgen is leuk, dus ik snap je wel.quote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
OK ik las in het topic dat het wel de moeite waard is. Ik moet een hobby zoeken, ik kijk alleen maar tv lijkt wel.
Ja en het is toch een partij baggerquote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef OProg het volgende:
Op Net 5 een berg B-sterren met daartussen Hero Brinkman die een soort De Mol aan het doen zijn.
Is het ook. Ik kijk ook altijd een aflevering meteen als hij binnen is. Soms download ik een heel seizoen om achter elkaar te kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwah, series volgen is leuk, dus ik snap je wel.
Haha, dat doe ik weer nooit. Ik moet een aflevering binnen enkele dagen zien als hij uit is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het ook. Ik kijk ook altijd een aflevering meteen als hij binnen is. Soms download ik een heel seizoen om achter elkaar te kijken.
Nogal ja. En ik ken ook hier de helft geloof ik weer niet.quote:
Meestal met oudere series die ik nog een keer wil kijken. Met nieuwe kijk ik wel altijd meteen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik weer nooit. Ik moet een aflevering binnen enkele dagen zien als hij uit is.
Ik moet weer schamend bekennen dat ik ze op 1 na allemaal weet te plaatsenquote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Nogal ja. En ik ken ook hier de helft geloof ik weer niet.
Ah, the A-Team kijk ik ook nog wel een aflevering op zijn tijd. De oude goede tijden als kiddo.quote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal met oudere series die ik nog een keer wil kijken. Met nieuwe kijk ik wel altijd meteen.
Ben om 2 uur wakker geworden dus zo voelt het niet voor me.quote:
Ik zag de trailer.quote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef OProg het volgende:
Op Net 5 een berg B-sterren met daartussen Hero Brinkman die een soort De Mol aan het doen zijn.
Haha, gisteren uit geweest?quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben om 2 uur wakker geworden dus zo voelt het niet voor me.
A-Teamquote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, the A-Team kijk ik ook nog wel een aflevering op zijn tijd. De oude goede tijden als kiddo.
Ja dat begrijp ikquote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben om 2 uur wakker geworden dus zo voelt het niet voor me.
Hero probeert daar wel te hosselen viel me op.quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag de trailer.
Hero moet weer gaan drinken.
Yup, en ik wordt zelden dronken...maar gisterquote:
Deze man.quote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yup, en ik wordt zelden dronken...maar gister
Sherryfles had een ATV-tje?quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik
Ik was er best bijtijds uit terwijl het laat was geworden gisteren. Uur of 10 stond ik al naast mijn bed.
Ik wordt?quote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yup, en ik wordt zelden dronken...maar gister
Kroeg bij centraal in de buurt en daarna chinezen in de witte de witquote:
Heb ik vorige week ook nog zitten kijken af en toe.quote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Met pasen was The A-Team marathon.
BA was wel de neger die de bling heeft gebracht.
Mijn tips opgevolgd?quote:Op zondag 7 april 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
ATV'tje?
Nee het was gezellig, vandaar.
Oh wachtNee ik zat wel aan de wijn.
Uitgaan in Rotterdam is wel leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kroeg bij centraal in de buurt en daarna chinezen in de witte de wit
oja, maar ik wordt een oude lul. Het is 2 maanden geleden dat ik een kroeg binnen ben geweest zonder capuccino te hebben besteld. Alleen maar restaurants en theaters van binnen gezien laatste tijd.quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uitgaan in Rotterdam is wel leuk.
Maar ook aardig wat ongure types, maar dat heb je altijd helaas.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef OProg het volgende:
Hero gaat nu de eliminatieronde in.
Geëlimineerd worden, dichter kan hij niet in de buurt van de carrière van Pim Fortuijn komen.
Wat een linkse hobbies.quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen maar restaurants en theaters van binnen gezien laatste tijd.
Die dronken tor leeft van wachtgeld en dan vindt 'ie dat 'ie op deze manier nog moet bijsnabbelen?quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef OProg het volgende:
Hero gaat nu de eliminatieronde in.
Geëlimineerd worden, dichter kan hij niet in de buurt van de carrière van Pim Fortuijn komen.
Ja, schuldig. En die laatste ook nogeens vaak voor mijn werk.quote:
Ga je wel eens naar het nieuwe Lantaren Venster?quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
oja, maar ik wordt een oude lul. Het is 2 maanden geleden dat ik een kroeg binnen ben geweest zonder capuccino te hebben besteld. Alleen maar restaurants en theaters van binnen gezien laatste tijd.
Zijn eigen beweging bestaat toch nog?quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die dronken tor leeft van wachtgeld en dan vindt 'ie dat 'ie op deze manier nog moet bijsnabbelen?
Ik zou me ook nergens voor schamen als ik bij kon schnabbelen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die dronken tor leeft van wachtgeld en dan vindt 'ie dat 'ie op deze manier nog moet bijsnabbelen?
Dat pannekoekenhuisquote:Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn eigen beweging bestaat toch nog?
Niet meer zoveel drinken de volgende keer.quote:Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in een kroeg ben geweestIk word saai.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer zoveel drinken de volgende keer.
Ben ik 1x geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar het nieuwe Lantaren Venster?
Altijd een mooi uitzicht op de Maas daar.
Maar zo interpreteer ik het wel.quote:
Ja ik sta hier te boek als een zuiplap wat ik helemaal niet benquote:Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar zo interpreteer ik het wel.
Elke dag aan de wijn. Dan krijg je de naam vanzelf wel.quote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik sta hier te boek als een zuiplap wat ik helemaal niet ben
Alleen in het weekend en soms 1 glas door de week.quote:Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Elke dag aan de wijn. Dan krijg je de naam vanzelf wel.
Mijn beeld is vaker en dan zal de rest dat ook wel hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen in het weekend en soms 1 glas door de week.
Ach er zijn wel meer verkeerde beelden van mij hierquote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Mijn beeld is vaker en dan zal de rest dat ook wel hebben.
Dus dan gaat het vanzelf mis.
Vergeet de sherry nietquote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Corrie klapt er elke dag 32 flessen door met haar enorme tetters.
Kijk dat zijn al 2! verkeerde beelden in 1 post.quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Corrie klapt er elke dag 32 flessen door met haar enorme tetters.
alleen maar.quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer verkeerde beelden van mij hier
quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer verkeerde beelden van mij hier
Je koestert die beelden stiekem met je ingebeelde grote tettenquote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut doe ik het weerEn meteen word ik er op afgerekend.
Ja ik droom ervan ze te hebben, maar helaasquote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je koestert die beelden stiekem met je ingebeelde grote tetten
Nee joh, gaat alleen maar hangenquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik droom ervan ze te hebben, maar helaas
Zulke dromen heb ik ook weleensquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik droom ervan ze te hebben, maar helaas
Bier drinkenquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, ietsjes meer zou niet gek zijn.
Denk niet dat dat nog gaat helpen, als het al waar is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bier drinken![]()
(geen idee, maar heb ik weleens gelezen)
Gaan je tetters daarvan groeien?quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bier drinken![]()
(geen idee, maar heb ik weleens gelezen)
Ach dan maar tevreden zijn met wat we hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat dat nog gaat helpen, als het al waar is.
Heb ik ooit eens gelezen, maar ik weet niet of het serieus wasquote:
Ja daar heb ik niks aan. Ik ben niet tevredenquote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach dan maar tevreden zijn met wat we hebben
pushups, kipfiletsquote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niks aan. Ik ben niet tevreden
Ja, maar helaas de rest ook.quote:
Van drop?quote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar helaas de rest ook.
Van drop gaan je tetten exclusief groeien, maar dat geld dus ook voor mannen
Ik snap die Van Haren reclame niet.quote:Op zondag 7 april 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
Die reclame van 'Aan Tafel'.
Dat moet echt verboden worden.
Nee je leek me niet iemand die er serieus om wakkerligt,maar ja ik kan me vergissenquote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat maar een beetje te klieren hoorHet interesseert me niet.
Er gaat nu niet direct een belletje rinkelen eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap die Van Haren reclame niet.
Sowieso als iemand je alleen maar wil vanwege je tetten dan kan hij opzouten.quote:Op zondag 7 april 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee je leek me niet iemand die er serieus om wakkerligt,maar ja ik kan me vergissen
Van die wijven met veel te lelijke schoenen die een dak oprennen en er allemaal troep vanaf gooien.quote:Op zondag 7 april 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Er gaat nu niet direct een belletje rinkelen eigenlijk.
En dan is ie kalend en heeft ie een bierbuikquote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso als iemand je alleen maar wil vanwege je tetten dan kan hij opzouten.
Speelt Matthijs daarin?quote:Op zondag 7 april 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
Die reclame van 'Aan Tafel'.
Dat moet echt verboden worden.
Oh god nu weet ik waarom ik laatst drop kreeg van iemandquote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Inderdaad, zit boordevol oestrogenen
Kwestie van smaak, niet alle mannen hoeven enorme tetters in hun huis.quote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso als iemand je alleen maar wil vanwege je tetten dan kan hij opzouten.
Zelfde belediging als voortdurend pepermuntjes aangeboden krijgenquote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god nu weet ik waarom ik laatst drop kreeg van iemand
Ik bedoel: als iemand alleen maar DAAR naar kijkt. En natuurlijk, smaken verschillen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, niet alle mannen hoeven enorme tetters in hun huis.
Hou Voorschrift er eens buiten jaquote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, niet alle mannen hoeven enorme tetters in hun huis.
Ik had begrepen dat VS meer een billenboy is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou Voorschrift er eens buiten ja
Als ik een man was, zou ik denk ik ook op billen vallen bij een vrouw. Niet op tetten. Bij mannen let ik er niet eens op eigenlijk. Op de billen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat VS meer een billenboy is.
Ik geloof niet in billen of borstenman.quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou ik denk ik ook op billen vallen bij een vrouw. Niet op tetten. Bij mannen let ik er niet eens op eigenlijk. Op de billen.
Bij mannen let ik altijd op de ogen...saai eigenlijkquote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou ik denk ik ook op billen vallen bij een vrouw. Niet op tetten. Bij mannen let ik er niet eens op eigenlijk. Op de billen.
Er is wel meestal een voorkeur, waar je op let. Billen of borsten (denk ik, maar ik ben geen man).quote:Op zondag 7 april 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geloof niet in billen of borstenman.
Je kijkt naar alles.
Ik weet niet echt waar ik op let. Gewoon: oh die is leuk. Klinkt stom. Maar dat is het eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 april 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mannen let ik altijd op de ogen...saai eigenlijk
Zal die eens opzoeken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van die wijven met veel te lelijke schoenen die een dak oprennen en er allemaal troep vanaf gooien.
En dat is het dan.
Hoezo saai?quote:Op zondag 7 april 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mannen let ik altijd op de ogen...saai eigenlijk
Het is de uitstraling, maar ik ben er inmiddels achter dat dat voor mij voornamelijk met de ogen te maken heeftquote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet echt waar ik op let. Gewoon: oh die is leuk. Klinkt stom. Maar dat is het eigenlijk wel.
Nou ja iedereen heeft het altijd over billen of strakke buikjes enzo, maar dat heb ik nooit zo gehadquote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo saai?
Let ik ook op, maar bij vrouwen dan want ik ben geen razende hommel.
Ach vaak zie ik na een half uur het uiterlijk al amper meer, als ik iemand leuk vind.quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is de uitstraling, maar ik ben er inmiddels achter dat dat voor mij voornamelijk met de ogen te maken heeft
Waarom eigenlijk billen of borsten?quote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is wel meestal een voorkeur, waar je op let. Billen of borsten (denk ik, maar ik ben geen man).
Weet ik hetquote:Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk billen of borsten?
Een vrouw heeft van alles, en daar meer nadruk op leggen alaa.
En bij de ene vrouw zijn de benen geweldig en wil je wat minder op haar buik letten enz enz
Verschilt gewoon per vrouw. Bij mijn exen wel in ieder geval
quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is de uitstraling, maar ik ben er inmiddels achter dat dat voor mij voornamelijk met de ogen te maken heeft
Dan ben ik een allesmanquote:Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik hetIk hoor altijd: ik ben een billenman of ik ben een borstenman. Niet ik ben een harenman.
Ja ik ook...en dat is ook zo, want als ik ergens niet over klaag is het mijn haar...en toch vrijgezelquote:Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik hetIk hoor altijd: ik ben een billenman of ik ben een borstenman. Niet ik ben een harenman.
quote:
Tja als het daar aan zou liggen. Ik heb lang haar en je hoort altijd dat mannen dat geweldig vinden, nou niks van te merkenquote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook...en dat is ook zo, want als ik ergens niet over klaag is het mijn haar...en toch vrijgezel
Duidelijk, dat is dus een mythequote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als het daar aan zou liggen. Ik heb lang haar en je hoort altijd dat mannen dat geweldig vinden, nou niks van te merken
Lang, kastanjebruin en licht golvend haarquote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook...en dat is ook zo, want als ik ergens niet over klaag is het mijn haar...en toch vrijgezel
Ik denk dat mannen vooral kort haar vreselijk vinden.quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als het daar aan zou liggen. Ik heb lang haar en je hoort altijd dat mannen dat geweldig vinden, nou niks van te merken
quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lang, kastanjebruin en licht golvend haar
OF ze vallen op mij ondanks het haarquote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen vooral kort haar vreselijk vinden.
Daar was eerst een heel duidelijk topic over. Ik ga ff kijken of ik hem kan vinden.quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Kort rood met zo'n zwart plukje gaat mij nooit staanquote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Er zitten er een paar tussen die daar prima mee wegkomen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, maar die zouden op zo ongeveer alle manieren nog lekker zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zitten er een paar tussen die daar prima mee wegkomen.
Ik kijk vaak bij Suicidegirls, maar daar zitten ze wel.quote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, maar die zouden op zo ongeveer alle manieren nog lekker zijn.
Boven of onder?quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Tja ik ga toch echt niet wel of niet mijn kapsel veranderen omdat iemand anders het wel of niet leuk vindt.
FOK! als referentiekader is nooit zo handig.quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De reacties waren overduidelijk hier:
GC / Wat vinden jongens van meisjes met kort haar?
Gekeken, ik geloof niet dat dit iets voor mij is.quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk vaak bij Suicidegirls, maar daar zitten ze wel.
Ik hou wel van tattoos.quote:Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Gekeken, ik geloof niet dat dit iets voor mij is.
Ik dus totaal niet.quote:
Qua irritatie kun je beter Caroline kijken, die is net even minder erg.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg dat ik bananasplit op heb staan?
En voor wie moet ik zo kiezen, Caroline Tensen of Linda de Mol?
Idem.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Uccie het volgende:
Wegmisbruikers... zapt even naar SBS....oh reclame
Ik vind dat alledrie werkelijk tenenkrommend.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg dat ik bananasplit op heb staan?
En voor wie moet ik zo kiezen, Caroline Tensen of Linda de Mol?
Linda de Mol vind ik echt vreselijk, en ik weet eigenlijk niet eens waaromquote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind dat alledrie werkelijk tenenkrommend.
Een tegen honderd en Miljoenenjacht vind ik wel kijkbaar. Maar Tensen is wel walgelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind dat alledrie werkelijk tenenkrommend.
Ik zie hem.quote:Op zondag 7 april 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Zometeen de boze Ali in Wegmisbruikers,.
Er zijn geen mods maar iedereen gedraagt zich ook. Curieus!quote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn al uren geen NWS-mods op fok!
Denken dat ze beter nuttige dingen enzo kunnen doen
Jij durft zeker de komende dagen geen smiley meer te posten?quote:
sp3c is online zag ik met zijn enorme tetters.quote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn al uren geen NWS-mods op fok!
Denken dat ze beter nuttige dingen enzo kunnen doen
quote:Op zondag 7 april 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er zijn geen mods maar iedereen gedraagt zich ook. Curieus!
Alleen maar liefde in dezen topicje.quote:Op zondag 7 april 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er zijn geen mods maar iedereen gedraagt zich ook. Curieus!
Dat is geen enkel probleem hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 21:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij durft zeker de komende dagen geen smiley meer te posten?
Ja jullie gedragen je keurig.quote:Op zondag 7 april 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen maar liefde in dezen topicje.
NWS / Moskee Enkhuizen in brand gestokenquote:
Dat is lekker ja alleen jammer van de hoge prijs voor een pot.quote:Op zondag 7 april 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe mij maar de banaanvariant, chunky monkey ofzo.
Alle mannen hier zitten met tetten in hun hoofd, dan gaat het wel goed meestal.quote:Op zondag 7 april 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jullie gedragen je keurig.
Wat een verademing.
Niet zo raar, dit ligt allemaal wat gevoelig.quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
NWS / Moskee Enkhuizen in brand gestoken
Zelden zo'n woedende menigte op fok! gezien.
1 fout tekentje en je topic wordt verkeerd geinterpreteerd en men gaat los
Zolang ze in hun hoofd blijven wel ja.quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle mannen hier zitten met tetten in hun hoofd, dan gaat het wel goed meestal.
Je moet je hoofd tussen die tetten stoppen...quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mooi systeem he?quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb jij ook enorme tetters?quote:Op zondag 7 april 2013 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet je hoofd tussen die tetten stoppen...moeten we nou alles uitleggen
Weet dat topic nog wel over die moskee op de scheveningse pier.quote:Op zondag 7 april 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo raar, dit ligt allemaal wat gevoelig.
Gaarne, jij bied je bij deze aan?quote:Op zondag 7 april 2013 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet je hoofd tussen die tetten stoppen...moeten we nou alles uitleggen
Volgens mij heeft sp3c wel erger meegemaakt.quote:Op zondag 7 april 2013 21:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Weet dat topic nog wel over die moskee op de scheveningse pier.
Arme sp3c werd 3 feedback deeltjes lang van vanalles beschuldigd.
Zelden zulke emoties gezien op fok!
Dat ligt dan weer aan je ogen hèquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaarne, jij bied je bij deze aan?
subtielquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij heeft sp3c wel erger meegemaakt.
Hij vond t allemaal wel meevallen zei hij toen.
Er is ook verder niet gescholden en er is ook niemand bedreigd.
Nee maar echt, heb je wel eens echt boze mensen meegemaakt op Fok?quote:
Je kan hem ook gewoon per ongeluk doodschieten. Zouden ze vaker moeten doen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:
je kan ook gewoon antwoord geven op de man zijn vraag
feedback is de andere kant opquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij vind dit een kwaliteitstopic?
NWS / AT5 reportage Bekeerlingendag 2013
Interessantquote:
Nee, nog nooit.quote:Op zondag 7 april 2013 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee maar echt, heb je wel eens echt boze mensen meegemaakt op Fok?
Het is hier wel eens veel erger geweest.
Wel eens erger?quote:Op zondag 7 april 2013 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee maar echt, heb je wel eens echt boze mensen meegemaakt op Fok?
Het is hier wel eens veel erger geweest.
Nou in NWS is het een tijd heel erg geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar ik kwam tot minder dan een jaar geleden vooral in TTK en MUZ.
Meh, jij was er duidelijk ook niet een paar jaar terug denk ik dan. Het is nu gewoon heel rustig in NWS.quote:Op zondag 7 april 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel eens erger?
Om de 2 maanden is het 10x erger. Maar dat komt door de moslims natuurlijk.
Dat heb ik allemaal gemist inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 21:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou in NWS is het een tijd heel erg geweest.
Vooral tijdens 11 September/Pim/Theo.
En ook veel users die elkaar echt serieus aan het bedreigen en constant aan het uitschelden waren. Nu valt het echt reuze mee allemaal.
Ik heb die 9/11 reeks en Fortuyn ook meegelezen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Meh, jij was er duidelijk ook niet een paar jaar terug denk ik dan. Het is nu gewoon heel rustig in NWS.
Zijn dat dan echt mensen die lijnrecht tegenover elkaar staan qua mening of is één kant gewoon aan het zieken?quote:Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb die 9/11 reeks en Fortuyn ook meegelezen.
Toen ging het pas hard tegen hard.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 7 april 2013 21:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou in NWS is het een tijd heel erg geweest.
Vooral tijdens 11 September/Pim/Theo.
En ook veel users die elkaar echt serieus aan het bedreigen en constant aan het uitschelden waren. Nu valt het echt reuze mee allemaal.
Geen idee, don't care.quote:Op zondag 7 april 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Begreep het verkeerd.
Waar zou SCH nu zijn?
En die VoorbijFok figuren?
Die nieuwe reclame is heel erg, dat ie een gore vijver ingaat om 2 euro uit te vissen.quote:
Ik blijf uit dat soort topics. Dat geruzie heb ik helemaal geen zin in.quote:Op zondag 7 april 2013 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Soms lijkt het op fok! inderdaad alsof de 3e WW elk moment uit kan breken.
Maar als iedereen zijn zegje heeft gedaan dan is alleen Jellereppe 30 euro lichter
en is de rest alles alweer vergeten
Ja ik zag het en dachtquote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die nieuwe reclame is heel erg, dat ie een gore vijver ingaat om 2 euro uit te vissen.
Want daar kan hij zo'n lekkere chickenburger van halen.
Maar is ook beter met zulke enorme tetters.quote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf uit dat soort topics. Dat geruzie heb ik helemaal geen zin in.
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf uit dat soort topics. Dat geruzie heb ik helemaal geen zin in.
OK potje ruzie met jou kan welquote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar is ook beter met zulke enorme tetters.
volgens mij zit hij nog steeds op dat alternatieve VBL forum als SCH maar het lijkt me dat hij allang weer terug is op fok!quote:Op zondag 7 april 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Begreep het verkeerd.
Waar zou SCH nu zijn?
En die VoorbijFok figuren?
Die seksistische versierpogingen in zijn andere reclames waren toppers zeker?quote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die nieuwe reclame is heel erg, dat ie een gore vijver ingaat om 2 euro uit te vissen.
Want daar kan hij zo'n lekkere chickenburger van halen.
Ik ben een kloon van voetbalmanager1 uiteraardquote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zit hij nog steeds op dat alternatieve VBL forum als SCH maar het lijkt me dat hij allang weer terug is op fok!
persoonlijk verdenk ik KoosVogels er stiekem van dat hij SCH is maar dat valt niet hard te maken en eigenlijk kan het me ook niet zoveel schelen want iedereen is hier geloof ik een kloon van een kloon tegenwoordig
Ik heb er nog geen nodig gehadquote:
Vond je niet leuk he.quote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Tem het volgende:
Ja, maar die kent iedereen nu wel Corrie Veerkamp
prima redenenquote:
Ha, nu snap ik je bigger on the inside pasquote:
Ik heb er ooit wel eentje gehad maar was teveel gedoe allemaal met inloggen en shit.quote:
En dan kan je ook niet meer met topics van 7 jaar oud slijmen waarin je als mod voorgedragen werdquote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
prima redenen
ik ben er nooit mee begonnen omdat ik bang ben dat ik mezelf in een dronken bui toch wel ga verraden ... of erger nog dat ik met het verkeerde account dingen ga proberen te modden
Kwartje valt wel meer wat later bij mensen, en ik dacht nog wel dat ie heel duidelijk wasquote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ha, nu snap ik je bigger on the inside pas
Hehe,quote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
persoonlijk verdenk ik KoosVogels er stiekem van dat hij SCH is
quote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kwartje valt wel meer wat later bij mensen, en ik dacht nog wel dat ie heel duidelijk was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
specularium vroeg wanneer ik mod werdquote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan kan je ook niet meer met topics van 7 jaar oud slijmen waarin je als mod voorgedragen werd
Ik kan me er iets bij voorstellen als je één of andere genante kwaal wil bespreken ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel van een kloon niet.
hij vroeg het in dit topic, dan ga ik niet moeilijk zitten doem met dm's neequote:
Nee, m'n oude accounts hebben allemaal permbans omdat ik niet zo lief was.quote:
wel allebei homoquote:
Zou ik sowieso niet hier bespreken ook niet met een kloon.quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen als je één of andere genante kwaal wil bespreken ofzo
Anale ongemakken in SEX.quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen als je één of andere genante kwaal wil bespreken ofzo
quote:
Maar nu ben je ouder en wijzer en blauwerquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, m'n oude accounts hebben allemaal permbans omdat ik niet zo lief was.
Er is niks mis met zelfverheerlijkingquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij vroeg het in dit topic, dan ga ik niet moeilijk zitten doem met dm's nee
Nee ik ook niet, maar ik vermoed het van anderen weleensquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik sowieso niet hier bespreken ook niet met een kloon.
Ouder wel, de rest niet zozeer.quote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar nu ben je ouder en wijzer en blauwer
ik vind het zelfs leuk om te doenquote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is niks mis met zelfverheerlijking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |