Mijn beeld is vaker en dan zal de rest dat ook wel hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen in het weekend en soms 1 glas door de week.
Ach er zijn wel meer verkeerde beelden van mij hierquote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Mijn beeld is vaker en dan zal de rest dat ook wel hebben.
Dus dan gaat het vanzelf mis.
Vergeet de sherry nietquote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Corrie klapt er elke dag 32 flessen door met haar enorme tetters.
Kijk dat zijn al 2! verkeerde beelden in 1 post.quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Corrie klapt er elke dag 32 flessen door met haar enorme tetters.
alleen maar.quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer verkeerde beelden van mij hier
quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer verkeerde beelden van mij hier
Je koestert die beelden stiekem met je ingebeelde grote tettenquote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut doe ik het weerEn meteen word ik er op afgerekend.
Ja ik droom ervan ze te hebben, maar helaasquote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je koestert die beelden stiekem met je ingebeelde grote tetten
Nee joh, gaat alleen maar hangenquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik droom ervan ze te hebben, maar helaas
Zulke dromen heb ik ook weleensquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik droom ervan ze te hebben, maar helaas
Bier drinkenquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, ietsjes meer zou niet gek zijn.
Denk niet dat dat nog gaat helpen, als het al waar is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bier drinken![]()
(geen idee, maar heb ik weleens gelezen)
Gaan je tetters daarvan groeien?quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bier drinken![]()
(geen idee, maar heb ik weleens gelezen)
Ach dan maar tevreden zijn met wat we hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat dat nog gaat helpen, als het al waar is.
Heb ik ooit eens gelezen, maar ik weet niet of het serieus wasquote:
Ja daar heb ik niks aan. Ik ben niet tevredenquote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach dan maar tevreden zijn met wat we hebben
pushups, kipfiletsquote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niks aan. Ik ben niet tevreden
Ja, maar helaas de rest ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |