Van drop?quote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar helaas de rest ook.
Van drop gaan je tetten exclusief groeien, maar dat geld dus ook voor mannen
Ik snap die Van Haren reclame niet.quote:Op zondag 7 april 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
Die reclame van 'Aan Tafel'.
Dat moet echt verboden worden.
Nee je leek me niet iemand die er serieus om wakkerligt,maar ja ik kan me vergissenquote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat maar een beetje te klieren hoorHet interesseert me niet.
Er gaat nu niet direct een belletje rinkelen eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap die Van Haren reclame niet.
Sowieso als iemand je alleen maar wil vanwege je tetten dan kan hij opzouten.quote:Op zondag 7 april 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee je leek me niet iemand die er serieus om wakkerligt,maar ja ik kan me vergissen
Van die wijven met veel te lelijke schoenen die een dak oprennen en er allemaal troep vanaf gooien.quote:Op zondag 7 april 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Er gaat nu niet direct een belletje rinkelen eigenlijk.
En dan is ie kalend en heeft ie een bierbuikquote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso als iemand je alleen maar wil vanwege je tetten dan kan hij opzouten.
Speelt Matthijs daarin?quote:Op zondag 7 april 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
Die reclame van 'Aan Tafel'.
Dat moet echt verboden worden.
Oh god nu weet ik waarom ik laatst drop kreeg van iemandquote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Inderdaad, zit boordevol oestrogenen
Kwestie van smaak, niet alle mannen hoeven enorme tetters in hun huis.quote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso als iemand je alleen maar wil vanwege je tetten dan kan hij opzouten.
Zelfde belediging als voortdurend pepermuntjes aangeboden krijgenquote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god nu weet ik waarom ik laatst drop kreeg van iemand
Ik bedoel: als iemand alleen maar DAAR naar kijkt. En natuurlijk, smaken verschillen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, niet alle mannen hoeven enorme tetters in hun huis.
Hou Voorschrift er eens buiten jaquote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, niet alle mannen hoeven enorme tetters in hun huis.
Ik had begrepen dat VS meer een billenboy is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou Voorschrift er eens buiten ja
Als ik een man was, zou ik denk ik ook op billen vallen bij een vrouw. Niet op tetten. Bij mannen let ik er niet eens op eigenlijk. Op de billen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat VS meer een billenboy is.
Ik geloof niet in billen of borstenman.quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou ik denk ik ook op billen vallen bij een vrouw. Niet op tetten. Bij mannen let ik er niet eens op eigenlijk. Op de billen.
Bij mannen let ik altijd op de ogen...saai eigenlijkquote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou ik denk ik ook op billen vallen bij een vrouw. Niet op tetten. Bij mannen let ik er niet eens op eigenlijk. Op de billen.
Er is wel meestal een voorkeur, waar je op let. Billen of borsten (denk ik, maar ik ben geen man).quote:Op zondag 7 april 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geloof niet in billen of borstenman.
Je kijkt naar alles.
Ik weet niet echt waar ik op let. Gewoon: oh die is leuk. Klinkt stom. Maar dat is het eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 april 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mannen let ik altijd op de ogen...saai eigenlijk
Zal die eens opzoeken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van die wijven met veel te lelijke schoenen die een dak oprennen en er allemaal troep vanaf gooien.
En dat is het dan.
Hoezo saai?quote:Op zondag 7 april 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mannen let ik altijd op de ogen...saai eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |