prima redenenquote:
Ha, nu snap ik je bigger on the inside pasquote:
Ik heb er ooit wel eentje gehad maar was teveel gedoe allemaal met inloggen en shit.quote:
En dan kan je ook niet meer met topics van 7 jaar oud slijmen waarin je als mod voorgedragen werdquote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
prima redenen
ik ben er nooit mee begonnen omdat ik bang ben dat ik mezelf in een dronken bui toch wel ga verraden ... of erger nog dat ik met het verkeerde account dingen ga proberen te modden
Kwartje valt wel meer wat later bij mensen, en ik dacht nog wel dat ie heel duidelijk wasquote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ha, nu snap ik je bigger on the inside pas
Hehe,quote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
persoonlijk verdenk ik KoosVogels er stiekem van dat hij SCH is
quote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kwartje valt wel meer wat later bij mensen, en ik dacht nog wel dat ie heel duidelijk was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
specularium vroeg wanneer ik mod werdquote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan kan je ook niet meer met topics van 7 jaar oud slijmen waarin je als mod voorgedragen werd
Ik kan me er iets bij voorstellen als je één of andere genante kwaal wil bespreken ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel van een kloon niet.
hij vroeg het in dit topic, dan ga ik niet moeilijk zitten doem met dm's neequote:
Nee, m'n oude accounts hebben allemaal permbans omdat ik niet zo lief was.quote:
wel allebei homoquote:
Zou ik sowieso niet hier bespreken ook niet met een kloon.quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen als je één of andere genante kwaal wil bespreken ofzo
Anale ongemakken in SEX.quote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen als je één of andere genante kwaal wil bespreken ofzo
quote:
Maar nu ben je ouder en wijzer en blauwerquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, m'n oude accounts hebben allemaal permbans omdat ik niet zo lief was.
Er is niks mis met zelfverheerlijkingquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij vroeg het in dit topic, dan ga ik niet moeilijk zitten doem met dm's nee
Nee ik ook niet, maar ik vermoed het van anderen weleensquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik sowieso niet hier bespreken ook niet met een kloon.
Ouder wel, de rest niet zozeer.quote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar nu ben je ouder en wijzer en blauwer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |