Neeee niet weer!quote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
Kan sp3c deze TT even wijzigen in Corrie en haar enorme tetters?
Alsjeblief Jellequote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Jellereppe het volgende:
Lekker. Doe mij er ook maar een, Karina?
Haha. Ik heb eigenlijk liever een perenijsje maar dit plaatje was leuker.quote:Op zondag 7 april 2013 19:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dank U. Het zal mij vast goed smaken.
Dan kopen we toch ook gewoon een pak perenijsjes. Alstublieft.quote:Op zondag 7 april 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha. Ik heb eigenlijk liever een perenijsje maar dit plaatje was leuker.
Hij doet het niet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan kopen we toch ook gewoon een pak perenijsjes. Alstublieft.
[ afbeelding ]
Tja wat zal ik daar eens op zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog 8 raketjes.
Maar eigenlijk is alleen het roze puntje lekker.
Ik kom eraanquote:
Sneaky je Mac showen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan kopen we toch ook gewoon een pak perenijsjes. Alstublieft.
[ afbeelding ]
Gebeurt ook.quote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
Ik had jullie eigenlijk wel verwacht als een TV SC
Geef de rest maar aan mij? Ik los dat probleem wel op voor je.quote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog 8 raketjes.
Maar eigenlijk is alleen het roze puntje lekker.
Daar verhuis ik straks naartoequote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
Ik had jullie eigenlijk wel verwacht als een TV SC
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is gewoon een erg goed topic!
Na 21:00 gaan we los.
Ik had het over die persoon.quote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nope, gewoon van het internet geplukt.
Ja maar dan met hysterische kandidatenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
En misschien een glas wijn danNiet teveel vanavond.
Dit is van het laatste seizoen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Southpark is wel leuk, maar volgens mij heb ik alle afleveringen nu wel 3x gezien.
Je kunt de eerste 4 afleveringen al naar binnen halen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
vanmiddag Hannibal opgezet, maar ik denk niet dat ik het ga volgen. Sowieso volg ik al te veel. Vikings leek me ook wel goed, die ga ik wel downloaden
OK ik las in het topic dat het wel de moeite waard is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je kunt de eerste 4 afleveringen al naar binnen halen.
Mwah, series volgen is leuk, dus ik snap je wel.quote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
OK ik las in het topic dat het wel de moeite waard is. Ik moet een hobby zoeken, ik kijk alleen maar tv lijkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |