Hoeft hij niet te zeggen, daar wil ik je wel een antwoord op geven. Gezien zijn posthistorie juicht hij dit toe. Die smiley is bedoeld om dat niet met directe woorden te bevestigen, maar dat is wel zijn strekking met dit topic.quote:Op zondag 7 april 2013 16:55 schreef De_Guidance het volgende:
Wat vind je hiervan TS? Waarom die lachende smiley?
Even gequote voor het nageslacht. Ik verwijs je gelijk door naar stormfront, TS.quote:Op zondag 7 april 2013 16:40 schreef Woestijnvos het volgende:
Het is vrijwel zeker dat de brand gisterochtend in een moskee in Enkhuizen is aangestoken. Dat zei een woordvoerder van de politie vanmiddag. Hoe de brandstichting is uitgevoerd, wilde de politie niet bekendmaken. Ook is nog niet duidelijk in welke hoek de daders moeten worden gezocht.
De brand ontstond rond 05.30 uur in het voormalige schoolgebouw aan de Tureluurshof. De brandweer was snel ter plaatse en kon het vuur blussen. Volgens de politiewoordvoerder heeft het gebedshuis veel rook- en roetschade opgelopen.
In 2011 was de moskee ook al doelwit van brandstichting. Toen werd brandend materiaal over het hek gegooid.
De moskee aan het Tureluurshof is van de Islamitische Stichting Nederland. Het moskeebestuur had vorig jaar plannen om te verhuizen naar een grotere leegstaande school in Enkhuizen aan de Reigerweg. Dit gebouw werd echter in juli vorig jaar verwoest door een grote brand die vermoedelijk was aangestoken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)brand-gestoken.dhtml
Wel laf dat hij niet voor zijn mening durft uit te komen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoeft hij niet te zeggen, daar wil ik je wel een antwoord op geven. Gezien zijn posthistorie juicht hij dit toe. Die smiley is bedoeld om dat niet met directe woorden te bevestigen, maar dat is wel zijn strekking met dit topic.
Dat is het karakter van een PVV'er. Ze durven meestal niet eens toe te geven op wat voor partij ze stemmen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel laf dat hij niet voor zijn mening durft uit te komen.
Ik denk dat hij echt een mietje is die zijn broek volpoept als hij een allochtoon ziet IRL.
Dat komt omdat men dan opeens raar naar ze opkijkt, alleen maar vanwege hun stem. Ik zou zelf nooit op de pvv stemmen, maar dat is wel een feit. Je wordt geterroriseerd en meteen bestempeld als een racist.quote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is het karakter van een PVV'er. Ze durven meestal niet eens toe te geven op wat voor partij ze stemmen.
Goedpraten dus.quote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik sta het niet toe te juichen, want het is verloren geld, maar mij zie je dus echt geen traan laten. We hebben al genoeg moskeeën in Nederland en ik zie ook niet in wat de bijdrage is van een moskee.
Hoezo? Je kunt je toch verdedigen met woorden. Als ze leren om te discussiëren hoeven ze nergens voor bang te zijn, maar de meeste zijn dat laatste niet echt machtig.quote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat komt omdat men dan opeens raar naar ze opkijkt, alleen maar vanwege hun stem. Ik zou zelf nooit op de pvv stemmen, maar dat is wel een feit. Je wordt geterroriseerd en meteen bestempeld als een racist.
?quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goedpraten dus.
Erg zieke reactie waarmee je je goed laat kennen.
Ik heb niks tegen moslims.quote:Leuk voor de Koerden die je zogenaamd steunt. Die zijn ook 99 van de 100 keer moslim.
Nee, dan zou ik het verschrikkelijk vinden dat er iemand is dood gegaan. Gelukkig is er niemand dood gegaan.quote:
Nee, dan zou ik het verschrikkelijk vinden dat dat gebeurd zou zijn en wenste ik de dader hetzelfde toe. Gelukkig is dat niet gebeurd.quote:En als er iemand levend in was verbrand vond je het alleen naar vanwege het geld?
Jij denkt dat je met straat Marokkanen kan discussiëren?quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt je toch verdedigen met woorden. Als ze leren om te discussiëren hoeven ze nergens voor bang te zijn, maar de meeste zijn dat laatste niet echt machtig.
Nogmaals, ik beschrijf het nadeel dat werkelijk heeft plaatsgevonden. Dat is namelijk geldverlies. Begrijpend lezen enzo, maar ja.quote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi, plaats dan ook niet zo'n debiele reactie.
In brand steken is altijd heel link. Er willen wel eens mensen levend geroosterd worden enzo.
Dat valt ook wel mee in verhouding met de hoeveelheid synagoges en kerken die wij hier hebben in Nederland. Maar hey, aangezien we toch meer dan genoeg kerken bezitten in Nederland, vrijwel ieder dorp in Nederland heeft er tenminste één, zou je ook niet zitten met een brandstichting bij een kerk?quote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik sta het niet toe te juichen, want het is verloren geld, maar mij zie je dus echt geen traan laten. We hebben al genoeg moskeeën in Nederland en ik zie ook niet in wat de bijdrage is van een moskee.
Lees je post eens opnieuw.quote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nogmaals, ik beschrijf het nadeel dat werkelijk heeft plaatsgevonden. Dat is namelijk geldverlies. Begrijpend lezen enzo, maar ja.
Wie heeft het over straat Marokkanen? Ik heb het over het feit dat die PVV'ers er niet voor durven uit komen. Tegen weinig mensen. Veelal ook niet op school of met vrienden die er een andere denkwijze op na houden. Dat is een stukje lafheid die ze bezitten, omdat ze alleen maar kunnen strooien met one-liners. Wilders mag een intelligente man zijn, zijn achterban huisvest veel mensen die het IQ hebben van een goudvis.quote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij denkt dat je met straat Marokkanen kan discussiëren?
Dat zou ik inderdaad niet doen.quote:Dat valt ook wel mee in verhouding met de hoeveelheid synagoges en kerken die wij hier hebben in Nederland. Maar hey, aangezien we toch meer dan genoeg kerken bezitten in Nederland, vrijwel ieder dorp in Nederland heeft er tenminste één, zou je ook niet zitten met een brandstichting bij een kerk?
Scholen ->>> Onderwijs -->> Heel belangrijk imho.quote:Of aangezien we meer dan genoeg scholen hebben in Nederland, vind je het ook niet erg als er een school afbrandt door brandstichting?
Wel waar. Ik heb het duidelijk erover dat ik geen traan zou laten als een moskee wordt afgebrand, ik snap dus niet hoe jij meteen dode mensen erbij haalt e.d. Maar dat boeit ook niet meer.quote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees je post eens opnieuw.
Het is helemaal niet gek dat ik het zo interpreteer.
Mensen durven niet voor hun PVV-keuze uit te komen, omdat zij dan massaal worden gezien als racist en als zij dichtbij moslims wonen, worden zij ook nog eens geterroriseerd. Dat is geen lafheid, maar voorzorg. Als men elkaar respecteerde ongeacht stemkeuze, zouden de PVV'ers er ook voor uitkomen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wie heeft het over straat Marokkanen? Ik heb het over het feit dat die PVV'ers er niet voor durven uit komen. Tegen weinig mensen. Veelal ook niet op school of met vrienden die er een andere denkwijze op na houden. Dat is een stukje lafheid die ze bezitten, omdat ze alleen maar kunnen strooien met one-liners. Wilders mag een intelligente man zijn, zijn achterban huisvest veel mensen die het IQ hebben van een goudvis.
Hou er wel rekening mee: wie er openlijk voor uitkomt PVV te stemmen, pleegt sociale zelfmoord. Het om die reden voor je houden dat je op die partij stemt kan je laf noemen, maar gelet op de gevolgen van het uit de kast komen als PVV stemmer lijkt me dat niet de juiste aanduiding.quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wie heeft het over straat Marokkanen? Ik heb het over het feit dat die PVV'ers er niet voor durven uit komen. Tegen weinig mensen. Veelal ook niet op school of met vrienden die er een andere denkwijze op na houden. Dat is een stukje lafheid die ze bezitten, omdat ze alleen maar kunnen strooien met one-liners. Wilders mag een intelligente man zijn, zijn achterban huisvest veel mensen die het IQ hebben van een goudvis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |