Dat ligt dan weer aan je ogen hèquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaarne, jij bied je bij deze aan?
subtielquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij heeft sp3c wel erger meegemaakt.
Hij vond t allemaal wel meevallen zei hij toen.
Er is ook verder niet gescholden en er is ook niemand bedreigd.
Nee maar echt, heb je wel eens echt boze mensen meegemaakt op Fok?quote:
Je kan hem ook gewoon per ongeluk doodschieten. Zouden ze vaker moeten doen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:
je kan ook gewoon antwoord geven op de man zijn vraag
feedback is de andere kant opquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij vind dit een kwaliteitstopic?
NWS / AT5 reportage Bekeerlingendag 2013
Interessantquote:
Nee, nog nooit.quote:Op zondag 7 april 2013 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee maar echt, heb je wel eens echt boze mensen meegemaakt op Fok?
Het is hier wel eens veel erger geweest.
Wel eens erger?quote:Op zondag 7 april 2013 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee maar echt, heb je wel eens echt boze mensen meegemaakt op Fok?
Het is hier wel eens veel erger geweest.
Nou in NWS is het een tijd heel erg geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar ik kwam tot minder dan een jaar geleden vooral in TTK en MUZ.
Meh, jij was er duidelijk ook niet een paar jaar terug denk ik dan. Het is nu gewoon heel rustig in NWS.quote:Op zondag 7 april 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel eens erger?
Om de 2 maanden is het 10x erger. Maar dat komt door de moslims natuurlijk.
Dat heb ik allemaal gemist inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 21:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou in NWS is het een tijd heel erg geweest.
Vooral tijdens 11 September/Pim/Theo.
En ook veel users die elkaar echt serieus aan het bedreigen en constant aan het uitschelden waren. Nu valt het echt reuze mee allemaal.
Ik heb die 9/11 reeks en Fortuyn ook meegelezen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Meh, jij was er duidelijk ook niet een paar jaar terug denk ik dan. Het is nu gewoon heel rustig in NWS.
Zijn dat dan echt mensen die lijnrecht tegenover elkaar staan qua mening of is één kant gewoon aan het zieken?quote:Op zondag 7 april 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb die 9/11 reeks en Fortuyn ook meegelezen.
Toen ging het pas hard tegen hard.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 7 april 2013 21:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou in NWS is het een tijd heel erg geweest.
Vooral tijdens 11 September/Pim/Theo.
En ook veel users die elkaar echt serieus aan het bedreigen en constant aan het uitschelden waren. Nu valt het echt reuze mee allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |