Mijn tips opgevolgd?quote:Op zondag 7 april 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
ATV'tje?
Nee het was gezellig, vandaar.
Oh wachtNee ik zat wel aan de wijn.
Uitgaan in Rotterdam is wel leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kroeg bij centraal in de buurt en daarna chinezen in de witte de wit
oja, maar ik wordt een oude lul. Het is 2 maanden geleden dat ik een kroeg binnen ben geweest zonder capuccino te hebben besteld. Alleen maar restaurants en theaters van binnen gezien laatste tijd.quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uitgaan in Rotterdam is wel leuk.
Maar ook aardig wat ongure types, maar dat heb je altijd helaas.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef OProg het volgende:
Hero gaat nu de eliminatieronde in.
Geëlimineerd worden, dichter kan hij niet in de buurt van de carrière van Pim Fortuijn komen.
Wat een linkse hobbies.quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen maar restaurants en theaters van binnen gezien laatste tijd.
Die dronken tor leeft van wachtgeld en dan vindt 'ie dat 'ie op deze manier nog moet bijsnabbelen?quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef OProg het volgende:
Hero gaat nu de eliminatieronde in.
Geëlimineerd worden, dichter kan hij niet in de buurt van de carrière van Pim Fortuijn komen.
Ja, schuldig. En die laatste ook nogeens vaak voor mijn werk.quote:
Ga je wel eens naar het nieuwe Lantaren Venster?quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
oja, maar ik wordt een oude lul. Het is 2 maanden geleden dat ik een kroeg binnen ben geweest zonder capuccino te hebben besteld. Alleen maar restaurants en theaters van binnen gezien laatste tijd.
Zijn eigen beweging bestaat toch nog?quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die dronken tor leeft van wachtgeld en dan vindt 'ie dat 'ie op deze manier nog moet bijsnabbelen?
Ik zou me ook nergens voor schamen als ik bij kon schnabbelen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die dronken tor leeft van wachtgeld en dan vindt 'ie dat 'ie op deze manier nog moet bijsnabbelen?
Dat pannekoekenhuisquote:Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn eigen beweging bestaat toch nog?
Niet meer zoveel drinken de volgende keer.quote:Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in een kroeg ben geweestIk word saai.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer zoveel drinken de volgende keer.
Ben ik 1x geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar het nieuwe Lantaren Venster?
Altijd een mooi uitzicht op de Maas daar.
Maar zo interpreteer ik het wel.quote:
Ja ik sta hier te boek als een zuiplap wat ik helemaal niet benquote:Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar zo interpreteer ik het wel.
Elke dag aan de wijn. Dan krijg je de naam vanzelf wel.quote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik sta hier te boek als een zuiplap wat ik helemaal niet ben
Alleen in het weekend en soms 1 glas door de week.quote:Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Elke dag aan de wijn. Dan krijg je de naam vanzelf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |