Boven of onder?quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Tja ik ga toch echt niet wel of niet mijn kapsel veranderen omdat iemand anders het wel of niet leuk vindt.
FOK! als referentiekader is nooit zo handig.quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De reacties waren overduidelijk hier:
GC / Wat vinden jongens van meisjes met kort haar?
Gekeken, ik geloof niet dat dit iets voor mij is.quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk vaak bij Suicidegirls, maar daar zitten ze wel.
Ik hou wel van tattoos.quote:Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Gekeken, ik geloof niet dat dit iets voor mij is.
Ik dus totaal niet.quote:
Qua irritatie kun je beter Caroline kijken, die is net even minder erg.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg dat ik bananasplit op heb staan?
En voor wie moet ik zo kiezen, Caroline Tensen of Linda de Mol?
Idem.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Uccie het volgende:
Wegmisbruikers... zapt even naar SBS....oh reclame
Ik vind dat alledrie werkelijk tenenkrommend.quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg dat ik bananasplit op heb staan?
En voor wie moet ik zo kiezen, Caroline Tensen of Linda de Mol?
Linda de Mol vind ik echt vreselijk, en ik weet eigenlijk niet eens waaromquote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind dat alledrie werkelijk tenenkrommend.
Een tegen honderd en Miljoenenjacht vind ik wel kijkbaar. Maar Tensen is wel walgelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind dat alledrie werkelijk tenenkrommend.
Ik zie hem.quote:Op zondag 7 april 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Zometeen de boze Ali in Wegmisbruikers,.
Er zijn geen mods maar iedereen gedraagt zich ook. Curieus!quote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn al uren geen NWS-mods op fok!
Denken dat ze beter nuttige dingen enzo kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |