Duh.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Sophie1603 het volgende:
of ligt dat allemaal aan persoonlijke smaak?
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Sophie1603 het volgende:
Ik vroeg me af, maakt het eigenlijk uit voor jongens hoe lang een meisje haar haar is.
Daar was ik gewoon benieuwd naar. Wat vinden jongens in het algemeen van meisjes met kort haar, of ligt dat allemaal aan persoonlijke smaak?
En terecht.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef Jellereppe het volgende:
Kan mooi zijn, maar meestal geven jongens naar mijn idee de voorkeur aan meiden met lang haar.
Ditquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Seam het volgende:
Sommige vrouwen staat kort haar wel, desalniettemin staat lang haar altijd beter!
Eens. Ik vind kort haar bij meiden ook maar weinig aan, maar TS moet zelf weten wat ze met d'r haar doet. Als ze het mooi vindt, dan moet ze het doen. Ben zelf maar een dame tegen het lijf gelopen, waarbij ik kort haar prachtig bij vond passen.quote:
Eens met deze manquote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef LompeHork het volgende:
maar over het algemeen hou ik absoluut niet van korte, pittige en vooral "lekker gekke" kapsels.
Klopt.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat Emma Watson retegeil is, met lang haar ziet ze er veel leuker uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |