al is een serie verhoudingsgewijs geen vetpot. Geloof dat Rob Lowe een tijdje terug klaagde dat HBO hem wilde hebben voor een serie maar dat ie daar 'maar' 50.000 dollar voor zou krijgen, een schijntje volgens hem met het aantal uren dat je eraan kwijt bent. En hij is een redelijk bekende naam...quote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tijdens een echtscheiding moet je blut met een korreltje zout nemen....
je hoort t 'm zeggen als je het leest iddquote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef Khaleesi het volgende:
Dit is echt zo'n supergave quote/TT in combinatie met de trailers.
In friends begonnen ze ergens rond de $20.000 per aflevering... en ze eindigden met ongeveer $1.000.0000 per aflevering...quote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
al is een serie verhoudingsgewijs geen vetpot. Geloof dat Rob Lowe een tijdje terug klaagde dat HBO hem wilde hebben voor een serie maar dat ie daar 'maar' 50.000 dollar voor zou krijgen, een schijntje volgens hem met het aantal uren dat je eraan kwijt bent. En hij is een redelijk bekende naam...
Het is alleen pas echt cashen als een serie vernieuwd wordt terwijl je contract afloopt en je ook nog onmisbaar bent. Is er ergens een site waar salarissen van serie acteurs te vinden zijn, of iig een indicatie?
dat is ook op een open net waar veel meer geadverteerd wordt. En daar was die situatie van pas dat het een enorme hit was en de contracten afliepen. Dan kunnen ze eisen wat ze willen natuurlijk, net als met Charlie Sheenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
In friends begonnen ze ergens rond de $20.000 per aflevering... en ze eindigden met ongeveer $1.000.0000 per aflevering...
Per persoon
toen Sansa nog bijna verkracht werd door een menigte maar the hound haar nipt kwam redden...quote:Op donderdag 4 april 2013 15:58 schreef MPC60 het volgende:
Ik zit zo de op te bekijken maar ik kan mij helemaal niet voor de geest halen dat joffrey een drol naar zn hoofd gesmeten kreeg.
Ik vond dat wel tof.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef Khaleesi het volgende:
Op 2:00min.
Dat shot dat ze die priester aan stukken scheuren is echt triest...
Had niet gehoeven...
Je giechelde?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:12 schreef Schalks. het volgende:
Ik giechelde wel een beetje toen dat gebeurde.
Eerst volgende keer dat je dat doet en publique, en ik ben in de buurt, roep ik de hele massa bijeen om jou ook uit elkaar te rukken....quote:
Jeetje, bedankt voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eerst volgende keer dat je dat doet en publique, en ik ben in de buurt, roep ik de hele massa bijeen om jou ook uit elkaar te rukken....
In het boek werd het nog even uitgebreid beschreven, dus ik vond het nog wel meevallen in de seriequote:Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef Khaleesi het volgende:
Op 2:00min.
Dat shot dat ze die priester aan stukken scheuren is echt triest...
Had niet gehoeven...
Ik vond het ook wel grappig, alleen op een horror-achtige manier (zoals Khaleesi ook al aangeeft).quote:Op donderdag 4 april 2013 17:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eerst volgende keer dat je dat doet en publique, en ik ben in de buurt, roep ik de hele massa bijeen om jou ook uit elkaar te rukken....
Zolang je niet giechelt, is het ok.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel grappig, alleen op een horror-achtige manier (zoals Khaleesi ook al aangeeft).
Ned Stark would disagreequote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef VeX- het volgende:
Het lijkt wel een Stark. Die hebben ook altijd toevallig al het geluk van de wereld. [ afbeelding ]
Klaar met zeiken?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef VeX- het volgende:
Net de aflevering gezien.
Was ik eindelijk blij dat we van die jankbek van een Samwell Tarley af waren eind vorig seizoen, blijkt hij doodleuk gewoon te leven. Ik dacht dat die Whitewalkers zo gevaarlijk en gevreesd waren, maar er loopt een legertje langs Sam en hij ontkomt zogenaamd.FUCKING HELL.
Hopelijk gaat hij alsnog snel dood.
Ik vind het een beetje absurd hoe makkelijk Mance Raider Jon Snow accepteert op grond van dat praatje. Had hem gewoon af moeten maken. Had gelukkig niet het idee dat ik steeds Julius Caesar hoorde praten.
Ser Davos blijft een toffe gast. Het is jammer dat die gestoorde Melissandre de boel tussen hem en Stannis opfokt, want hij is de beste en trouwste man die hij heeft. Hij is te goed voor Stannis.
Dat gesprek tussen Tyrion en Tywin was bruut. Ik wist wel dat Tywin koud was, maar dat hij Tyrion zo erg haat had ik niet achter hem gezocht. Ik had juist verwacht dat hij Tyrion krediet zou geven over hoe goed hij de oorlog heeft geleid. Het kwam ook nergens vandaan (ja, misschien Tyrions hoogmoedigheid maar toch).
Ik vond dat stukje tussen Joffrey, Margery, Loras en Cersei een beetje onduidelijk geregisseerd. Bleek niet goed wat we daar uit moesten krijgen. Een Joffrey die een wit voetje probeert te halen bij anderen is ook een beetje apart om te zien.
Ik begin steeds meer een hekel aan die hypocriete Daenerys te krijgen. Altijd maar zeuren over dat ze recht heeft op alles en doen alsof ze moeder Teresa is terwijl ze ook gewoon bloed aan haar handen heeft. Slaven gebruiken is haar ook niet vies. En nu krijgt ze ook Barristan Selmy in de schoot geworpen. Het lijkt wel een Stark. Die hebben ook altijd toevallig al het geluk van de wereld. [ afbeelding ]
Meeste kon ik me ook wel in vinden hoor. Beetje kritisch zijn mag wel, ik vond het (ook) geen top eerste aflevering.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Klaar met zeiken?Overigens heb je wel gelijk, maar je mag wel wat positiever zijn.
Hoe kun je nou posten in dit topic als je nog maar bij seizoen 1 bent???quote:Op donderdag 4 april 2013 21:36 schreef fonkeymonkey het volgende:
Ik ben sinds gister aan de serie begonnen , nu bij S01E06
MAAR GODNONDEJU
hoe kan ik nou normaal kijken naar deze serie met al dat bloot![]()
nee maar serieus![]()
Vette serie!
Ik wou het gewoon even laten weten dat er een nieuwe fan bij isquote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoe kun je nou posten in dit topic als je nog maar bij seizoen 1 bent???Spoilers everywhere!!
IEDEREEN GAAT DOOD.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Ik wou het gewoon even laten weten dat er een nieuwe fan bij is![]()
ga ook niets lezen hier
en nee ik ga hierna ook niet meer terugkijken tot ik up 2 date ben en mee kan praten hahaha
tot over 2 dagen
Eens even terugkijken wie deze manticores in zijn kooitje had ^^quote:A Game of Thrones
In the Eastern Market of Vaes Dothrak Dany sees manticores in silver cages.
Wat?quote:
Wat?!?quote:Het lijkt wel een Stark. Die hebben ook altijd toevallig al het geluk van de wereld.
Dat is ook alleen maar omdat er geen hert in die bal past.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:05 schreef Khaleesi het volgende:
Mooi "toevalligheidje":
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:10 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat er geen hert in die bal past.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef VeX- het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel aan die hypocriete Daenerys te krijgen. Altijd maar zeuren over dat ze recht heeft op alles en doen alsof ze moeder Teresa is terwijl ze ook gewoon bloed aan haar handen heeft. Slaven gebruiken is haar ook niet vies. En nu krijgt ze ook Barristan Selmy in de schoot geworpen. Het lijkt wel een Stark. Die hebben ook altijd toevallig al het geluk van de wereld. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef Tanin het volgende:
Daenerys heeft er ook gewoon recht op.
Niet dat ik het eens ben met het systeem, maar volgens het systeem heeft ze er gewoon recht op. Hoewel het zeker niet mijn favoriete karakter is.
You're the king?! I didn't vote for you!
Help! Help! I'm being repressed!
Danyquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef Tanin het volgende:
Daenerys heeft er ook gewoon recht op.
Niet dat ik het eens ben met het systeem, maar volgens het systeem heeft ze er gewoon recht op. Hoewel het zeker niet mijn favoriete karakter is.
You're the king?! I didn't vote for you!
Help! Help! I'm being repressed!
Sean Bean gaat altijd doodquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Vind het nog wel steeds jammer dat Eddard Stark is doodgegaanvind Sean Bean altijd zo'n geweldige acteur.
Stannis sowieso ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Danydie is ook maar afstamnmeling van een stel veroveraars hoor.
Stannis is natuurlijk de enige echte en rechtmatige koning
Weet ikquote:
Ik kijk geen trailers, wil zo veel mogelijk in het donker gelaten wordenquote:
Dat is voor iedereen wel beter inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk geen trailers, wil zo veel mogelijk in het donker gelaten worden
Flikkerquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen wel beter inderdaad.
Ik vond Stannis echt zo'n lulletje de laatste afleveringquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef MAHL het volgende:
Poll: Wie op de Iron Throne?
• Joffrey/de Lannisters
• Robb/de Starks
• Stannis/de Baratheons
• Balon/de Greyjoys
• Daenerys/de Targaryens
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Stannis
Open doel man, open doel. Ik moest welquote:
Ik zie Tyrion nog wel op de troon belanden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef MAHL het volgende:
• Joffrey/de Lannisters
• Robb/de Starks
• Stannis/de Baratheons
• Balon/de Greyjoys
• Daenerys/de Targaryens
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Stannis
Dat zou helemaal tof zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zie Tyrion nog wel op de troon belanden.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef Franknfurter het volgende:
Tyrion op de troon en Hodor als Hand of the King
Daenerys heeft er recht op, maar ik zie liever Peter Baelish of Tyrion, of zelfs de Starks op de troon.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef MAHL het volgende:
• Joffrey/de Lannisters
• Robb/de Starks
• Stannis/de Baratheons
• Balon/de Greyjoys
• Daenerys/de Targaryens
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Stannis
Dat is helaas geen logicaquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:12 schreef Funzel het volgende:
Stannis natuurlijk. Heeft gewoon recht op de troon als oudste broer van Robert.
Natuurlijk wel. Robert is niets meer dan een usurpator. Danaerys is een rechtstreekse afstammeling van de wettige koning.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef Funzel het volgende:
[..]
Naja wie heeft dan een betere claim op de troon? Toch niet Dany he.
Waarom niet? Haar vader was al lang koning voordat Robert in beeld kwam.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef Funzel het volgende:
[..]
Naja wie heeft dan een betere claim op de troon? Toch niet Dany he.
Hoezo, moeten de Targaryens dan altijd de koning blijven? Is nergens wettig vastgelegd volgens mij toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Robert is niets meer dan een usurpator. Danaerys is een rechtstreekse afstammeling van de wettige koning.
Ja maar Robert heeft haar vader eraf gekegeld, dus mooi pech denk ik dan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom niet? Haar vader was al lang koning voordat Robert in beeld kwam.In veel ogen is Robert nog steeds de usurper.
Het ding met GoT is juist dat het niet zoveel uitmaakt wie 'claimt'. Het gaat erom wie pakt.
De wettige koning is degene met de meeste macht. De Baratheons zijn in dat opzicht gewoon de laatste wettige eigenaren geweest. Nu is het muntje weer in de lucht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Robert is niets meer dan een usurpator. Danaerys is een rechtstreekse afstammeling van de wettige koning.
Fypquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Robert is niets meer dan een usurpator. Danaerys is een rechtstreekse afstammeling van de vorige usurpator.
Nee want in andere koninkrijken (zoals Nederland) wisselt de familie op de troon zich vaak afquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hoezo, moeten de Targaryens dan altijd de koning blijven? Is nergens wettig vastgelegd volgens mij toch?
ja maar om Westeros nou met Nederland te vergelijken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Nee want in andere koninkrijken (zoals Nederland) wisselt de familie op de troon zich vaak af
klopt, Joffrey is een betere koning dan Willem ooit zal zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:35 schreef Funzel het volgende:
[..]
ja maar om Westeros nou met Nederland te vergelijken.
Een staatsgreep is per definitie onwettig. Het is alleen de vraag hoe lang het duurt voor een onwettig aan de macht gekomen dynastie wettig wordt. Als de Robert een wettig heerser was is Joffrey dat ook, maar ik denk dat iedereen het ermee eens is dat dat laatste niet zo is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
De wettige koning is degene met de meeste macht. De Baratheons zijn in dat opzicht gewoon de laatste wettige eigenaren geweest. Nu is het muntje weer in de lucht.
precies, het is alleen hoeveel tijd ertussen zit en hoe het geaccepteerd wordt. Principieel is de Amerikaanse regering ook onwettig en zouden daar eigenlijk indianen moeten zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een staatsgreep is per definitie onwettig. Het is alleen de vraag hoe lang het duurt voor een onwettig aan de macht gekomen dynastie wettig wordt. Als de Robert een wettig heerser was is Joffrey dat ook, maar ik denk dat iedereen het ermee eens is dat dat laatste niet zo is.
Joffrey is niet de wettige heerser, tis niet eens de zoon van Robertquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een staatsgreep is per definitie onwettig. Het is alleen de vraag hoe lang het duurt voor een onwettig aan de macht gekomen dynastie wettig wordt. Als de Robert een wettig heerser was is Joffrey dat ook, maar ik denk dat iedereen het ermee eens is dat dat laatste niet zo is.
Daarom moet hij ook dood.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als Robert wettig zou zijn, zou die smit wel de wettige heerser zijn denk ik...
dit lijkt wel een spoilert, ik hoop het niet voor je khaleesi, maar anders ga ik toch echt warlocks op je afsturenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:43 schreef Khaleesi het volgende:
Dany is de enige die Westeros kan redden van de WW's.
Is geen spoiler, ik zeg het omdat Dany de enige is met draken, en draken kunnen eigenhandig vuur creëren wat weer goed is tegen WW's.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dit lijkt wel een spoilert, ik hoop het niet voor je khaleesi, maar anders ga ik toch echt warlocks op je afsturen
Nope want Joffrey is een incestkind. En ik ben nog steeds voor Daenerys trouwens maar dat terzijde. Degene die de macht pakt en houdt is uiteindelijk per definitie de wettige heerser.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is geen spoilert, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dit lijkt wel een spoilert, ik hoop het niet voor je khaleesi, maar anders ga ik toch echt warlocks op je afsturen
Robb moet gewoon 'king of the north' blijvenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
dalijk gaan we nog zeggen dat robb stark een rechtmatige claim heeft omdat ned dat briefje kreeg van robbert baratheon om hem tijdelijk in te wijden
IN the north.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Is geen spoilert, maak je geen zorgen
[..]
Robb moet gewoon 'king of the north' blijven
jip ik had die link ook gelegd aan het einde van seizoen 1, klinkt aannemelijk iig en vergezocht is het zeker nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is geen spoiler, ik zeg het omdat Dany de enige is met draken, en draken kunnen eigenhandig vuur creëren wat weer goed is tegen WW's.
tyrion die met een paar potten wildfire komt, kan dat ook doen toch? en what about melisandre met d'r firegod of whateverquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
jip ik had die link ook gelegd aan het einde van seizoen 1, klinkt aannemelijk iig en vergezocht is het zeker niet
Ik zeg wel "WW's", maar ik denk niet dat er uit de serie al naar voren gekomen is dat white walkers niet tegen vuur kunnen. Wights daarentegen...quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
jip ik had die link ook gelegd aan het einde van seizoen 1, klinkt aannemelijk iig en vergezocht is het zeker niet
Als Robert wettig heerser was, is Joffrey dat ook. Ze zijn het namelijk allebei niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Joffrey is niet de wettige heerser, tis niet eens de zoon van RobertAls Robert wettig zou zijn, zou die smit wel de wettige heerser zijn denk ik...
Maar ik ben voor Daenerys..
ik snap het verschil tussen WW en W's nog niet echt, zo'n Wights is wat jon snow in brand stak, en WW zijn die blauwe ogen witte baarden mannen op halfdode paarden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zeg wel "WW's", maar ik denk niet dat er uit de serie al naar voren gekomen is dat white walkers niet tegen vuur kunnen. Wights daarentegen...
dat klopt toch niet? vooropgesteld dat Robert wettig was, is joffrey nog steeds onwettig want het is niet zijn zoon, maar die van the kingslayer en sexy cerceiquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als Robert wettig heerser was, is Joffrey dat ook. Ze zijn het namelijk allebei niet.
Idd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik snap het verschil tussen WW en W's nog niet echt, zo'n Wights is wat jon snow in brand stak, en WW zijn die blauwe ogen witte baarden mannen op halfdode paarden?
Idd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat klopt toch niet? vooropgesteld dat Robert wettig was, is joffrey nog steeds onwettig want het is niet zijn zoon, maar die van the kingslayer en sexy cercei
Ja, wights zijn doden die tot leven worden gewekt, WW's zijn die je op de paarden zag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik snap het verschil tussen WW en W's nog niet echt, zo'n Wights is wat jon snow in brand stak, en WW zijn die blauwe ogen witte baarden mannen op halfdode paarden?
Precies. Wights zijn levende doden, zombies. WW zijn gewoon intimiderende maar wel levende wezens volgens mij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Die smid is een onechtelijk kind en dus voor de wet waarschijnlijk niet Robert's zoon en erfgenaam.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Joffrey is niet de wettige heerser, tis niet eens de zoon van RobertAls Robert wettig zou zijn, zou die smit wel de wettige heerser zijn denk ik...
Maar ik ben voor Daenerys..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
unholy alliance op een gegeven moment misschien?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
tyrion die met een paar potten wildfire komt, kan dat ook doen toch? en what about melisandre met d'r firegod of whatever
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben net achter iets verrassends gekomen wat ik tussen spoilers zal zetten terwijl het eigenlijk geen spoiler is omdat het niet rullevant is voor het verhaal:Verrassend? Daar staan de Targaryens om bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Robert heeft toch feitelijk op zijn sterfbed Eddard Stark aangewezen als zijn opvolger?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die smid is een onechtelijk kind en dus voor de wet waarschijnlijk niet Robert's zoon en erfgenaam.
Ik denk niet dat het gebrek aan verwantschap voor de wet veel uitmaakt omdat Robert Joffrey heeft aangewezen als zijn opvolger.
a song of fire and ice... ik verwacht wel dat het die kant opgaat iigquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zeg wel "WW's", maar ik denk niet dat er uit de serie al naar voren gekomen is dat white walkers niet tegen vuur kunnen. Wights daarentegen...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:54 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja, wights zijn doden die tot leven worden gewekt, WW's zijn die je op de dode paarden zag.
Wist niet dat het nog zo recent was....quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Nic1 het volgende:
Verrassend? Daar staan de Targaryens om bekend.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben net achter iets verrassends gekomen wat ik tussen spoilers zal zetten terwijl het eigenlijk geen spoiler is omdat het niet rullevant is voor het verhaal:waarom niet relevant? das algemeen bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Het is niet aan bod gekomen in de serie. Maar lijkt me ook niet relevant omdat toch "alle" Tags dood zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom niet relevant? das algemeen bekend
Tijdelijke opvolger, totdat Joffrey oud genoeg was. Helaas ging dat niet door.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Robert heeft toch feitelijk op zijn sterfbed Eddard Stark aangewezen als zijn opvolger?
lannisters zijn toch ook targaryens, lijpe jofrey, mini tyrion, mad king, lijpe broer van dany, door incest krijg je geen gezonde kindertjes, het is een wonder dat dany zo "normaal" is :pquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het is niet aan bod gekomen in de serie. Maar lijkt me ook niet relevant omdat toch "alle" Tags dood zijn.
Totdat Joffrey 'of age' is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Robert heeft toch feitelijk op zijn sterfbed Eddard Stark aangewezen als zijn opvolger?
wat?quote:
Ohquote:
Maar Jaime en Cersei zijn pico bello in orde...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
lannisters zijn toch ook targaryens, lijpe jofrey, mini tyrion, mad king, lijpe broer van dany, door incest krijg je geen gezonde kindertjes, het is een wonder dat dany zo "normaal" is :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
die rus met die bil leek er nog op maar deze echt totaal nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef benx het volgende:
[..]
Ohiemand linkte me het als Sansa... Aight
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar Jaime en Cersie zijn pico bello in orde...
soort vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar was je hoofd, dat dit allemaal nu pas tot je komt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Jij bent een boeklezer zeker? Niks van dit alles is aan bod gekomen in de serie dus waarom veronderstellen??quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
soort vanwaar was je hoofd, dat dit allemaal nu pas tot je komt?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Nee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Lannister stamboom zegt van wel...quote:
quote:Joanna was born in a cadet branch of House Lannister. She had at least one sibling; Stafford.[2] Later she married her cousin Tywin.
nee nee, ben niet verder gekomen, dan een derde van het eerste boek, daarnaast is er zeer zeker wel naar verwezen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jij bent een boeklezer zeker? Niks van dit alles is aan bod gekomen in de serie dus waarom veronderstellen??
Niet in de (tv) serie hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee nee, ben niet verder gekomen, dan een derde van het eerste boek, daarnaast is er zeer wel naar verwezen hoor
Dat is toch ook incest of niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef Nic1 het volgende:
Oh, ik lees nu dat Tywin met zijn nicht trouwde. hehe.
[..]
Ja, ik wist het niet tot ik het net las. Dacht dat het daar "normaal" ging.quote:
Neef-nichthuwelijken worden in Nederland in niet als incest beschouwd dacht ik..Maar ja, Westerosquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat is toch ook incest of niet?Ik zie dat we inmiddels alles zonder spoilertags doen? Fine by me...
De Starks en Greyjoys hebben toch helemaal geen interesse in de Iron Throne?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef MAHL het volgende:
• Joffrey/de Lannisters
• Robb/de Starks
• Stannis/de Baratheons
• Balon/de Greyjoys
• Daenerys/de Targaryens
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Stannis
Als men er destijds vanuit ging dat Dany en haar broer dood waren, had Robert de beste claim. Hij heeft immers familiebanden met de Targaryens, al zijn het hele verre banden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom niet? Haar vader was al lang koning voordat Robert in beeld kwam.In veel ogen is Robert nog steeds de usurper.
Het ding met GoT is juist dat het niet zoveel uitmaakt wie 'claimt'. Het gaat erom wie pakt.
Eens wat betreft dat laatste, hoewel het afhangt van de informatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef Ugjerke het volgende:
Een hoop informatie komt trouwens ook van de DVDs, waarop allemaal zaken verteld worden over Westeros en de Huizen en dat soort interessante dingetjes. Een hoop daarvan staat ook op YouTube.
Overigens zie ik achtergrondinfo niet als spoiler.
Ja, als het iets is als "Selmy heeft voordat hij wegging een bom achtergelaten in de Iron Throne", dan kun je dat beter voor je houden totdat hij die bom gaat gebruiken. Maar ik moet ver zoeken om zo'n situatie te bedenken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef Tanin het volgende:
[..]
Eens wat betreft dat laatste, hoewel het afhangt van de informatie natuurlijk.
Niet iedereen zal meteen de link gelegd hebben tussen Cersei + Jaime en Joffrey, of tussen Carice is een tovenares en "Carice heeft een toverdoos", etc. Maar wat je zegt, je moet ver zoeken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, als het iets is als "Selmy heeft voordat hij wegging een bom achtergelaten in de Iron Throne", dan kun je dat beter voor je houden totdat hij die bom gaat gebruiken. Maar ik moet ver zoeken om zo'n situatie te bedenken.
Dat Joffrey een kind van Cersei en Jaime is toch uitgebreid in het eerste seizoen voorbij gekomen? En zo'n schaduwbeest poep je natuurlijk ook niet uit als je niet kan toveren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef Tanin het volgende:
[..]
Niet iedereen zal meteen de link gelegd hebben tussen Cersei + Jaime en Joffrey, of tussen Carice is een tovenares en "Carice heeft een toverdoos", etc. Maar wat je zegt, je moet ver zoeken.
Ja, maar als je dat halverwege het seizoen al had verteld als achtergrond info...quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat Joffrey een kind van Cersei en Jaime is toch uitgebreid in het eerste seizoen voorbij gekomen? En zo'n schaduwbeest poep je natuurlijk ook niet uit als je niet kan toveren.
Oh, op die fiets. Ja, dat was wel vervelend geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:38 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat halverwege het seizoen al had verteld als achtergrond info...
Klopt. Horen niet in de pool.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De Starks en Greyjoys hebben toch helemaal geen interesse in de Iron Throne?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
En toch heet het huidige conflict "The war of the five kings". Stannis, Renly, Joffrey, Robb en Theon Balon volgens mij?
als plaatsvervanger, niet als opvolgerquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Klopt. Stannis, Renly en Joffrey willen King of the Andals and the First Men worden. Oftewel, zij willen de Iron Throne. Robb wil King in the North worden en Balon wil King of the Iron Islands worden. Er zijn dus vijf mensen die koning willen worden, maar niet perse achter dezelfde troon aanzitten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
En toch heet het huidige conflict "The war of the five kings". Stannis, Renly, Joffrey, Robb en Theon volgens mij?
't Wordt een soort Pokémonquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is geen spoiler, ik zeg het omdat Dany de enige is met draken, en draken kunnen eigenhandig vuur creëren wat weer goed is tegen WW's.
Nee want whitewalkers kunnen niet tegen staal, vuur en obsidaan.quote:
A man is waiting for the tentacles...quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:44 schreef Khaleesi het volgende:
Hoe GoT eigenlijk bedoeld was, zonder budget cuts:
Geen idee waar je het over hebt maatje, ik ben geen ingewijde.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
A man is waiting for the tentacles...
Anime = Hentai = Tentakelporno uit Japanquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt maatje, ik ben geen ingewijde.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Anime = Hentai = Tentakelporno uit Japan
Je weet et maar nooit met die Jappenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Maar goed, whatever floats your boat.
Ik had in jou niet echt een hentai liefhebber gezocht johannes!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Maar goed, whatever floats your boat.
"Madness and greatness were two sides of the same coin and every time a new Targaryen was born, the gods would toss the coin in the air and the world would hold its breath to see how it would land"quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
lannisters zijn toch ook targaryens, lijpe jofrey, mini tyrion, mad king, lijpe broer van dany, door incest krijg je geen gezonde kindertjes, het is een wonder dat dany zo "normaal" is :p
Baristan heeft het voorgelezen in de troonzaal. Maar werd gelijk verscheurd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Totdat Joffrey 'of age' is.
Maar niemand weet dat behalve Ned en Cersei.
Maar dat was de door Ned 'herschreven' versie. Robert noemde joffrey, Ned maakte daar rightfull heir van.en cersei had dat natuurlijk best door.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Baristan heeft het voorgelezen in de troonzaal. Maar werd gelijk verscheurd.
Dat staat toch ook nergens, quasi-journalist dat je d'r bent! Bekijk het met je handel!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik had in jou niet echt een hentai liefhebber gezocht johannes!
Wat een geweldige scene was dat ook.quote:
Melt it down and add it to the others!!! ----->>>> baasssss!!quote:
And it stirs when you put a sword in his handquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Melt it down and add it to the others!!! ----->>>> baasssss!!![]()
![]()
Tevens supergoeie TT !
Absoluut goeie vervolg TT.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
And it stirs when you put a sword in his hand
Hoe je mond lol, ik was het net vergeten. 2 dagen kunnen echt heel lang duren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:13 schreef Khaleesi het volgende:
Had er al iemand gezegd dat we nog maar 2 dagen hoeven te wachten op een nieuwe ep?
De weken vliegen toch wel voorbij.
Ze kunnen wel tegen gewoon staal, maar niet tegen valyrian steel, omdat daarbij magie is gebruikt om het te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee want whitewalkers kunnen niet tegen staal, vuur en obsidaan.
Dus snel nog een Steelix en een Golem regelen
Oh jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze kunnen wel tegen gewoon staal, maar niet tegen valyrian steel, omdat daarbij magie is gebruikt om het te maken.
En dan nog maar acht weken en we moeten weer een jaar wachtenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:13 schreef Khaleesi het volgende:
Had er al iemand gezegd dat we nog maar 2 dagen hoeven te wachten op een nieuwe ep?
De weken vliegen toch wel voorbij.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
En dan nog maar acht weken en we moeten weer een jaar wachten![]()
.
Ik zou morgenochtend je auto maar niet starten.. slechte dingen kunnen er gebeuren als je je auto startquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
En dan nog maar acht weken en we moeten weer een jaar wachten![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zou morgenochtend je auto maar niet starten.. slechte dingen kunnen er gebeuren als je je auto startA man threatens me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Grapje moet kunnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon je mond houden over dat jaar wachten en genieten van dit seizoen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Sommige zaken moet je niet mee spotten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef maurisioo het volgende:
ik ga alle afleveringen dit seizoen opsparen
Goed bekeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef maurisioo het volgende:
ik ga alle afleveringen dit seizoen opsparen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat ik nu niet begrijp, bij aflevering 10 van seizoen 2 komen die 2 Stark knulletjes de crypte uit maar moeten ze vluchten omdat 'ze' misschien terugkomen. Wie zijn die 'ze'? De mensen van Greyjoy? Die zijn neem ik aan gevlucht nadat ze Theon hebben gegeven aan de mensen van Stark door wie ze omsingeld werden. Waarom zijn dan toch al die mensen gestorven in Winterfell? Waarom staat de halve stad te branden? Feestje gehouden voordat ze vertrokken? Indien het wel in het boek staat gelieve het uit te leggen in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]Is het nog niet aan orde gekomen dan waarom ze zouden moeten vluchten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is het nog niet aan orde gekomen dan waarom ze zouden moeten vluchten?
Wat is dat nou weer voor vreemd iets?quote:
Maar Robb had 500 man gestuurd naar Winterfell om het terug te nemen, ze laten het vervolgens leeg achter zonder naar zijn broertjes te zoeken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij weten de Stark-jongens gewoon niet precies wat de stand van zaken is en denken ze daarom dat ze moeten vluchten?
Maar de broertjes deden natuurlijk hun best om niet gevonden te worden... Toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar Robb had 500 man gestuurd naar Winterfell om het terug te nemen, ze laten het vervolgens leeg achter zonder naar zijn broertjes te zoeken?
Die Roose Bolton stuurde zijn bastard met 500 man ja, niet Robb zelf. Nogal een verschil denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar Robb had 500 man gestuurd naar Winterfell om het terug te nemen, ze laten het vervolgens leeg achter zonder naar zijn broertjes te zoeken?
Op orders van Robb ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef Funzel het volgende:
[..]
Die Roose Bolton stuurde zijn bastard met 500 man ja, niet Robb zelf. Nogal een verschil denk ik.
Dat zal dit seizoen wel worden uitgelegd denk ik. Geloof me, je wilt het nu in ieder geval nog niet weten hoe het precies zit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vreemd iets?
'Nu zullen ze moeten vluchten, we zeggen niet waarom en schoppen enige logica uit de weg, we vertellen pas volgend seizoen waarom ze vluchten'
Alhoewel....quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat blijft die Bronn toch een epische eindbaas. Dat stukje bij de kingsguard![]()
![]()
![]()
"Knights who are better at beating little girls than fighting men"
Hoe kan ik geduld hebben als het maar 1 aflevering per week isquote:
Misschien omdat ze hoopten dat Margaery kon huwen met de koning?quote:Op zondag 7 april 2013 13:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Loras en Margaery uiteindelijk de Lannisters hielpen. Renly werd vermoord, en hup, ze helpen de directe vijand van Renly?
Uit wraak tegen Stannis.quote:Op zondag 7 april 2013 13:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Loras en Margaery uiteindelijk de Lannisters hielpen. Renly werd vermoord, en hup, ze helpen de directe vijand van Renly?
quote:Op zondag 7 april 2013 13:04 schreef Rosario het volgende:
Ben er helemaal uit, deze nieuwe aflevering doet me niks.
Geen zin om weer twee seizoenen helemaal te kijken, iemand een leuke samenvatting?
Episode 2 wordt (denk ik) beterquote:Op zondag 7 april 2013 13:21 schreef yvonne het volgende:
Wat erg, zo enorm naar uitgekeken, zit ik naar de saaiste aflevering ever te kijken
Ik hoop het, zou het doodzonde vinden als de zoveelste succes-serie na 2 seizoenen bagger wordt omdat het 'moet'quote:
Je hebt altijd de boeken nogquote:Op zondag 7 april 2013 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou het doodzonde vinden als de zoveelste succes-serie na 2 seizoenen bagger wordt omdat het 'moet'
Dat is dan weer een pluspuntquote:
beetje overdreven, nietwaar!quote:Op zondag 7 april 2013 13:21 schreef yvonne het volgende:
Wat erg, zo enorm naar uitgekeken, zit ik naar de saaiste aflevering ever te kijken
Er zijn ook kleine personages die niet in de serie voorkomen en toch een rol spelen in de boeken.quote:Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Over boeken gesproken. Seizoen 1 was toch bijna hetzelfde als het boek? Met hier en daar een naamverandering? Anders begin ik wel bij boek 2 met lezen.
Boek 1 was veel beter dan seizoen 1. Waarom die haast? Lees het dan gewoon nietquote:Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Over boeken gesproken. Seizoen 1 was toch bijna hetzelfde als het boek? Met hier en daar een naamverandering? Anders begin ik wel bij boek 2 met lezen.
Mijn mening toch.quote:
Dat absoluut niet.quote:
Precies, de Tyrells zijn pragmatisch en kijken naar hun eigen belang. Voor Loras zal wraak wel mee spelen, maar hij heeft niet echt wat te zeggen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat absoluut niet.
Als iets duidelijk moet zijn geworden over Margaery, dan is het wel dat zij koste wat het kost Koningin wil worden. Het vrouwtje is behoorlijk ambitieus en kent geen enkel moreel bezwaar om in een oogwenk de kracht van Highgarden van de ene partij te verbinden aan de andere.
De Tyrells hebben een compleet eigen agenda, de Baratheons en nu de Lannisters zijn in hun ogen niet meer dan een noodzakelijke alliantie om daar te komen.
En House Seaworth.quote:Op zondag 7 april 2013 14:46 schreef Nic1 het volgende:
Na Blackwater niet meer voor zover ik weet. Alleen House Florent misschien, aangezien Stannis ermee is getrouwd.
Dat zijn geen reachlords.quote:
Vond ik van de eerste ep van s 02 ook. komt vast goedquote:Op zondag 7 april 2013 13:21 schreef yvonne het volgende:
Ach, is even een inkomertje.quote:Op zondag 7 april 2013 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou het doodzonde vinden als de zoveelste succes-serie na 2 seizoenen bagger wordt omdat het 'moet'
quote:
Absoluut en smaken verschillen. Vond het een prima start van het seizoen met een aantal erg goede scenes (waaronder Tyrion en Tywin) en een paar mindere scenes (die met Sansa en Littlefinger), maar de saaiste ep ooit...neh...quote:
Ik denk dat ik meega met de boven mij postendenquote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
[..]
Absoluut en smaken verschillen. Vond het een prima start van het seizoen met een aantal erg goede scenes (waaronder Tyrion en Tywin) en een paar mindere scenes (die met Sansa en Littlefinger), maar de saaiste ep ooit...neh...
fijnquote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meega met de boven mij postenden
Het zal een inkomertje zijn, ik houd moed.
De schrijvers en acteurs zeggen juist dat het het beste seizoen wordt...quote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Uiteindelijk zegt toch iedereen dat seizoen 3 het slechtst is. Het eerste is altijd het beste, lijkt de hype tegenwoordig te zijn.
Maar dat zeiden ze ook van vorige seizoen en zullen ze ook over het volgende seizoen zeggen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De schrijvers en acteurs zeggen juist dat het het beste seizoen wordt...
Maar het publiek zegt waarschijnlijk het omgekeerde.quote:Op zondag 7 april 2013 19:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De schrijvers en acteurs zeggen juist dat het het beste seizoen wordt...
Ik vind het 3e seizoen van TWD het beste seizoen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Uiteindelijk zegt toch iedereen dat seizoen 3 het slechtst is. Het eerste is altijd het beste, lijkt de hype tegenwoordig te zijn.
Maar een paar gebeurtenissen maken nog geen heel seizoen hè, ik hoop dat de makers daar rekening mee hielden toen ze dat zeiden.quote:Op zondag 7 april 2013 19:48 schreef Khaleesi het volgende:
Dit is niet gebaseerd op kijkerservaringen maar op het feit dat er grootse gebeurtenissen te wachten staan dit seizoen, groter dan die in voorgaande seizoenen. Daarom wordt S3 schijnt allesovertreffend, aldus de cast e.d.
Met 'iedereen' bedoelde ik de meerderheid. Maar wie weet, wordt dit een uitzondering.quote:Op zondag 7 april 2013 19:53 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vind het 3e seizoen van TWD het beste seizoen.
Het zou te Disney zijn om de slechterik gelijk dood te maken. Het zou veel vetter zijn als ie gewoon blijft leven.quote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef padlarf het volgende:
Ben ik overigens de enige die hoopt dat Theon een pijnlijke dood sterft? Man man man, wat een treurwilg is dat zeg
Uiteindelijk een pijnlijke dood sterft als compromis?quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het zou te Disney zijn om de slechterik gelijk dood te maken. Het zou veel vetter zijn als ie gewoon blijft leven.
Mag wel, maar ik wil maar zeggen, hij heeft nu de absolute bodem bereikt. Misschien kan ie zijn fouten inzien en weer totaal badass worden?quote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Uiteindelijk een pijnlijke dood sterft als compromis?
Niet cool.quote:
40mil erbij voor s3, s4 weet ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weten jullie eigenlijk iets over het budget dat per seizoen door HBO wordt gespendeerd? Gaat dat langzamerhand omhoog of zijn ze bij hun limiet?
Vond het wel echt mooi toen z'n "maten" hem die hele speech lieten doen en hem daarna gewoon neer knuppeldequote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik wil maar zeggen, hij heeft nu de absolute bodem bereikt. Misschien kan ie zijn fouten inzien en weer totaal badass worden?Wishful thinking natuurlijk maar zo hou je het wel spannend.
ik houd niet van shirts met lange teksten, niemand leest die, dus nee.quote:
En toen Maester Luwin vermoorddenquote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef iAvani het volgende:
[..]
Vond het wel echt mooi toen z'n "maten" hem die hele speech lieten doen en hem daarna gewoon neer knuppelde
Wie?quote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef Doler12 het volgende:
Die gewonde man in Harrenhall is Qyburn,had het de eerste keer gemist! Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Een ex-maester, meer ga ik maar niet vertellenquote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En toen Maester Luwin vermoordden![]()
[..]
Wie?
SPOILER: BoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Waar haal jij toch in vredesnaam die 40 miljoen vandaan? Naar alle waarschijnlijkheid zitten ze gewoon nog steeds rond de 60-70 miljoen voor het hele seizoen.quote:
uur of 3 hier dacht ik, dus over 3 uur.quote:
Pfff, nep fan!quote:Op maandag 8 april 2013 00:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
uur of 3 hier dacht ik, dus over 3 uur.
ik denk dat ik het maar niet live ga streamen dit keer.
Straks bedoel jequote:Op maandag 8 april 2013 00:18 schreef tralalala het volgende:
Was het alweer bijna vergeten.Morgen nieuwe ep dus!
Dit vergetenquote:Op maandag 8 april 2013 00:18 schreef tralalala het volgende:
Was het alweer bijna vergeten.Morgen nieuwe ep dus!
Nah, dat zal S4 zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 19:48 schreef Khaleesi het volgende:
Dit is niet gebaseerd op kijkerservaringen maar op het feit dat er grootse gebeurtenissen te wachten staan dit seizoen, groter dan die in voorgaande seizoenen. Daarom wordt S3 schijnt allesovertreffend, aldus de cast e.d.
Ik kijk m later op de dag nog wel een keer in goede kwaliteit.quote:Op maandag 8 april 2013 01:39 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kijk gewoon lekker nadat ik bij de fysio ben geweest, GoT is geen serie om in streamkwaliteit te kijken, daar moet je lekker voor gaan zitten
Het eerste seizoen koste 60mil,2de al meer en nu? ga zelf maar googlen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Nagil het volgende:
[..]
Waar haal jij toch in vredesnaam die 40 miljoen vandaan? Naar alle waarschijnlijkheid zitten ze gewoon nog steeds rond de 60-70 miljoen voor het hele seizoen.
boekboekboekboekboekboekboekboekboekboekboekboekboekboekquote:Op maandag 8 april 2013 05:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Flik. Ker. Op. Met. Je. Boek.Re.Fe.Ren.Ties.
Beetje a-typische reactie inderdaad, normaal is de Hound niet zo spraakzaam...quote:Op maandag 8 april 2013 11:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Leuke ep. Maar waarom zegt de Hound gelijk tegen Thoros dat hij een Stark heeft.
De Hound is toch door hem gevangen? Dan geef je hem toch niet zulke info.
Eigenlijk wel he? We hebben ook zoveel personages om te volgen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:10 schreef Tanin het volgende:
Supervette aflevering! Klacht: hij is te kort
Ik dacht dat de Hound bang was voor vuur. Dan zal hij Thoros niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:24 schreef Tanin het volgende:
Ik kreeg de indruk dat die twee elkaar kenden en dat er oud zeer zat, maar het verder vrienden zijn ofzo. Als je dan met waardevolle informatie komt wordt het oude zeer misschien vergeven, zoiets?
Ja, en tevens spoiler...quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Tanin het volgende:
Idd ja!
Trouwens: Thoros steekt z'n zwaard in de fik, en de Hound heeft brandwonden. Zie ik een link die er niet is?
Ja.quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Tanin het volgende:
Idd ja!
Trouwens: Thoros steekt z'n zwaard in de fik, en de Hound heeft brandwonden. Zie ik een link die er niet is?
Das geen spoiler hoor, dat is al voorbij gekomen (heb het zelf ook gemist, maar las het net terug)quote:
Okee dan.quote:Op maandag 8 april 2013 11:33 schreef Tanin het volgende:
[..]
Das geen spoiler hoor, dat is al voorbij gekomen (heb het zelf ook gemist, maar las het net terug)
Nee? Ik mis nog wel eens dingenquote:Op maandag 8 april 2013 11:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee dan.
Maar je weet toch dat de Mountain verantwoordelijk is voor die brandwonden neem ik aan...?
The Mountain heeft de Hound zijn gezicht in de brandende kolen geduwd toen ze nog klein waren.quote:
Zit je weer met mijn voeten te spelen?? Aah rot toch op jonge, dit is toch niet te geloven dit!quote:Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het verhaal is zo complex dat dat soort details mij als niet-boek-lezer nog wel eens ontgaan.
Jij was niet eens in de uitzending, met je draken! Draakje, ja toch? Niks mis mee.quote:Op maandag 8 april 2013 11:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zit je weer met mijn voeten te spelen?? Aah rot toch op jonge, dit is toch niet te geloven dit!
Haha maar idd je hebt wel gelijk wat die details betreft.quote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was niet eens in de uitzending, met je draken! Draakje, ja toch? Niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |