Hier is die nog groter: http://lossietereinos.com(...)-Known-World-Big.jpgquote:Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is dat hele stuk daar in het oosten?
Nog steeds Essos.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is dat hele stuk daar in het oosten?
Logisch, maar ik heb dat stuk nog niet eerder gezien.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nog steeds Essos.Qarth ligt ergens in het midden.
Ik ook niet, als je die kaart zo bekijkt kunnen er nog wel 100 boeken geschreven worden.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Logisch, maar ik heb dat stuk nog niet eerder gezien.
Laten we hopen dat GRR 107 wordt en niet gaat dementerenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je die kaart zo bekijkt kunnen er nog wel 100 boeken geschreven worden.
Of dat hij het fatsoenlijk overdraagt, in tegenstelling tot Tolkien.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Laten we hopen dat GRR 107 wordt en niet gaat dementeren.
iddquote:
Haha, fraaie edit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
p.s. ben geen boekenlezer, heb geen idee wat het waarheidsgehalte van deze opmerking is.Er is leven na de lach.
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Kan een mod de persoon die de tt van het topic met boekspoilers een flinke ban geven....zelfs als het niet waar is....
er staat nu Zonder {deze acteur} in s4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het staat bovenaan de topics lijst
En?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:06 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler, dat was de 1 april-grap van HBO.
Daar klopt echt bijna geen fuck van.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:09 schreef Khaleesi het volgende:
Wtf is hier aan de hand hey....
btw, kijk eens naar deze mooie (maar niet geheel kloppende) kaart!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef timmmmm het volgende:
Zo sneu, mensen die overal een spoiler in willen zien. Je verpest het voor jezelf, met zo'n anale fixatie op spoilers. Niet alles wat gezegd wordt is een spoiler, relax
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Arya dan Lady Commander van de Queensguard is en haar eigen draak heeft waarmee ze eigenhandig alle Lannisters heeft verjaagd naar het mysterieuze westen.
Dat was dus wel een mega-spoiler... en dan ga je mijn bericht, waar geen spoiler in staat en ik iemand er op wijs dat die de spoiler dus herhaald voor iedereen, verwijderen...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef timmmmm het volgende:
Zo sneu, mensen die overal een spoiler in willen zien. Je verpest het voor jezelf, met zo'n anale fixatie op spoilers. Niet alles wat gezegd wordt is een spoiler, relax
Straf me.quote:
Dit is wel zielig trouwens, ik dacht dat die main characters wel binnen waren voor het leven...quote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Cersei is blut![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)ena-headey-blut.html
Ik blijf erbij dat er een apart topic voor de boeken en voor de serie moet zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat als je niets wil weten je niet in topics over die serie moet lezen.
actie opstarten als: "help, cunt cersei de winter door"quote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Cersei is blut![]()
Dan maak je er 1 in TTKquote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er een apart topic voor de boeken en voor de serie moet zijn
die zijn al iets verderquote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er een apart topic voor de boeken en voor de serie moet zijn
Nee want ik heb nog niet alle boeken gelezen dus ik hoef nog niet gespoilerd te wordenquote:
A Lannister can't pay her debt.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Cersei is blut![]()
Je weet dat je me nu heel hard triggert om de boeken te gaan lezenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
die zijn al iets verder
TTK / A Song of Ice and Fire - GRRM #6 Dragons and Daggers
Topictitels die gewoon op de front page van ftv verschijnen ontwijken is een beetje lastig ("Game of Thrones met boekspoilers #5 Zonder Peter Dinklage in S4" staat daar dus gewoon). Hoe kan men weten dat dat een 1-april grap is op 4 april?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat als je niets wil weten je niet in topics over die serie moet lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Magere_Gein op 04-04-2013 14:44:06 ]Er is leven na de lach.
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Topictitels die gewoon op de front page van ftv verschijnen ontwijken is een beetje lastig ("Game of Thrones met boekspoilers #5 Zonder Peter Dinklage in S4" staat daar dus gewoon). Hoe kan men weten dat dat een 1-april grap is op 4 april?
p.s. toch niet foutje. (Zou wel apart zijn als Dinklage dalijk een Andy Whitfield doet en vervangen moet worden en dus niet in s4 zit daardoor, kijken of ze dan nog zo blij zijn bij HBO met hun 1- april grap hé!!!)Maar wat is het erge aan zo'n spoiler? Zolang het niet waar is, is het toch niet erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso zijn castingverhalen wmb geen spoiler te noemen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Topictitels die gewoon op de front page van ftv verschijnen ontwijken is een beetje lastig ("Game of Thrones met boekspoilers #5 Zonder Peter Dinklage in S4" staat daar dus gewoon). Hoe kan men weten dat dat een 1-april grap is op 4 april?
p.s. toch niet foutje. (Zou wel apart zijn als Dinklage dalijk een Andy Whitfield doet en vervangen moet worden en dus niet in s4 zit daardoor, kijken of ze dan nog zo blij zijn bij HBO met hun 1- april grap hé!!!)Jouw gein is wel heel mager btw.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Dit. Het ging ook om de acteur, niet het karakter.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar wat is het erge aan zo'n spoiler? Zolang het niet waar is, is het toch niet erg?
Sowieso zijn castingverhalen wmb geen spoiler te noemen.
Pas 100 keer gezegdquote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef Magere_Gein het volgende:
K, nu ik weet dat het een 1 aprilgrap was die gequote is (dank aan wc-eend), gemoed weer gerust, streep eronder.
-------------------------
btw,
Ser Barristan Selmy
Dit is een topic over de serie die in Amerika wordt uitgezonden, dan wil je niet een boekspoiler lezen die pas over 2 jaar in de serie komt ofzo...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
ergens ooit in deze reeks gepostquote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef Khaleesi het volgende:
Kan er iemand het interview van Emilia Clarke bij Jimmy Kimmel nog terugvinden..?
Volgens mij hebben ze het van joeptjoep gehaald en van hulu kan ik het ook niet halen...
Jammers want was een verdraaid leuk interviewtje!!![]()
Dit is een fragmentje:
[ afbeelding ]
Gouden tip iemand? Much appreciated.
http://perezhilton.com/tv(...)ef318&autoplay=falsequote:Op donderdag 4 april 2013 15:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja, door mezelf, maar dat waren youtube links...![]()
Ha! You good!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://perezhilton.com/tv(...)ef318&autoplay=false
Tof, thanx! Ik denk dat ik hem op A2 of A1 laat afdrukken.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hier is die nog groter: http://lossietereinos.com(...)-Known-World-Big.jpg
Tijdens een echtscheiding moet je blut met een korreltje zout nemen....quote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Cersei is blut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |