Goede acteur, maar vind hem zelf niet echt passen in die rol. Ik had een iets jonger iemand verwacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof dat ze Julius Caesar hebben gecast voor Mance
Ik niet, ik had eerst een wtf-gevoel toen die rooie op de naam Mance reageerde, dat zou gewoon niet geklopt hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Goede acteur, maar vind hem zelf niet echt passen in die rol. Ik had een iets jonger iemand verwacht.
Exact zoals in het boek. Vet stuk, welquote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet, ik had eerst een wtf-gevoel toen die rooie op de naam Mance reageerde, dat zou gewoon niet geklopt hebben
Het is alweer een tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen, dus het geheugen is wat roestigquote:Op woensdag 3 april 2013 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Exact zoals in het boek. Vet stuk, wel.
Goede vraag.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef iAvani het volgende:
Wat gebeurt er als je vanaf Qarth helemaal naar het oosten vaart? Kom je dan uit in Westeros? Of is de rest van die "planeet" gewoon water?
Mance heeft al een flinke geschiedenis, had zelf wel een ouder iemand verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Goede acteur, maar vind hem zelf niet echt passen in die rol. Ik had een iets jonger iemand verwacht.
quote:Thank you HBO for keeping the cast and crew around for another season and with a little luck, many more seasons to come! Hopefully this makes up for the cruel April Fools prank
Vraag het aan King Brandon.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef iAvani het volgende:
Wat gebeurt er als je vanaf Qarth helemaal naar het oosten vaart? Kom je dan uit in Westeros? Of is de rest van die "planeet" gewoon water?
Volgens George is het een ronde planeet, dus uiteindelijk wel ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef iAvani het volgende:
Maar wat er tussen Qarth en Westeros ligt...quote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volgens George is het een ronde planeet, dus uiteindelijk wel ja.
Volg het allemaal niet zo als veel van jullie, maar wat was de 1 april grap dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:23 schreef Witchfynder het volgende:
Hehe Peter Dinklage op Facebook:
[..]
Dat Dinklage vervangen was ofzo en zijn gezicht met CGI gedaan zou worden of iets in die trend...quote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Volg het allemaal niet zo als veel van jullie, maar wat was de 1 april grap dan?
Als ze net zoveel kotst als de Dothraki.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef TimKuik het volgende:
Lag het aan mij of zag de actrice die Daenerys Targaryen speelt er wat vervallen/vermagerd uit in de nieuwe aflevering? Of zou dat bij de situatie waar ze (in de serie) in verkeert horen?
hehequote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ze net zoveel kotst als de Dothraki.
Volgens mij kom je eerst gewoon bij tal vam andere kingdomsquote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volgens George is het een ronde planeet, dus uiteindelijk wel ja.
Ze houden wel van water maar geen zout water want dat is giftig (in hun ogen)quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
hehe
vind ik wel een grappig gegeven, dat ze nog nooit de zee overgestoken zijn omdat dat hele volk niet van water houdt
Pfft... deze serie niet origineel kopen op blu-ray...quote:Op donderdag 4 april 2013 05:55 schreef So_Surreal het volgende:
Yaay seizoen 1 en 2 blu-ray gedownload met NL subsvan het weekend weer eens kijken en dan volgende week beginnen met seizoen 3
Met een beetje fantasie kan je er europa, azie, en een sterk uitvergroot GB in herkennen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dit is de grootste officiële uitgebrachte kaart:
[ afbeelding ]
quote:Wie bijvoorbeeld de televisieserie The Game of Thrones kijkt op de Xbox 360 kan via de app Xbox SmartGlass precies op de landkaart zien waar een specifieke scene zich afspeelt en informatie vinden over de personages.
Wat is dat hele stuk daar in het oosten?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dit is de grootste officiële uitgebrachte kaart:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |