Hier is die nog groter: http://lossietereinos.com(...)-Known-World-Big.jpgquote:Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is dat hele stuk daar in het oosten?
Nog steeds Essos.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is dat hele stuk daar in het oosten?
Logisch, maar ik heb dat stuk nog niet eerder gezien.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nog steeds Essos.Qarth ligt ergens in het midden.
Ik ook niet, als je die kaart zo bekijkt kunnen er nog wel 100 boeken geschreven worden.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Logisch, maar ik heb dat stuk nog niet eerder gezien.
Laten we hopen dat GRR 107 wordt en niet gaat dementerenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je die kaart zo bekijkt kunnen er nog wel 100 boeken geschreven worden.
Of dat hij het fatsoenlijk overdraagt, in tegenstelling tot Tolkien.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Laten we hopen dat GRR 107 wordt en niet gaat dementeren.
iddquote:
Haha, fraaie edit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
p.s. ben geen boekenlezer, heb geen idee wat het waarheidsgehalte van deze opmerking is.Er is leven na de lach.
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Kan een mod de persoon die de tt van het topic met boekspoilers een flinke ban geven....zelfs als het niet waar is....
er staat nu Zonder {deze acteur} in s4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het staat bovenaan de topics lijst
En?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:06 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler, dat was de 1 april-grap van HBO.
Daar klopt echt bijna geen fuck van.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:09 schreef Khaleesi het volgende:
Wtf is hier aan de hand hey....
btw, kijk eens naar deze mooie (maar niet geheel kloppende) kaart!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef timmmmm het volgende:
Zo sneu, mensen die overal een spoiler in willen zien. Je verpest het voor jezelf, met zo'n anale fixatie op spoilers. Niet alles wat gezegd wordt is een spoiler, relax
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Arya dan Lady Commander van de Queensguard is en haar eigen draak heeft waarmee ze eigenhandig alle Lannisters heeft verjaagd naar het mysterieuze westen.
Dat was dus wel een mega-spoiler... en dan ga je mijn bericht, waar geen spoiler in staat en ik iemand er op wijs dat die de spoiler dus herhaald voor iedereen, verwijderen...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef timmmmm het volgende:
Zo sneu, mensen die overal een spoiler in willen zien. Je verpest het voor jezelf, met zo'n anale fixatie op spoilers. Niet alles wat gezegd wordt is een spoiler, relax
Straf me.quote:
Dit is wel zielig trouwens, ik dacht dat die main characters wel binnen waren voor het leven...quote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Cersei is blut![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)ena-headey-blut.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |