En toen Maester Luwin vermoorddenquote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef iAvani het volgende:
[..]
Vond het wel echt mooi toen z'n "maten" hem die hele speech lieten doen en hem daarna gewoon neer knuppelde
Wie?quote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef Doler12 het volgende:
Die gewonde man in Harrenhall is Qyburn,had het de eerste keer gemist! Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Een ex-maester, meer ga ik maar niet vertellenquote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En toen Maester Luwin vermoordden![]()
[..]
Wie?
SPOILER: BoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Waar haal jij toch in vredesnaam die 40 miljoen vandaan? Naar alle waarschijnlijkheid zitten ze gewoon nog steeds rond de 60-70 miljoen voor het hele seizoen.quote:
uur of 3 hier dacht ik, dus over 3 uur.quote:
Pfff, nep fan!quote:Op maandag 8 april 2013 00:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
uur of 3 hier dacht ik, dus over 3 uur.
ik denk dat ik het maar niet live ga streamen dit keer.
Straks bedoel jequote:Op maandag 8 april 2013 00:18 schreef tralalala het volgende:
Was het alweer bijna vergeten.Morgen nieuwe ep dus!
Dit vergetenquote:Op maandag 8 april 2013 00:18 schreef tralalala het volgende:
Was het alweer bijna vergeten.Morgen nieuwe ep dus!
Nah, dat zal S4 zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 19:48 schreef Khaleesi het volgende:
Dit is niet gebaseerd op kijkerservaringen maar op het feit dat er grootse gebeurtenissen te wachten staan dit seizoen, groter dan die in voorgaande seizoenen. Daarom wordt S3 schijnt allesovertreffend, aldus de cast e.d.
Ik kijk m later op de dag nog wel een keer in goede kwaliteit.quote:Op maandag 8 april 2013 01:39 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kijk gewoon lekker nadat ik bij de fysio ben geweest, GoT is geen serie om in streamkwaliteit te kijken, daar moet je lekker voor gaan zitten
Het eerste seizoen koste 60mil,2de al meer en nu? ga zelf maar googlen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Nagil het volgende:
[..]
Waar haal jij toch in vredesnaam die 40 miljoen vandaan? Naar alle waarschijnlijkheid zitten ze gewoon nog steeds rond de 60-70 miljoen voor het hele seizoen.
boekboekboekboekboekboekboekboekboekboekboekboekboekboekquote:Op maandag 8 april 2013 05:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Flik. Ker. Op. Met. Je. Boek.Re.Fe.Ren.Ties.
Beetje a-typische reactie inderdaad, normaal is de Hound niet zo spraakzaam...quote:Op maandag 8 april 2013 11:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Leuke ep. Maar waarom zegt de Hound gelijk tegen Thoros dat hij een Stark heeft.
De Hound is toch door hem gevangen? Dan geef je hem toch niet zulke info.
Eigenlijk wel he? We hebben ook zoveel personages om te volgen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:10 schreef Tanin het volgende:
Supervette aflevering! Klacht: hij is te kort
Ik dacht dat de Hound bang was voor vuur. Dan zal hij Thoros niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:24 schreef Tanin het volgende:
Ik kreeg de indruk dat die twee elkaar kenden en dat er oud zeer zat, maar het verder vrienden zijn ofzo. Als je dan met waardevolle informatie komt wordt het oude zeer misschien vergeven, zoiets?
Ja, en tevens spoiler...quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Tanin het volgende:
Idd ja!
Trouwens: Thoros steekt z'n zwaard in de fik, en de Hound heeft brandwonden. Zie ik een link die er niet is?
Ja.quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Tanin het volgende:
Idd ja!
Trouwens: Thoros steekt z'n zwaard in de fik, en de Hound heeft brandwonden. Zie ik een link die er niet is?
Das geen spoiler hoor, dat is al voorbij gekomen (heb het zelf ook gemist, maar las het net terug)quote:
Okee dan.quote:Op maandag 8 april 2013 11:33 schreef Tanin het volgende:
[..]
Das geen spoiler hoor, dat is al voorbij gekomen (heb het zelf ook gemist, maar las het net terug)
Nee? Ik mis nog wel eens dingenquote:Op maandag 8 april 2013 11:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee dan.
Maar je weet toch dat de Mountain verantwoordelijk is voor die brandwonden neem ik aan...?
The Mountain heeft de Hound zijn gezicht in de brandende kolen geduwd toen ze nog klein waren.quote:
Zit je weer met mijn voeten te spelen?? Aah rot toch op jonge, dit is toch niet te geloven dit!quote:Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het verhaal is zo complex dat dat soort details mij als niet-boek-lezer nog wel eens ontgaan.
Jij was niet eens in de uitzending, met je draken! Draakje, ja toch? Niks mis mee.quote:Op maandag 8 april 2013 11:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zit je weer met mijn voeten te spelen?? Aah rot toch op jonge, dit is toch niet te geloven dit!
Haha maar idd je hebt wel gelijk wat die details betreft.quote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was niet eens in de uitzending, met je draken! Draakje, ja toch? Niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |