Meeste kon ik me ook wel in vinden hoor. Beetje kritisch zijn mag wel, ik vond het (ook) geen top eerste aflevering.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Klaar met zeiken?Overigens heb je wel gelijk, maar je mag wel wat positiever zijn.
Hoe kun je nou posten in dit topic als je nog maar bij seizoen 1 bent???quote:Op donderdag 4 april 2013 21:36 schreef fonkeymonkey het volgende:
Ik ben sinds gister aan de serie begonnen , nu bij S01E06
MAAR GODNONDEJU
hoe kan ik nou normaal kijken naar deze serie met al dat bloot![]()
nee maar serieus![]()
Vette serie!
Ik wou het gewoon even laten weten dat er een nieuwe fan bij isquote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoe kun je nou posten in dit topic als je nog maar bij seizoen 1 bent???Spoilers everywhere!!
IEDEREEN GAAT DOOD.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Ik wou het gewoon even laten weten dat er een nieuwe fan bij is![]()
ga ook niets lezen hier
en nee ik ga hierna ook niet meer terugkijken tot ik up 2 date ben en mee kan praten hahaha
tot over 2 dagen
Eens even terugkijken wie deze manticores in zijn kooitje had ^^quote:A Game of Thrones
In the Eastern Market of Vaes Dothrak Dany sees manticores in silver cages.
Wat?quote:
Wat?!?quote:Het lijkt wel een Stark. Die hebben ook altijd toevallig al het geluk van de wereld.
Dat is ook alleen maar omdat er geen hert in die bal past.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:05 schreef Khaleesi het volgende:
Mooi "toevalligheidje":
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:10 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat er geen hert in die bal past.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef VeX- het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel aan die hypocriete Daenerys te krijgen. Altijd maar zeuren over dat ze recht heeft op alles en doen alsof ze moeder Teresa is terwijl ze ook gewoon bloed aan haar handen heeft. Slaven gebruiken is haar ook niet vies. En nu krijgt ze ook Barristan Selmy in de schoot geworpen. Het lijkt wel een Stark. Die hebben ook altijd toevallig al het geluk van de wereld. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef Tanin het volgende:
Daenerys heeft er ook gewoon recht op.
Niet dat ik het eens ben met het systeem, maar volgens het systeem heeft ze er gewoon recht op. Hoewel het zeker niet mijn favoriete karakter is.
You're the king?! I didn't vote for you!
Help! Help! I'm being repressed!
Danyquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef Tanin het volgende:
Daenerys heeft er ook gewoon recht op.
Niet dat ik het eens ben met het systeem, maar volgens het systeem heeft ze er gewoon recht op. Hoewel het zeker niet mijn favoriete karakter is.
You're the king?! I didn't vote for you!
Help! Help! I'm being repressed!
Sean Bean gaat altijd doodquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Vind het nog wel steeds jammer dat Eddard Stark is doodgegaanvind Sean Bean altijd zo'n geweldige acteur.
Stannis sowieso ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Danydie is ook maar afstamnmeling van een stel veroveraars hoor.
Stannis is natuurlijk de enige echte en rechtmatige koning
Weet ikquote:
Ik kijk geen trailers, wil zo veel mogelijk in het donker gelaten wordenquote:
Dat is voor iedereen wel beter inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk geen trailers, wil zo veel mogelijk in het donker gelaten worden
Flikkerquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen wel beter inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |