Maar dat was de door Ned 'herschreven' versie. Robert noemde joffrey, Ned maakte daar rightfull heir van.en cersei had dat natuurlijk best door.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Baristan heeft het voorgelezen in de troonzaal. Maar werd gelijk verscheurd.
Dat staat toch ook nergens, quasi-journalist dat je d'r bent! Bekijk het met je handel!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik had in jou niet echt een hentai liefhebber gezocht johannes!
Wat een geweldige scene was dat ook.quote:
Melt it down and add it to the others!!! ----->>>> baasssss!!quote:
And it stirs when you put a sword in his handquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Melt it down and add it to the others!!! ----->>>> baasssss!!![]()
![]()
Tevens supergoeie TT !
Absoluut goeie vervolg TT.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
And it stirs when you put a sword in his hand
Hoe je mond lol, ik was het net vergeten. 2 dagen kunnen echt heel lang duren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:13 schreef Khaleesi het volgende:
Had er al iemand gezegd dat we nog maar 2 dagen hoeven te wachten op een nieuwe ep?
De weken vliegen toch wel voorbij.
Ze kunnen wel tegen gewoon staal, maar niet tegen valyrian steel, omdat daarbij magie is gebruikt om het te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee want whitewalkers kunnen niet tegen staal, vuur en obsidaan.
Dus snel nog een Steelix en een Golem regelen
Oh jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze kunnen wel tegen gewoon staal, maar niet tegen valyrian steel, omdat daarbij magie is gebruikt om het te maken.
En dan nog maar acht weken en we moeten weer een jaar wachtenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:13 schreef Khaleesi het volgende:
Had er al iemand gezegd dat we nog maar 2 dagen hoeven te wachten op een nieuwe ep?
De weken vliegen toch wel voorbij.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
En dan nog maar acht weken en we moeten weer een jaar wachten![]()
.
Ik zou morgenochtend je auto maar niet starten.. slechte dingen kunnen er gebeuren als je je auto startquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
En dan nog maar acht weken en we moeten weer een jaar wachten![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zou morgenochtend je auto maar niet starten.. slechte dingen kunnen er gebeuren als je je auto startA man threatens me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Grapje moet kunnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon je mond houden over dat jaar wachten en genieten van dit seizoen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Sommige zaken moet je niet mee spotten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef maurisioo het volgende:
ik ga alle afleveringen dit seizoen opsparen
Goed bekeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef maurisioo het volgende:
ik ga alle afleveringen dit seizoen opsparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |