a song of fire and ice... ik verwacht wel dat het die kant opgaat iigquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zeg wel "WW's", maar ik denk niet dat er uit de serie al naar voren gekomen is dat white walkers niet tegen vuur kunnen. Wights daarentegen...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:54 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja, wights zijn doden die tot leven worden gewekt, WW's zijn die je op de dode paarden zag.
Wist niet dat het nog zo recent was....quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Nic1 het volgende:
Verrassend? Daar staan de Targaryens om bekend.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben net achter iets verrassends gekomen wat ik tussen spoilers zal zetten terwijl het eigenlijk geen spoiler is omdat het niet rullevant is voor het verhaal:waarom niet relevant? das algemeen bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Het is niet aan bod gekomen in de serie. Maar lijkt me ook niet relevant omdat toch "alle" Tags dood zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom niet relevant? das algemeen bekend
Tijdelijke opvolger, totdat Joffrey oud genoeg was. Helaas ging dat niet door.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Robert heeft toch feitelijk op zijn sterfbed Eddard Stark aangewezen als zijn opvolger?
lannisters zijn toch ook targaryens, lijpe jofrey, mini tyrion, mad king, lijpe broer van dany, door incest krijg je geen gezonde kindertjes, het is een wonder dat dany zo "normaal" is :pquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het is niet aan bod gekomen in de serie. Maar lijkt me ook niet relevant omdat toch "alle" Tags dood zijn.
Totdat Joffrey 'of age' is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Robert heeft toch feitelijk op zijn sterfbed Eddard Stark aangewezen als zijn opvolger?
wat?quote:
Ohquote:
Maar Jaime en Cersei zijn pico bello in orde...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
lannisters zijn toch ook targaryens, lijpe jofrey, mini tyrion, mad king, lijpe broer van dany, door incest krijg je geen gezonde kindertjes, het is een wonder dat dany zo "normaal" is :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
die rus met die bil leek er nog op maar deze echt totaal nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef benx het volgende:
[..]
Ohiemand linkte me het als Sansa... Aight
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar Jaime en Cersie zijn pico bello in orde...
soort vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar was je hoofd, dat dit allemaal nu pas tot je komt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Jij bent een boeklezer zeker? Niks van dit alles is aan bod gekomen in de serie dus waarom veronderstellen??quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
soort vanwaar was je hoofd, dat dit allemaal nu pas tot je komt?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Nee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Lannister stamboom zegt van wel...quote:
quote:Joanna was born in a cadet branch of House Lannister. She had at least one sibling; Stafford.[2] Later she married her cousin Tywin.
nee nee, ben niet verder gekomen, dan een derde van het eerste boek, daarnaast is er zeer zeker wel naar verwezen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jij bent een boeklezer zeker? Niks van dit alles is aan bod gekomen in de serie dus waarom veronderstellen??
Niet in de (tv) serie hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee nee, ben niet verder gekomen, dan een derde van het eerste boek, daarnaast is er zeer wel naar verwezen hoor
Dat is toch ook incest of niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef Nic1 het volgende:
Oh, ik lees nu dat Tywin met zijn nicht trouwde. hehe.
[..]
Ja, ik wist het niet tot ik het net las. Dacht dat het daar "normaal" ging.quote:
Neef-nichthuwelijken worden in Nederland in niet als incest beschouwd dacht ik..Maar ja, Westerosquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat is toch ook incest of niet?Ik zie dat we inmiddels alles zonder spoilertags doen? Fine by me...
De Starks en Greyjoys hebben toch helemaal geen interesse in de Iron Throne?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef MAHL het volgende:
Poll: Wie op de Iron Throne?
• Joffrey/de Lannisters
• Robb/de Starks
• Stannis/de Baratheons
• Balon/de Greyjoys
• Daenerys/de Targaryens
• Anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Stannis
| Forum Opties | |